Bekijk volle/desktop versie : Op vakantie niets te doen in marokko?



Pagina's : [1] 2 3 4

09-06-2007, 21:51

Citaat:
Morocco to launch national campaign against plastic bags

Rabat, June 5 - On the occasion of World Environment Day, Morocco is organizing a national campaign to collect and destroy plastic bags on June 3-10, according to the Environment ministry.

Initiated by the Cement Industry Professional Association, the campaign will take place in the cities with cement industry units, namely Rabat, Casablanca, Marrakech, Fès, Meknès, Oujda, Agadir, Tétouan, Safi and Laâyoune, said a press release of the ministry.

The campaign, to be carried out by volunteers supervised by local authorities, sustainable development associations and waste management companies, is meant to recuperate and ecologically destroy these bags that damage environment and raise the population’s awareness about the dangers of these wastes.

On the fringes of this campaign, the ministry is organizing, on June 7 in Rabat, an information day on biodegradable plastic bags.


Last modification 06/05/2007 06:14 PM.
©MAP-All right reserved
Doe wat voor je land, kijk of je wat kunt betekenen.

Zie het als een werkvakantie. Loop een project binnen, laat je adviseren. Proef de bedrijvigheid, proef een natuur zo rijk en verwaarloosd.

Ik daag iedereen zijn woord bij zijn daad te voegen. Ik zelf heb me altijd mateloos geirriteerd aan al die zwarte plastic zakken en andere troep op bepaalde plaatsen.

Behoud van natuur en reirrigratie van bepaalde landschappen is een mooi streven. Ook weer iets anders dan alleen vakantie.

Na een paar discotheken, een paar stranden, familie te hebben gezien. Weken jaar in jaar uit in verschillende steden, verschillende dialecten en gebruiken te hebben gezien. Van de sahara plekken als Bir Gandouz, Ad Dakhla, Laayoune.. tot aan melillia en oujda. Zo veel mooi's te behouden.

09-06-2007, 22:03


Het is een goed idee. Maar vele zullen het niet doen of kunnen doen. Je hebt genoeg Marokkanen die eerst aan hun eigen familie denkt die het niet goed heeft in Marokko en hun eerst wil helpen. De gemiddelde Marokkanen hebben het zelf ook niet zo breed in de westerse landen.

Tuurlijk als iedereen de koppen samen steekt kom je wel veel verder. Maar dat kan je alleen bereiken als er vele zijn die er toe in staat zijn.

09-06-2007, 22:07
HAHAHAHAHAHA de gemiddelde Marokkaan werkt gewoon al niet, laat staan in zijn vakantie.

09-06-2007, 22:10

Citaat door varken:
HAHAHAHAHAHA de gemiddelde Marokkaan werkt gewoon al niet, laat staan in zijn vakantie.

volgens mij heb je de jaren 60 en 70 niet mee gemaakt..

09-06-2007, 22:17



Citaat door varken:
HAHAHAHAHAHA de gemiddelde Marokkaan werkt gewoon al niet, laat staan in zijn vakantie.


De meeste krijgen ook niet de kans ervoor. Sommige moeten zelfs met hun diploma's op zak thuis zitten.

09-06-2007, 22:23

Citaat door Misz_Eendje:
De meeste krijgen ook niet de kans ervoor. Sommige moeten zelfs met hun diploma's op zak thuis zitten.


Met een diploma op zak kan je ook gewoon bij de Mc Donnalds gaan werken hoor, dat is gewoon een kwestie van willen.

09-06-2007, 22:25

Citaat door varken:
HAHAHAHAHAHA de gemiddelde Marokkaan werkt gewoon al niet, laat staan in zijn vakantie.


"de gemiddelde marokkaan" heb jij dit zo spontaan ineens uit je duim gezogen. Laat concrete cijfers zien en beredeneringen in plaats van hier te komen zeveren. Er is nog altijd discriminatie op de arbeids markt en laten we de jongeren niet vergeten die geen stage plek krijgen(been there thone that). En wat dacht je van alle eerste generaties die nu kapot en versleten in de wao zitten.

09-06-2007, 22:26
Of bezoek een lokale duikschool, in veel landen helpen die in de zomer mee met het opruimen van rommel die vanaf de kust of schepen de zee in wordt gesmeten.

Goed werk en het schept een band......

09-06-2007, 22:27

Citaat door essytazia:
En wat dacht je van alle eerste generaties die nu kapot en versleten in de wao zitten.


Ja net zoals mijn opa..... Gaat ergens anders klagen man......

09-06-2007, 22:28

Citaat door varken:
Met een diploma op zak kan je ook gewoon bij de Mc Donnalds gaan werken hoor, dat is gewoon een kwestie van willen.


Als je zolang hebt gestudeerd en eindelijk je diploma hebt, wil je niet bij de Mac gaan werken. Maar een carriere opbouwen. Sommige zijn liever daarom werkloos dan dat ze onder hun niveau gaan werken. Verschilt per persoon.

09-06-2007, 22:29

Citaat door varken:
Met een diploma op zak kan je ook gewoon bij de Mc Donnalds gaan werken hoor, dat is gewoon een kwestie van willen.



lolbroek. daar hebben wij een oplossing voor lekker thuis zitten en 10 kids nemen . Luxe leven van jullie belasting centen wat dacht je daarvan . Ze zeggen toch dat je consequent moet zijn

09-06-2007, 22:32

Citaat door LieverMens:
Ja net zoals mijn opa..... Gaat ergens anders klagen man......



Dat laat ik over aan de joden ben niet zo een klager

09-06-2007, 22:33



Citaat door essytazia:
"de gemiddelde marokkaan" heb jij dit zo spontaan ineens uit je duim gezogen. Laat concrete cijfers zien en beredeneringen in plaats van hier te komen zeveren. Er is nog altijd discriminatie op de arbeids markt en laten we de jongeren niet vergeten die geen stage plek krijgen(been there thone that). En wat dacht je van alle eerste generaties die nu kapot en versleten in de wao zitten.


1:5 marokkanen zijn werkeloos! dat is 20%!!!!!

En wat betreft marokkaanse jongeren daar hoorde ik laatst op BNR nieuwsradio iets moois over van iemand van werkgeversorganisatie, marokkanen studeren verkeerde studies! zo simpel is het. Allemaal administratief, commercieel op VMBO niveau, daar is helemaal geen behoefte aan. Er worden mensen gezocht in de bouw, metaalnijverheid en fabrieken.

Enne de eerste generatie stelt zich aan met 'kapot en versleten' de Nederlanders die exact hetzelfde werk deden vanaf hun 15de wandelen nog vrolijk op hun werkplek rond. Niet aanstellen en doorwerken!

09-06-2007, 22:36

Citaat door Misz_Eendje:
Als je zolang hebt gestudeerd en eindelijk je diploma hebt, wil je niet bij de Mac gaan werken. Maar een carriere opbouwen. Sommige zijn liever daarom werkloos dan dat ze onder hun niveau gaan werken. Verschilt per persoon.


Dan ben je gewoon dom, een werkgever denkt wel 100x na voordat hij iemand aanneemt met een 'gat' in zijn CV, dan kan daar VEEEL beter mac. Donnalds staan.

09-06-2007, 22:43

Citaat door varken:
Dan ben je gewoon dom, een werkgever denkt wel 100x na voordat hij iemand aanneemt met een 'gat' in zijn CV, dan kan daar VEEEL beter mac. Donnalds staan.


Je bent wat je eet. Letterlijk en firguurlijk. Zo'n figuur van, ik druk je op je zwakke punt en je gilt, hmm juist als een zwijn in het wild.

Vast een urker zonder coke, een volendammer zonder gram, dan maar vreten van de ham. Van zo'n beest als jezelf, kan alleen maar jij genieten.

Pagina's : [1] 2 3 4