Bekijk volle/desktop versie : De raadgever..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

09-06-2007, 18:39
Heb je een probleem of moet je een moeilijke keus maken.
Ik geef je raad.
Of het nou om je werk, studie of privéleven gaat, over alles kun je advies krijgen.

Zééd, kom maar op..


09-06-2007, 18:41



Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Heb je een probleem of moet je een moeilijke keus maken.
Ik geef je raad.
Of het nou om je werk, studie of privéleven gaat, over alles kun je advies krijgen.

Zééd, kom maar op..



Mo belt niet, ik moet hem altijd bellen en als ik aangeef dat hij niets van zich laat horen dan zegt hij dat hij het druk heeft en geen beltegoed heeft.

Wij hebben daar laatst ruzie over gehad en nou is het contact al helemaal weg, ik bel niet en hij ook niet. Wil hij me nu niet meer?

09-06-2007, 18:43

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Heb je een probleem of moet je een moeilijke keus maken.
Ik geef je raad.
Of het nou om je werk, studie of privéleven gaat, over alles kun je advies krijgen.

Zééd, kom maar op..




help mij lees mijn topic is zij echt een vriendin hahahaha

09-06-2007, 18:43
Beslissingen nemen, eigenlijk is dat voor velen vrij makkelijk, maar als het belangrijke zaken betreft sta je toch vaak voor een dilemma. GEvolg: slapeloze nachten, gepieker, stress en god weet wat nog meer..!

Hoe zorg je ervoor dat je de juiste beslissingen neemt..? Zonder wie dan ook te kwetsen..?

09-06-2007, 18:47



Citaat door 1001_nacht:
Mo belt niet, ik moet hem altijd bellen en als ik aangeef dat hij niets van zich laat horen dan zegt hij dat hij het druk heeft en geen beltegoed heeft.

Wij hebben daar laatst ruzie over gehad en nou is het contact al helemaal weg, ik bel niet en hij ook niet. Wil hij me nu niet meer?


Je neemt mijn diensten niet serieus, maar ik zal toch maar antwoorden.
Als jij al meid het voortouw moet nemen, is het al geen goede relatie.
Hoe verliefd je ook wel niet mag zijn; de man moet het initiatief nemen, anders gaat hij je minder waarderen.

Conclusie:
Als hij geen contact opneemt, vergeet hem en ga verder met je leven.

09-06-2007, 18:49

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Je neemt mijn diensten niet serieus, maar ik zal toch maar antwoorden.
Als jij al meid het voortouw moet nemen, is het al geen goede relatie.
Hoe verliefd je ook wel niet mag zijn; de man moet het initiatief nemen, anders gaat hij je minder waarderen.

Conclusie:
Als hij geen contact opneemt, vergeet hem en ga verder met je leven.


I'm sorry, ik was een beetje flauw bezig. Ik nam het inderdaad niet serieus.

Mag zo nu en dan wel vind ik.

09-06-2007, 18:49

Citaat door JAMIE_3:
Beslissingen nemen, eigenlijk is dat voor velen vrij makkelijk, maar als het belangrijke zaken betreft sta je toch vaak voor een dilemma. GEvolg: slapeloze nachten, gepieker, stress en god weet wat nog meer..!

Hoe zorg je ervoor dat je de juiste beslissingen neemt..? Zonder wie dan ook te kwetsen..?



Kijk welke mogelijkheden er zijn? Wat zijn de voor- en nadelen van die beslissingen. De optie met de meeste voordelen kiezen. En aan de mensen die mogelijk gekwetst kunnen worden, verklaren waarop jij je keus hebt gebasseerd.

09-06-2007, 18:49
How sweet

09-06-2007, 18:50

Citaat door 1001_nacht:
I'm sorry, ik was een beetje flauw bezig. Ik nam het inderdaad niet serieus.

Mag zo nu en dan wel vind ik.



Dát mag altijd, maar wel met mate. Netals alcohol drinken.

09-06-2007, 18:50

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Kijk welke mogelijkheden er zijn? Wat zijn de voor- en nadelen van die beslissingen. De optie met de meeste voordelen kiezen. En aan de mensen die mogelijk gekwetst kunnen worden, verklaren waarop jij je keus hebt gebasseerd.


Ook naaste familie..?

09-06-2007, 18:51

Citaat door SEXYY__YASMIINA:
How sweet


That's me.

09-06-2007, 18:51

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Dát mag altijd, maar wel met mate. Netals alcohol drinken.


That's why I said 'zo nu en dan'.

09-06-2007, 18:52



Citaat door JAMIE_3:
Ook naaste familie..?



Ja, juist!
Ik spreek uit ervaring.
Wanneer je mensen tevreden wilt stellen, waardoor je jezelf benadeelt, keert dat uiteindelijk weer terug bij jou. Je gaat niet goed in je vel zitten met alle verdere gevolgen.

09-06-2007, 18:53

Citaat door 1001_nacht:
That's why I said 'zo nu en dan'.



09-06-2007, 18:57
Ik zit te twijfelen, pizza of rijst met kip.

Ewa?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11