Bekijk volle/desktop versie : Morocco To Become A Top Med Destination By 2010



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

09-06-2007, 18:08

Citaat:
Morocco To Become A Top Med Destination By 2010[/SIZE]
Citaat:
The modernisation of Morocco is underway and it might not be long, 2010-2012 by some estimates before significant areas start to resemble Dubai.
[SIZE="5"]KLIK maar op het vlaggetje voor het hele verhaal




Ach ja, nederland voor de nederlanders.

09-06-2007, 18:30


jallah jallah ziedo pak jullie spullen op naar bledna bled du zitoen

09-06-2007, 18:36
Moeten we daar zo blij mee zijn?

09-06-2007, 18:41

Citaat door MindFvcker:
Moeten we daar zo blij mee zijn?


jawel toch? zie je steeds meer "k#$ marokkanen" vertrekken naar land van herkomst

09-06-2007, 18:49



Citaat door __LanterFanter:
De Marakkech bibsbrigade zal een "gat" in de lucht springen



Dat zeg ik. Gamma

09-06-2007, 19:04

Citaat door krabbel33:
ZIE JIJ ZE VERTREKKEN?

Dat van die medische top moet ik nog maar eens zien. Misschien voor de rijken


ja waarom niet? Zeker voor de ondernemende marokkanen is dit een geschikt moment om naar marokko te gaan wil je iets beginnen voor jezelf. Genoeg mensen in mijn omgeving die plannen hebben.

09-06-2007, 19:09

Citaat door krabbel33:
Als elke vertrekkende Marokkaan nou eens meteen tien Marokkaanse straatschoffies meeneemt als werkkracht voor in Marokko Ze hebben een goed arbeidsethos


.....

Jij bent nou typisch een voorbeeld van een sociale determinant op het individuelen functioneren. Wordt jij hier nou niet moe van? Je wilt namelijk zo graag van die rot jochies af en uit jou frustraties op zo een manier in dit geval provoceren op marokko.nl. Hiermee beïnvloed je (onbewust? :rolleyes de houding van anderen. Je benadrukt constant het negatieve zonder enkel positieve resultaat! Je belicht hen voortdurend terwijl dit enkel een avrechts effect heeft. Ga een hobby zoeken ofzo, ga de dialoog aan face to face

09-06-2007, 19:35

Citaat door krabbel33:
Als elke vertrekkende Marokkaan nou eens meteen tien Marokkaanse straatschoffies meeneemt als werkkracht voor in Marokko Ze hebben een goed arbeidsethos


Dit project heet Vision 2010 en er is reeds een projectgroep door de koning aangesteld om kennis in het land te houden en onderdanen over de hele wereld aan te moedigen hun kennis en kunde te gebruiken voor de opbouw van hun land, Vision 2020. Deze project groep gaat tot medio 2009 bezig zijn de kaders te definieren en de potentie te meten.

Ach je kunt het beter zo zien als marokkanen gemiddeld 42 % minder verdienen dan nederlanders (bron cbs) en als een pool het voor nog minder doet en er staan voor elke marokkaan 2 polen te trappelen, dan is er niets meer te doen voor het merendeel van ons.

Wie zal er weg gaan btw?

Wat rest hier nog? Zij die geen stap willen maken. Die zichzelf kansloos achten oftewel hier ook zijn.

De entrepreneurs, de zakenlieden, de hoogopgeleiden, techneuten wetenschappers (worden wel in nederland toegelaten zonder asielzoeker te zijn) en noem zo maar op weten wel beter.

Daar kan men beter gedijen en zal men zich lekkerder gaan voelen. Daar zijn we Mre's (marokkanen die in het buitenland wonen) en toch ook weer niet. Als we het merendeel van onze tijd daar doorgaan brengen en op een gegeven moment de sprong over maken zijn we één en al broeders.

Er zijn vrijhandelsafspraken, open sky verdragen, nu ook met china (genoeg toeristen), freetrade zones voor vrachtoverslag (grootste van afrika wordt het, tanger free zone, de poort van gibraltar) en nog vele zaken meer.

Krabbel nog eens 33 keer aan je kont, het is niet te stoppen ondanks dat daar ook aanslagen waren tot 2 maal aan toe.

We hebben meerdere super telecom netwerken, de nieuwste 3g landelijk gedekte draadloos internetnetwerk, allemaal dankzij offshoring van franse callcenters.

Kan de hele tijd zo doorgaan. Weet je wat, om mensen hier te irriteren ga ik allemaal van dit soort artikelen plaatsen.

Hier in nederland weten maar weinig wat marokko echt in houdt. Het enige wat ze graag plaatsen is wat gelieerd is aan ons en vooral NEGATIEF is.

09-06-2007, 19:47

Citaat door essytazia:
ja waarom niet? Zeker voor de ondernemende marokkanen is dit een geschikt moment om naar marokko te gaan wil je iets beginnen voor jezelf. Genoeg mensen in mijn omgeving die plannen hebben.


Zonder een zak met smeergeld en de juiste contacten heb je vaak helemaal niks te zoeken in Marokko als ondernemer..Dat zou ik hen wel eerst even op het hart drukken..ik spreek uit ervaring...

09-06-2007, 19:48
de omgekeerde immigratie is al bezig...
een Marokkaanse collega is van plan om tegen 2009 definitief terug te emmigreren naar het Marokkaans koninkrijk , samen met haar ouders.


maarja , het hangt er wel vanaf waar je in Marokko woont , woon je in de moderne streken , dan is er geen probleem

09-06-2007, 19:50

Citaat door krabbel33:
De hoogopgeleidden natuurlijk, dat is jammer.

daarom zei ik ook, of vroeg ik ook of zij die weggaan ook per man/vrouw 10 Marokkaanse straatschoffies mee willen nemen, die zullen vast beter werken in Marokko dan hier.

Die straatschoffies komen meestal uit ongeevolueerde gebieden , namelijk het rif...
die gaan echt niet terugkeren , en de "moderne marokkaanse steden" zullen hun zeker niet accepteren , er zal een soort van "racismegolf'' tegen hun ontstaan

09-06-2007, 19:50

Citaat door Dolly_Italian:
de omgekeerde immigratie is al bezig...
een Marokkaanse collega is van plan om tegen 2009 definitief terug te emmigreren naar het Marokkaans koninkrijk , samen met haar ouders.


maarja , het hangt er wel vanaf waar je in Marokko woont , woon je in de moderne streken , dan is er geen probleem


Als je er met een goed gevulde portemonnee heen gaat heb je een topleven, simpel zat..

09-06-2007, 19:52


verschillende Marokkaanse ouders plannen om na hun pensioen definitief naar Marokko terug te keren.
tzijn meestal de arabische marokkanen die terugkeren.

09-06-2007, 19:56

Citaat door Bada_Bing:
Zonder een zak met smeergeld en de juiste contacten heb je vaak helemaal niks te zoeken in Marokko als ondernemer..Dat zou ik hen wel eerst even op het hart drukken..ik spreek uit ervaring...


Met de juiste cognitieve bagage, ervaring en de nodige financiële back up kun je wel degelijk wat bereiken. Maar ik ben het inderdaad met je eens dat het zwaar is om in je eentje iets succesvols te beginnen in marokko.

09-06-2007, 19:57

Citaat door Dolly_Italian:
verschillende Marokkaanse ouders plannen om na hun pensioen definitief naar Marokko terug te keren.
tzijn meestal de arabische marokkanen die terugkeren.


Kun je mij even de statistieken laten zien van je onderzoek?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6