Bekijk volle/desktop versie : Salaam dames



Pagina's : [1] 2

08-06-2007, 14:04
Ik ga insa allah op vakantie naar Marakesch..

ik wil weten wie is daar geweest,

ik ga voor 12 dagen insa allah..

08-06-2007, 14:08


Mijn huis woont daar. En straks ga ik 5 dagen in mijn huis wonen.

Leuk meid, Marrakech is heerlijk, alleen overdag gloedjeheet. En ik heb het wel na 4 dagen gezien eigenlijk. Zit je in een hotel?

08-06-2007, 14:13
hallo .

ik ga voor het eerst naar Marakesch.. wel in Hotel ..

heb jij daar eigen huisje .?

echt leuk .. het is zeker heel mooie stad..

Ben aan het kijken welke hotel neem ik, ik wil een hotel vlakbij dat Plein .

08-06-2007, 14:16
Ik kom uit marakesch

He meid je kan op google veel vinden van hotels enz ook naast jemha elfena Veel plezier je zult een mooie tijd hebben marrakesch is echt 1001 nacht

08-06-2007, 14:17


Ik woon daar ook.
Ik houd het wel uit hoor daar ondanks dat het wat warm is, vallen veel leuke dingen te doen dus informeer daar en vraag rond.

veel succes

08-06-2007, 14:17
Wij waren vorig jaar ook naar marrakesch geweest.. het is daar superrrr mooi.. en ze hebben nu ook een prachtig groot zwembad om overdag af te koelen! daar moet je wel naartoe met de taxi want het is net buiten de stad. Verder kun je ook een bezoek brengen aan orika (als ik het zo goed heb gespeld:hihi prachtige watervallen zul je daar zien!!!
Ons hotel zat ook in de stad. Overdag waren we bij het zwembad en s avonds gingen we de stad in. overal zie je dakka marrakschia het is gewoon super gezellig daar maar daar kom je snel achter inschaAllah!

08-06-2007, 14:20

Citaat door Sibel_flower:
Ik kom uit marakesch

He meid je kan op google veel vinden van hotels enz ook naast jemha elfena Veel plezier je zult een mooie tijd hebben marrakesch is echt 1001 nacht



bedankt meid ..

Ik kan niet wachten ...


Het is zeker een mooooooie stad...


08-06-2007, 14:21

Citaat door boug85:
Wij waren vorig jaar ook naar marrakesch geweest.. het is daar superrrr mooi.. en ze hebben nu ook een prachtig groot zwembad om overdag af te koelen! daar moet je wel naartoe met de taxi want het is net buiten de stad. Verder kun je ook een bezoek brengen aan orika (als ik het zo goed heb gespeld:hihi prachtige watervallen zul je daar zien!!!
Ons hotel zat ook in de stad. Overdag waren we bij het zwembad en s avonds gingen we de stad in. overal zie je dakka marrakschia het is gewoon super gezellig daar maar daar kom je snel achter inschaAllah!




kan niet wachten .. Insa allah

08-06-2007, 14:22
Wij zijn verleden jaar daar geweest voor een week,super stad, mensen heel gastvrij, gaan dit jaar terug, voor 2 weken hebben daar in hotel Morrocan House gezeten, gaan ook enkele dagen naar Essaouira.
Maar ik heb een vraag aan de mensen die Marrekech goed kennen, waar kan je daar het best aan bakmateriaal komen, bedoel vormpjes enzv? in ijzer.

Is er ook een Marjan?grtjs

08-06-2007, 14:22
Neem wat fotos voor mij mee wollah ik heb mijn bledie gemist

08-06-2007, 14:23
Vergeet geen koetswandeling te maken

08-06-2007, 14:24

Citaat door badger1:
Wij zijn verleden jaar daar geweest voor een week,super stad, mensen heel gastvrij, gaan dit jaar terug, voor 2 weken hebben daar in hotel Morrocan House gezeten, gaan ook enkele dagen naar Essaouira.
Maar ik heb een vraag aan de mensen die Marrekech goed kennen, waar kan je daar het best aan bakmateriaal komen, bedoel vormpjes enzv? in ijzer.

Is er ook een Marjan?grtjs


Ja die bakmateriaal heb je zeker allen moet je echt de plaatsen kennen het ligt helemaal achterdoor bij jemha elfena je moet helemaal door de steegjes lopen...Als je het vraagt zijn er zeker mensen die het jou goed uit kunnen leggen waar het is


En we hebben ook een marjan gewoon taxi pakken en die brengt jou er heen

08-06-2007, 14:27



Citaat door SweetDroopy:
hallo .

ik ga voor het eerst naar Marakesch.. wel in Hotel ..

heb jij daar eigen huisje .?

echt leuk .. het is zeker heel mooie stad..

Ben aan het kijken welke hotel neem ik, ik wil een hotel vlakbij dat Plein .


Hey wat leuk...
Ik was vorige daar nog geweest en het was echt super en onvergetelijk

we wilde toen ook een hotel met zwembad en vlakbij het plein...
en hadden gekozen voor Hotel Tazi.. midden van het centrum zo 5min lopen van het plein vandaan..


Geniet van je vakantie
Fijne reis

08-06-2007, 14:37
ik ben ook paar keer naar marakesch geweest in april was ik daar nog ik moet je eerlijk zeggen het is een mooi plaats vooral als je naar die rhiats gaat wow en die watervallen mooi hoor.
ewa in de stad is het ook bomvol en de djama3 plein is ook leuk maar ik ben bang voor die slangen etc.

het is mooi maar heet vooral in de zomer

08-06-2007, 14:38

Citaat door boug85:
Vergeet geen koetswandeling te maken



oehhhhh die koetswandeling je moet maar van die paardenlucht houden het stinkt behoorlijk echt naar pis

Pagina's : [1] 2