Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Het Moet Nu Echt Lukken



Pagina's : [1] 2 3 4

08-06-2007, 13:30
Mensen Die Willen Afvallen Moeten Zich Allemaal Melden Ik Begin Morgen Met Het Vetvrije Dieet Ik Heb Het Dieet Eerder Gevolgd En Was Toe 9 Kkilo Afgevallen Ik Wil Er Mee Beginnen Want Ik Ga Bijna Op Vakantie En Wil Er Goed Uitzien Als Ik Ga Ik Zou Graag Willen Dat Er Mensen Samen Met Mij Aan Het Dieet Gaan Beginnen En Elkaar Goed Helpen En Dan Moeten We Elke Zaterdag Wegen En Kijken Hoeveel We Afvallen Dames Help Mij En Jezelf Want Samen Gaat Het Ons Vast Lukken

08-06-2007, 13:32


Is Er Niemand

08-06-2007, 13:33
wat moet je allemaal eten heb je week menu\

08-06-2007, 13:36

Citaat door imane02:
wat moet je allemaal eten heb je week menu\

KIJK EVEN NAAR http://WWW.DIEETWIJZER.COM DAAR VIND JE HET VETVRIJE DIEET

08-06-2007, 13:59


Hoi,
Nou ik moet ook weer afvallen ik ga maandag beginnen ermee.
Ik ben vanaf november 8 kilo aangekomen en ik ga 3 juli op vakantie.
Dus we gaan ervoor.
Groetjes

08-06-2007, 14:46
Ik Ga 17 Juli Op Vakantie Ik Voor Het Eerst Op Vakantie Naar Mijn Schoon Familie Wil Daarom Afvallen Snapie Maar Zijn Er Nog Meer Mensen Die Mee Doen Om Elkaar Te Stumileren

08-06-2007, 15:11
Jah, ik wod gek van mij zelf. Ik vind mij zelf dik en wil afvallen, maar het lukt mij maar niet. Elke dag zeg ik van ik ga vandaag beginnen, maar dan ga ik toch weer vettig en veel eten. Ik wil heel graag mee doen aan deze dieet. Dus kom maar op, ik kan niet meer wachten. ikw il snel afvallen.

Kus

08-06-2007, 15:14

Citaat door staylegirl:
Jah, ik wod gek van mij zelf. Ik vind mij zelf dik en wil afvallen, maar het lukt mij maar niet. Elke dag zeg ik van ik ga vandaag beginnen, maar dan ga ik toch weer vettig en veel eten. Ik wil heel graag mee doen aan deze dieet. Dus kom maar op, ik kan niet meer wachten. ikw il snel afvallen.

Kus

GOEDZO MEID KIJK WAAR EEN WIL IS IS EEN WEG WE MOETEN ECHT NU ER TEGEN AAN GAAN IK WIL HEEL GRAAG NOG 10 KILO AFVALLEN EN JIJ EN MEID WE GAAN ER VOOR

08-06-2007, 15:50

Citaat door nadaatje:
Ik Ga 17 Juli Op Vakantie Ik Voor Het Eerst Op Vakantie Naar Mijn Schoon Familie Wil Daarom Afvallen Snapie Maar Zijn Er Nog Meer Mensen Die Mee Doen Om Elkaar Te Stumileren



moetb je voor je schoonfamilie afvallen dan???

komt mij namelijk heel bekend voor

08-06-2007, 15:51

Citaat door snoopy19741000:
Hoi,
Nou ik moet ook weer afvallen ik ga maandag beginnen ermee.
Ik ben vanaf november 8 kilo aangekomen en ik ga 3 juli op vakantie.
Dus we gaan ervoor.
Groetjes



die rot 8 kilo, ikke ook moet er 8 kilo minimaal vanaf om op mijn oude gewicht terug te komen

08-06-2007, 15:53

Citaat door kamar20:
moetb je voor je schoonfamilie afvallen dan???

komt mij namelijk heel bekend voor

JE WEET TOCH HET EEN STEL SLANKE MEIDEN EN DAN WIL IK NIET ALS EEN DIKKERTJE ER TUSSEN ZITTEN

08-06-2007, 16:15
Ik moet 5 kilo afvallen dan ben ik perfect!! Maar het lijkt allemaal gemakkelijker dan het is! Vandaag ben ik begonnen met dieten maar doe het volgens mij eigen regels! Soit, ik zie wel hé... Maar ik doe mee!!!

08-06-2007, 16:21



Citaat door nadaatje:
JE WEET TOCH HET EEN STEL SLANKE MEIDEN EN DAN WIL IK NIET ALS EEN DIKKERTJE ER TUSSEN ZITTEN




Zolang jou mannetje jou perfect vindt schijt aan rest

Maar ik ben op 1 juni op zwaar dieet overgestapt.

Ik heb nog precies 4 weken te gaan en moet 10 kg afvallen

08-06-2007, 16:22

Citaat door Amandel_Oogjes:
Zolang jou mannetje jou perfect vindt schijt aan rest

Maar ik ben op 1 juni op zwaar dieet overgestapt.

Ik heb nog precies 4 weken te gaan en moet 10 kg afvallen

EN BEN JE AL WAT AFGEVALLEN

08-06-2007, 16:40

Citaat door nadaatje:
EN BEN JE AL WAT AFGEVALLEN



Ja heel weinig 2 kg

Pagina's : [1] 2 3 4