Bekijk volle/desktop versie : Zwemmen



Pagina's : [1] 2

07-06-2007, 19:59
Waarom doen alle chicks moeilijk als je ze vraagt om te gaan zwemmen met een date, en in marokko lopen ze de hele dag rond met een bikini?

Meiden, leg me uit want het is er nog geen een duidelijk gelukt

07-06-2007, 20:01


Vraag je zus, misschien heeft zij een verklaring..













07-06-2007, 20:01
ten eerste een goede meid zal never nooit daten!!!(just like moi_)

07-06-2007, 20:02

Citaat door R_berkaniia:
Vraag je zus, misschien heeft zij een verklaring..












hahahahhaha wollahila

07-06-2007, 20:06


[QUOTE=R_berkaniia;34139351]Vraag je zus, misschien heeft zij een verklaring..



Weloe zus, dus omdat je zo bijdehand bent kun jij het mischien wel uitleggen

07-06-2007, 20:08

Citaat door MC_Chicka:
ten eerste een goede meid zal never nooit daten!!!(just like moi_)



Ik weet niet op welke wereld jij leeft.

07-06-2007, 20:10

Citaat door marokmeisje:
Waarom wil jij perse zwemmen?



Het hoeft niet perse, alleen ik begrijp het gewoon niet. Plus het is een beter idee dan wat drinken of naar de bioscoop vind ik dan he.

07-06-2007, 20:10

Citaat door Dukenburg_West:
Ik weet niet op welke wereld jij leeft.

Op de goede wereld.....
Waar zijn daten goed voor.....Een man is het pas waard als je voor je vaders deur staat...
No boys 1 have my girls

07-06-2007, 20:13

Citaat door MC_Chicka:
Op de goede wereld.....
Waar zijn daten goed voor.....Een man is het pas waard als je voor je vaders deur staat...
No boys 1 have my girls



Ewa ja kun je heeeel lang wachten, je moet een persoon toch beter leren kennen en dan niet via telefoon of internet. snappie?

07-06-2007, 20:15

Citaat door marokmeisje:
Meisjes willen dat niet omdat het wel duidelijk is waarom jij dat wel wil



Dat is dus zware onzin, als ik in marokko en zeg kom we gaan zwemmen is het gelijk ja. En als ik iets wil heb ik daar geen zwembad voor nodig

07-06-2007, 20:16

Citaat door Dukenburg_West:
Ewa ja kun je heeeel lang wachten, je moet een persoon toch beter leren kennen en dan niet via telefoon of internet. snappie?


Door wat dan wel?? Door samen te gaan zwemmen zodat je heel haar lichaam kan bestuderen om achteraf een besluit te maken of je haar nog wilt ja of nee

07-06-2007, 20:17

Citaat door Dukenburg_West:
Waarom doen alle chicks moeilijk als je ze vraagt om te gaan zwemmen met een date, en in marokko lopen ze de hele dag rond met een bikini?

Meiden, leg me uit want het is er nog geen een duidelijk gelukt


Niet alle er zijn er wel die wel gaan hoor ligt er ook aan hoelang je elkaar kent en hoe je met elkaar omgaat..

Succes

07-06-2007, 20:18



Citaat door AMANI_86:
Door wat dan wel?? Door samen te gaan zwemmen zodat je heel haar lichaam kan bestuderen om achteraf een besluit te maken of je haar nog wilt ja of nee



Van mij part gaat ze met haar kleren zwemmen als ze niet wil dat ik haar zie, plus bij de meeste meisjes zie je alles toch al, dus dat is zeker de reden niet.

07-06-2007, 20:24

Citaat door __Salima__:
Niet alle er zijn er wel die wel gaan hoor ligt er ook aan hoelang je elkaar kent en hoe je met elkaar omgaat..

Succes



Ja dat weet ik wel maar dat zijn er maar weinig, maar in marokko zeggen ze allemaal ja. Daarom begrijp ik het niet

07-06-2007, 20:26

Citaat door marokmeisje:
Nee dan heb je geen zwembad nodig, maar het maakt het wel makkelijker. Neem een ander in de maling



Ewa waarom in marokko wel dan?

Pagina's : [1] 2