Bekijk volle/desktop versie : Probleem met het opstarten van pc!



06-06-2007, 23:52
Wie kan mij helpen met dit probleem!!!!
Er heeft iemand op mijn pc gezeten en sindsdien doet ie heel vreemd.
Het begon met dat ik 2 dagen geleden mijn pc aan deed en ineens kreeg ik een zwarte scherm met dat ik 'Windows home edition'moest herstellen,
ik was hem dus helemaal kwijt.
Gelukkig had ik nog een"HP herstel dvd",daarmee heb ik het na een paar keertjes het te hebben geprobeerd toch mijn Windows terug gekregen.
Maar bij het aan doen van de pc krijg ik eerst een zwarte scherm met tekst die gaat aftellen en dan pas springt ie op Windows.
Ik wil weer dat mijn pc normaal doet en weer gelijk op Windows springt.
Ik ben ook al mijn foto's kwijt,ik hoop dat iemand hiervoor ook een oplossing heeft.

Ik zou er heel erg blij mee zijn als iemand weet wat ik moet doen.Hier een paar foto's wat er nu gebeur:









Alvast bedankt!!!

07-06-2007, 13:37


Thanks!
Ik ga het proberen ik hoop dat er wat gebeurt.

07-06-2007, 14:07

Citaat door fatimzahra01:
Wie kan mij helpen met dit probleem!!!!
Er heeft iemand op mijn pc gezeten en sindsdien doet ie heel vreemd.
Het begon met dat ik 2 dagen geleden mijn pc aan deed en ineens kreeg ik een zwarte scherm met dat ik 'Windows home edition'moest herstellen,
ik was hem dus helemaal kwijt.
Gelukkig had ik nog een"HP herstel dvd",daarmee heb ik het na een paar keertjes het te hebben geprobeerd toch mijn Windows terug gekregen.
Maar bij het aan doen van de pc krijg ik eerst een zwarte scherm met tekst die gaat aftellen en dan pas springt ie op Windows.
Ik wil weer dat mijn pc normaal doet en weer gelijk op Windows springt.
Ik ben ook al mijn foto's kwijt,ik hoop dat iemand hiervoor ook een oplossing heeft.

Ik zou er heel erg blij mee zijn als iemand weet wat ik moet doen.Hier een paar foto's wat er nu gebeur:









Alvast bedankt!!!


he,

dat is gewoon normaal hoor maar als je hem echt weg wilt hebben dan moet je dat alsvolgd doen.

1.
Open Computerbeheer.

2.
Klik in de consolestructuur met de rechtermuisknop op Computerbeheer (lokaal) en klik op Eigenschappen.

3.
Klik op het tabblad Geavanceerd bij Opstart- en herstelinstellingen op Instellingen.

4.
Klik onder Systeem starten in de lijst Standaardbesturingssysteem op het besturingssysteem dat u wilt starten als u bij het opstarten geen besturingssysteem selecteert.

5.
Selecteer het vak Lijst met besturingssystemen en geef vervolgens op gedurende hoeveel seconden de keuzelijst moet worden weergegeven voordat het standaardbesturingssysteem automatisch wordt gestart.

bij stap 5 moet je gewoon afvinken.

Succes

07-06-2007, 23:18
Hartstikke bedankt voor jullie hulp,het is gelukt!