Bekijk volle/desktop versie : °°~My secret story~°°



06-06-2007, 16:28
Mijn naam is yasmina ik ben 14 jaar.
Ik wil graag een verhaal kwijt over een meisje dat ik niet heel goed kende.
Ze was anders dan de andere.
Ik zag hoe haar leven aan 1 stuk verscheurde,maar ik dee der niks aan.
Tot de dag van vandaag heb ik spijt.
Dit vergeef ik mezelf nooit.
Die dag zou ik nooit vergeten.

06-06-2007, 17:46


Ik werd wakker. Ik keek op m'n wekker: 5:00. Shit! Zo vroeg nog. Ik probeerde weer te slapen, maar het lukt niet. Ik moest steeds maar denken aan Selma. Wat ze toen met d'r deden, dat kan gewoon niet... Ik zag het beeld nog steeds voor me. xSelma komt de kantine binnen. Ik sta met Sarah te praten, en te lachen. Chaima komt naar ons toe gelopen. "Ewa meiden! Ik heb nieuws...
Moet je horen, Khalid zit te douchen. En we gaan er voor zorgen dat Selma naar die douche gaat!" Ze lachte bij het idee. Ik kreeg het koud. Dat je zoiets kon doen! Ik ging gewoon verder met eten. Opeens zie ik Selma huilend en nat van het water de kantine in rennen. Iedereen lacht d'r uit. Ik ook. Ze kijkt bang om zich heen en rent weg.x

06-06-2007, 17:50
begint goed meid.
ga gauw verder.
is het waargebeurd ??

06-06-2007, 17:54
het is wel waargebeurd maar niet helemaal we hebben er ook gewoon dingen bij verzonnen

06-06-2007, 18:18


Ik snap nog steeds niet waarom ze dit nou doen.
Waarom ik er aan mee doe.
Meskina je had er moeten zien toen se de kantine binnenkwam.
Ze was helemaal overstuur.
Ik blijf er maar aan denken,het lukt maar niet om te slapen.
Ik kan toch niet slapen, waarom sta ik niet gewoon op dan?
Dus sta ik op. Ik loop naar beneden, en maak thee voor mezelf.
Ik loop langs een spiegel. Ik gaap naar m'n spiegelbeeld. Ik loop slaperig door.
Ik denk na, wie weet slaap-wandel ik nu? Ik lach mezelf uit. Ik ga op de bank zitten, ik zit niet goed dus ga ik liggen.
5 minuten lang lig ik op de bank maar dat begint te vervelen. Ik sta op.

Oh ja! De thee. Ik loop sloom naar de keuken, en doe thee in een beker.
"Wil je ook?" vraag ik aan de lucht. "Ja graag, bentie," hoor ik een stem zeggen.
Ik schrik me dood. Oh mijn god .. Wie was dat. Ik zie m'n moeder de trap af lopen.
Ik kijk opgelucht, oh zij was het. "Waarom slaap je niet?" Ik gaap haar aan. "Geen slaap," lieg ik.
Ze loopt naar de keuken en pakt míjn beker. Ik protesteer maar niet.
"Ga nog maar even proberen te slapen," zegt m'n moeder. Ik hoor haar niet, ik ben er niet echt bij met m'n gedachten.
Ik moet steeds maar aan Selma denken...

Ik loop naar boven en probeer weer te slapen.

06-06-2007, 20:50
vervolgjjeee

07-06-2007, 16:42
hier een kort vervolgje


Ik lag te woelen in me bed,toen ik de wekker hoorde.
Ik keek op me wekker en zag dat het al 7uur was.
Ik sprong snel me bed uit en trok me kleren aan.
Toen ik was aangekleed snelde ik de trap af.
Ik nam geen moeite om te eten rende snel naar de bus.

07-06-2007, 19:17
Je 2e Fan Meldt zich
Go On...
Dikke Kuss Fetinn..

07-06-2007, 19:22
hupsekee !!

07-06-2007, 19:24
Nieuwe fan die zich meld, goed begin meid ga zo door..!!



Samira

10-06-2007, 12:29
Ik zit daar maar te wachten voor de bus, ik verveel me dood. Wat zou Selma nu doen? Ach, shit! Waarom denk ik steeds aan haar? Ik heb niks met haar te maken, en dat wil ik zo houden ook. Ik ben helemaal in m'n gedachten dat ik de bus niet eens zie aankomen. Mensen stoten me geërgerd aan. Ik werp ze een dodelijke blik toe en loop zelfverzekerd naar binnen. Ik glimlach zoet naar de bus chauffeur, die eng naar me grijnst. De dikke. Zo zijn Hollandse mannen nou eenmaal: Dik, lui en bus chauffeur. Ik laat hem mijn abbnoment zien, hij knipoogd en ik loop snel verder. Ik ga helemaal achter in de bus zitten. Dan heb ik teminste geen last van mensen. De bus is er en ik stap gauw uit. Ik dring snel voor en ren m'n school in, naar het plein. Daar zie ik Chamae en Sarah op me wachten. Ik zwaai vrolijk naar ze. Als ze me zien komen ze op me afgerend. We geven elkaar de drie gebruikelijke kusjes en een knuffel. Ik ben echy zo blij dat ik vriendinnen heb. Selma komt zielig het school plein in ge lopen. Die heeft geen vriendinnen, denk ik. Iedereen begint te lachen en te schreeuwen als zij komt. Ze beginnen haar na te doen met lopen, ze spugen op haar. Ze keek recht voor zich ui nu. Toen draaide ze haar hoofd om, recht naar mij. Ze kijkt me aan. Ze lijkt het woord 'help' te zegge. Maar dat kan helemaal niet. Ik heb het zeker zelf verzonnen....

22-06-2007, 19:29

Citaat door dsm3:
We stoppen



Jammer