Bekijk volle/desktop versie : Het leven van een jonge meid!!!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11

21-08-2002, 13:08
kahina? huh i am lady girl but thanx hihi


xxxxx

21-08-2002, 13:15


Sorry.... Had net dat ander verhaal gelezen en haar naam zat nog in mijn hoofd, maar haar verhaal is ook goed. Jullie zijn Kei!!!

Moehiem..... Lady GO ON!!!
( ja, nu je toch online bent )

21-08-2002, 13:15
We plofte neer en namen wat te drinken plus menu kaart want we haden best trek gekregen door al dat gezwem.

He Nordin ja prinses?
Waarom vind je het erg als ik een baco neem, waarom zei hij stug waarom moet je altijd alcohol hebben dan ik schrok van zijn reactie en reageerde dan ook erg vel " waarom mag ik het niet drinken dit is wie ik ben en zo heb je me genomen ik vind het gewoon lekker om een baco te drinken, dat schoot bij hem geloof ik in het verkeerde keelgat.
Weet je wat jij doet meid zoek het eve lekker uit jij en je baco en hij pakte zijn spullen en liep weg, ik bleef rustig zitten en bestelde een baco ik dacht krijg lekker het heen en weer vent ik pak de trein wel ik ben best nuchter in dat soort dingen ik laat me echt niet wegjagen.
Daar zat ik dan in me eentje op het terras de zon was al onder er werd lekkere muziek gedraaid en ik dronk lekker me baco leeg na een uur te hebben gezeten was Nordin nog niet terug ik liep naar het water en de tranen begonnen te komen, waarom raak ik altijd alles kwijt doe ik het dan zo verkeerd de tranen rolde over me wangen ik liep het water in en nam een duik me ogen brande.
Ineens werd ik van achteren gepakt en kopje onder geduwd:::

21-08-2002, 13:25
Zo prinses ik gaf hem een duw het water in en zei waarom Nordin waarom doe je zo ik ben wie ik ben, hij bood zijn excuses aan en zei dat het hem speet ik vergeef het je hij gaf me een kus, en nog een in me nek o dat voelde zo fijn hij greep me vast en we begonnen innig te zoenen ik voelde iets hards tegen me been aan en moest lachen, heb je nog nooit zoiets gevoeld ofzo zei hij verlegen ik kan er niets aan doen je bent gewoon onweerstaanbaar!!
Ik ben nog maagd Nordin ik heb dit nog nooit gevoeld nee hihi grappig hoor we zoenden verder het was een zwoele nacht we stonden in het water het was erg warm Hij tilde me op en legde me in de branding van het water neer hij kusde me in me nek en ging langzaam naar beneden hij kuste me op me buik en streelde me borsten het voelde werelds aan ik had het nog warmer gekregen dan dat ik het al had hij ging naar me gevoeligste plekje en ook daar kuste hij me o wat was dat fijn ik streelde met mijn nagels door zijn haar en op zijn rug hij kwam in me en beweegde langzaam doet het zeer prinses nee schatje nee ga door ik klemde me fingers in zijn rug het water stroomde langs ons heen ik ging bovenop hem zitten en hij greep me bij me middel we kreunden van genot en ik kreeg ineens een heerlijk gevoel door mijn lichaam is dit nou een orgasme dacht ik bij mezelf en Nordin zei ook dat hij kwam en haalde hem eruit.
We lachen in elkaars armen verstrengeld in de branding nog even nagenietend.

Nordin wat was dat fijn ik heb mijn maagdelijkheid aan jou gegeven dat is niet zomaar iets blijf altijd bij me en verlaat me nooit, tuurlijk niet prinses ik hou van je jij word mijn vrouw

21-08-2002, 13:29


We deden ons zwemgoed aan en namen nog een duik het was al 1 uur in de nacht we liepen naar het teras nordin riep de ober mag ik 2 baco zei hij ik keek hem aan en hij gaf me een knipoog.
Wij gaan samen even goed dronken worden en daarna stoppen we voor altijd met de alcohol oke?
Oke zei ik en lachte mijn avond kon niet meer stuk wat een genot bij de gedachten kreeg ik het weer erg warm.

Meiden laat me even weten of het nog leuk is en niet te eentonig ik hoor het wel dikke boese van mij

21-08-2002, 14:17
Hoi lady20,

Ik vind het echt een superverhaal je kan zo een boek schrijven man..echt ga zo doo..ik heb het hele verhaal in 1 keer gelezen..echt tof man..en die jongen gaat haar zeker dumpen..toch?? nou ik wacht echt met spanning af..

dikke kussjes..doeg

21-08-2002, 14:34
ik probeer nog even wat te schrijven er gaat nog veel gebeuren dat beloof ik dikke kus van lady en bedankt voor je reactie

21-08-2002, 15:01
Ik vondt het bere gezellig maar er zat me gewoon nog steeds iets dwars hoe ken hij die marokkaanse griet ze kennen mekaar dat is duidelijk? PRINSES ja schat zo zij Nordin was je in gedachten of ben je nu al dronken nee schat was even aan het nagenieten maar uhh waar was je eigenlijk dat uur dat je weg was o ik uh ja ik was even bij de winkels bleven kijken maar heb niks leuks gezien hoor hihi.
Tring tring de tel van Nordin ging jeetje zei ik stug kan dat ding nou nooit eens uit schat !!!!
Ja sorry droppie ik neem hem wel eve hoor, Ewa met Nordin, hij mompelde wat beetje vaag allemaal en hij hing op was een vriend van mij zei hij.
Ik wilde hem graag geloven maar de laatste tijd gebeurden er gewoon vage dingen.
Zullen we nog 1 keer zwemmen Prinses nou schat het is al 3 uur ik wil eigenlijk wel naar huis toe moet morgen weer werken en het is ook beter om je niet volte drinken je moet nog rijden weet je nog?
O shit ja helemaal vergeten maar ik ben niet dronken hoor ik ga je naar huis brengen en dan ga ik ook naar huis" blijf je niet slapen" nee prinses ik moet echt naar huis toe, oke zei ik teleurgesteld.
We reden naar huis hij zette me af en ik kreeg een dikke kus doei prinses ik kom morgen avond naar je toe oke ja dat is goed , weltruste kanjer doei.

Ik ging naar binnen en liet even een bad vollopen ik ging in bad en dacht nog even aan de dag ik ben gewoon ontmaagd en wat voor een ontmaagding jeetje zeg, toen dacht ik weer aan die griet ik snapte er niets van me ogen begonnen slaperig te worden ik ging maar uit bad en me bed in voordat ik in slaap rol.
Ik lag lekker schoon in me bed en viel vermoeid in slaap de wekker stond op 11 uur want de kapsalon ging pas om 12 uur open we zouden vandaag een nieuwe meid in de winkel krijgen ik ben benieuwd.
Ik sprong uit me bed en deed de radio aan fluitend smeerde ik een boterham en ik belde Nordin even.
De foon ging over maar werd niet opgenomen vreemd mm probeer het later nog wel even.
Snel aankleedde en de winkel in zozo zei me baas wat ben jij vrolijk “ja he en ik fluit verder”
Het meisje kwam binnen haar naam is sonja ze was van mij leeftijd en lekker spontaan daar kon ik lekker mee lachen dus.
Ik stelde me voor en we raakten gelijk aan de praat ik leide haar rond en vertelde van hoe en wat er in de zaak gebeurd.
Het was 1 uur en ik had nog geen belletje van Nordin gehad hij zal nog wel slapen dacht ik ik nam sonja even mee de stad in, toen zag ik ineens nordin lopen maar met wie liep hij nou ik zag het niet goed ik riep hem en hij keek om het leek wel of hij schrok en hij deed net of hij me niet zag en liep een steeg in…….

21-08-2002, 15:07
lady20....

echt spannend man...ik ben echt benieuwd naar het vervolg ik zit gekluisterd achter mijn pc..
doegg
p.s: ik heb ook gelezen dat andere meiden ook verhaaltjes neerzetten op het prikbord waar kan ik die vinden..hihi..

21-08-2002, 15:08
ewa wanneer komt de volgende stuk

21-08-2002, 15:41
hmmmmm spannend!!! GO ON!!!

Kussss Aphrodite....

21-08-2002, 16:01
ik begreep er niets van ik kon ook niet achter hem aan want dan dacht me collega ook wat een gek.
We haalden een broodje en nordin bleef maar door me hoofd heen gaan
waarom liep hij weg wat was er dat hij zo schrok, we liepen terug naar de kapsalon ik at met moeite me boterham op, ik kreeg ineens een sms:
sorry prinses maar ik had net iets moois voor je en dat mocht je zien dus vandaar dat ik weg liep, kom om 6 uur gelijk naar huis dan heb ik wat voor je.
Heb ik me daar zo druk over gemaakt dacht ik en ik ging weer vrolijk verder met me werk ik stuurde nog even een lief sms je terug en ik ging verder.
Het was half 6 ik zei iedereen gedag en had met Sonja afgesproken dat ze vrijdag met me ging stappen.
Ik reesde naar huis ik was toch wel erg nieuwschierig geworden, ik deed de deur open Nordin kwam aangelopen en gaf me een kus , kom prinses naar de huiskamer er stond een grote doos in de huiskamer ik maakte hem open en er kwam een puppy uit een labrador met een rode strik om zijn nek ooo!!!!!
Wat een poepie wat lief zeg hihi ik vloog Nordin om ze nek en dacht bij mezelf aan deze jongen zal ik nooit meer twijvelen, ik kusde hem en die zoen eindigde in een heftige vrijpartij toen we klaar waren gingen we samen in bad.
Ik moet weg prinses ik heb wat dingen te doen ga jij lekker met je hondje spelen....
Is goed we kleden ons aan Nordin stond nog in de douche en de tel ging ik nam hem op en zei hallo?
Er werd weer opgehangen nou dan niet!!!
Nordin je tel ging maar er werd opgehangen, nam je me tel op "ja" zei ik Prinses wil je dat niet meer doen straks is het me moeder o oke dat is waar ook.
Nou ik ga ik zie je morgen weer dikke kus doeiiii.
Ik zette de tv aan en sprong op de bank met me hondje ik noemde hem stich!! hij was zo lief en schattig ik ws nu al verliefd op hem.
Ik besloot Sonja even te bellen ze woonden in de buurt dus vroeg ik of ze langs wilden komen dat wilde ze wel.
Ze kwam en was ook opslag verliefd op Stich, hoe kom je er aan: van me vriendje gekregen o wat leuk hoe heet hij ??
Nordin hij is marokkaans ineens werd ze lijkbleek Sonja wat is er word je ziek nee toch??

21-08-2002, 16:04


Nee maar ik ken Nordin hett is toch niet die Nordin met die mooie bruine igen en lange krullen ??
Ja dat is hem, meid kijk uit meer zeg ik je niet maar kijk uit hij is niet te vertrouwen, pardon!!!
zo wil ik niet dat je over hem praat sorry naat ik vind je een leuke meid en wil je graag beter leren kennen maar kijk uit.
Ik negeerde die woorden er hing gelijk een rotsweer dat voelde sonja dys besloot ze weg te gaan.
Ik belde nordin even op om tevragen of hij Sonja ken hij ging wel over maar hij nam niet op.....

21-08-2002, 18:31
ga verde girlie enne trouwens die zeer intieme scene die was wel zeer gedetallieerd en vol passie geschreven....been there done that????nee joh just kdding ya maarrre ik hoop dat je ons snel weer wat drugs geeft want t is zeer verslavend.......

21-08-2002, 19:52
hahaha ja was wel een beetje te uitgebreid geloof ik ach zo word het een verhaal met een tikkeltje erotiek hihi!!!

groetjes lady

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11