Bekijk volle/desktop versie : Wat wil ik nou eigenlijk zelf.....?!



06-06-2007, 10:24
Ik word een beetje moe van me eigen...
Ga al een tijd met een man om, we hebben het zeker niet even makkelijk gehad maar nu gaat het weer een stuk beter.
Toch blijf ik er negatief over nadenken....Ben een beetje verziekt van vorige relaties en ook hij heb dingen gedaan waardoor ik niet het idee heb dat ik op hem kan bouwen...
Ondanks dat hij nu meer z'n best doet en me ook echt laat zien die hij gek op me is blijven de twijfels...
Is het zelfbescherming dat ik het in me hoofd afkraak? Als ik met mijn vriendinnen zeg ik ook constant, ja hij is nu lief maar je weet nooit hoe het volgende week is....
Tegenwoordig speelt iedereen spelletjes met elkaar, en dan met je trots en je eer erbij maken we het ons allemaal veel te moeilijk.
Ga me nu dan ook steeds meer afvragen, ondanks dat ik echt wel gek op hem ben, waar ik nu zelf wil... pff kom er niet meer uit...

06-06-2007, 10:27


Er achterkomen wat jij nu zelf wilt, daar kan geen lid hier je mee helpen.

Of je gaat er voor of niet. Aan een relatie werk je samen. En door serieus met elkaar te praten kom je daar achter.

06-06-2007, 10:38

Citaat door Selvosa:
Ik word een beetje moe van me eigen...
Ga al een tijd met een man om, we hebben het zeker niet even makkelijk gehad maar nu gaat het weer een stuk beter.
Toch blijf ik er negatief over nadenken....Ben een beetje verziekt van vorige relaties en ook hij heb dingen gedaan waardoor ik niet het idee heb dat ik op hem kan bouwen...
Ondanks dat hij nu meer z'n best doet en me ook echt laat zien die hij gek op me is blijven de twijfels...
Is het zelfbescherming dat ik het in me hoofd afkraak? Als ik met mijn vriendinnen zeg ik ook constant, ja hij is nu lief maar je weet nooit hoe het volgende week is....
Tegenwoordig speelt iedereen spelletjes met elkaar, en dan met je trots en je eer erbij maken we het ons allemaal veel te moeilijk.
Ga me nu dan ook steeds meer afvragen, ondanks dat ik echt wel gek op hem ben, waar ik nu zelf wil... pff kom er niet meer uit...



Wat jij dus hebt, heb ik ook...

Ik kom er maar niet uit (ben ik serieus en bereidt mijn hart weg te geven en wil ik wel trouwen).

Of wil ik dat niet (maar diep van binnen wel) en ben ik gewoon bang om uiteindelijk met een gebroken hart achter te blijven?

Ik weet het ook niet meer...

06-06-2007, 10:48
Het verleden van iemand is echt pijnlijk om te kunnen verwerken. Het blijft je steeds achtervolgen dat je er soms echt gek van wordt.

06-06-2007, 10:51


Ja erg he, wat is nu beter...?
Je eigen beschermen en je terug trekken of ervoor gaan en de kans hebben weer onderuit te gaan....
Ik vertrouw hem ook gewoon niet, dat ligt ook aan mezelf door alles wat er in het verleden is gebeurd en wat je allemaal om je heen hoort van anderen.

06-06-2007, 10:56

Citaat door Selvosa:
Ja erg he, wat is nu beter...?
Je eigen beschermen en je terug trekken of ervoor gaan en de kans hebben weer onderuit te gaan....
Ik vertrouw hem ook gewoon niet, dat ligt ook aan mezelf door alles wat er in het verleden is gebeurd en wat je allemaal om je heen hoort van anderen.



Als je hem niet vertrouwt en als hij nogeens een xbeepx verleden heeft gehad moet je heel ver van hem weggaan. Zijn verleden blijft je echt gek maken, en je gaat over alles wat hij doet twijfelen. Je gaat je afvragen of hij weer terug gaat naar hoe hij eerst was etc. Het is moeilijk om iemands verleden te accepteren, het kan soms jaren duren tot je erover heen bent. Het is jouw keus en denk er goed overna, vertrouw je hem niet begin er ook niet aan safi move on lieverd. Het bespaart je ook heel erg veel kopzorgen en tranen.

06-06-2007, 11:03

Citaat door _Columniste_2:
Als je hem niet vertrouwt en als hij nogeens een xbeepx verleden heeft gehad moet je heel ver van hem weggaan. Zijn verleden blijft je echt gek maken, en je gaat over alles wat hij doet twijfelen. Je gaat je afvragen of hij weer terug gaat naar hoe hij eerst was etc. Het is moeilijk om iemands verleden te accepteren, het kan soms jaren duren tot je erover heen bent. Het is jouw keus en denk er goed overna, vertrouw je hem niet begin er ook niet aan safi move on lieverd. Het bespaart je ook heel erg veel kopzorgen en tranen.


Nou ja het komt ook door dingen die ik heb meegemaakt voor hem.
En als hij nu iets doet wat ik niet vertrouw denk ik gelijk het ergste ervan.
Ik heb het wel eens tegen hem gezegd en hij reageert dan dat hij er niks aan kan doen wat er vroeger gebeurd is...
Dat is ook wel zo maar toch denk ik dan van als je echt om me geeft wil je niet dat ik me rot voel doordat jij iets doet wat ik vind dat niet kan...

Het gaat nu weer iets beter tussen ons, heb wel tegen me eigen gezegd dat als hij weer terug valt in z'n oude gedrag ik ermee kap...
Dan geeft ie blijkbaar toch niet zoveel om me als ik dacht, alleen hopen dat als het zover komt ik mezelf daar ook aan kan houden....