Bekijk volle/desktop versie : muslima1900 is net online

03-08-2002, 23:31
hahah meid deze topic blijft effe een paar dagen ik zei je het toch ik zal je pakken voordat jij mijn pakt ogtie hahahahaha,,

meid ik ben hardt geloof me je kent me niet zo goed hahahaha

dikke knuf knuf van mijn

en een dikkke zoen ow ja kom

nou eens een keer dan gaan we mesemel maken weet je nog

mijn mama wacht op je, belooft is belooft en doe dat wel voordat je ehem verhuist....

en ow ja maandag work work inshalalh vroeg dan kunnen we later effe rustig gaan luieren hahahah

ik houd vna je zussieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee khadija

03-08-2002, 23:44

Muslima1900 pas maar op, almomina wil jou koppelen aan haar broer. Ze heeft zin in een bruiloft

03-08-2002, 23:46

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Muslima1900 pas maar op, almomina wil jou koppelen aan haar broer. Ze heeft zin in een bruiloft
haah als ik een broer had had ik dat zeker gedaan,,, maar helaas heb ik broertjes die heeft ze gezien hahahahaha of niet lieverd hahahah gheer inshallah

04-08-2002, 17:44
ahhaha mashaaaaallah mominaaaaaaaaa! jaaa ik heb je lieve broertjes gezien, wat een knappertjes mashaaaallah!!!!!!!

Enne najib hahahhaha neeeee mijn zussie momina heb iik al gesmeeeeeeekt om haar broertje maar helaas te jong, hhmmmmm!
hahahaha ))))))

Heel veeeeeeeel liefsssssssssssssssssssssss zusje fi dien,

04-08-2002, 17:45

haha denk jij dat je mijn broertje krijg hahahahahahahahahahahahahah, dreeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam on paas mijn je broertje maar zou ik zeggen hahaha neen gheer inshallah vind mijn plukker denk ik niet goed hahahahhaha

04-08-2002, 17:49
almominaaaaaaa ik heb je broertje niet meer nodiggggggggggggg!

alhamdoelilaaaaaaaaah.

you know

Gair inschaallah.

dikeeeeeee kusssssssssssssssssssssssssssssssssssss

04-08-2002, 17:55
schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ga me nu inschaallah richtten tot min Rab, salaat el asr, enne inschaallah soennah!!!!!

Hele langeeeeeeeee dikke zoennnnnnnnnnnnnnneke op je wangeke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

je zussieeeeeeeeeeeeeeee fi dien!

04-08-2002, 21:40

Citaat:
Origineel gepost door muslima1900

you know
Bsa7tek zuster

05-08-2002, 10:58
Allahy3tiek se7a!!!!!!!!!!

Wa3leikoem salaam wara7matoelahi wa barakatoe,
je zuster fi dien.