Bekijk volle/desktop versie : gelogen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-06-2007, 09:20
over je maagdelijkheid.

tegenwoordig liegen er veel meiden over haar maagdelijkheid
vervolgens doen ze meestal ook een operatie om het te verbergen
om als nog bekend te staan als een goed/onschuldig vrouw.

vaak horen wij verhalen erover
maar wie van de jongens heeft dit hier echt meegemaakt?

welke meid loopt er met zo een geheim in haar hart?

06-06-2007, 09:21


k bedoel je merkt het toch wel als iemand een operatie heeft gedaan.?

06-06-2007, 09:24
Jullie mannen zijn echt geobsedeerd door het al dan niet maagd zijn van de meiden. Wat is dat toch? Nou en, als een meisje ontmaagd is! Iedereen maakt fouten en onze Marokkaanse mannen in deze helemaal. Maar kennelijk raken jullie hier zo onzeker van. Stel dat haar ex groter geschapen is of beter is in bed. Dat maalt er natuurlijk door jullie hoofd, nietwaar? Mannen, bid gewoon voor een goede vrouw en dan komt het helemaal goed.

06-06-2007, 09:28

Citaat door marilynmonroe:
Jullie mannen zijn echt geobsedeerd door het al dan niet maagd zijn van de meiden. Wat is dat toch? Nou en, als een meisje ontmaagd is! Iedereen maakt fouten en onze Marokkaanse mannen in deze helemaal. Maar kennelijk raken jullie hier zo onzeker van. Stel dat haar ex groter geschapen is of beter is in bed. Dat maalt er natuurlijk door jullie hoofd, nietwaar? Mannen, bid gewoon voor een goede vrouw en dan komt het helemaal goed.

ga spele man onzeker ahaha we wille geen hoér in bed, ik moet haar eerste zijn en goede vrouwen blijven maagd tot het huwelijk

06-06-2007, 09:30



Citaat door Ladiesman:
ga spele man onzeker ahaha we wille geen hoér in bed, ik moet haar eerste zijn en goede vrouwen blijven maagd tot het huwelijk


Daar ben ik het helemaal mee eens, goede vrouwen blijven inderdaad maagd. Maar je vergeet een ding mijn beste en dat is dat goede mannen ook maagd blijven!

06-06-2007, 09:33

Citaat door Ladiesman:
ga spele man onzeker ahaha we wille geen hoér in bed, ik moet haar eerste zijn en goede vrouwen blijven maagd tot het huwelijk

jah en wij willen ook geen hoere mannen maarjah haast geen een man is maagd meer daar moet je ook aan denken en niet alles naar de vrouwen schuiven

06-06-2007, 09:35

Citaat door marilynmonroe:
Daar ben ik het helemaal mee eens, goede vrouwen blijven inderdaad maagd. Maar je vergeet een ding mijn beste en dat is dat goede mannen ook maagd blijven!

ja dat wel..maar ik eis gewoon een maagd misschien wel 4

06-06-2007, 09:36

Citaat door just4u:
over je maagdelijkheid.

tegenwoordig liegen er veel meiden over haar maagdelijkheid
vervolgens doen ze meestal ook een operatie om het te verbergen
om als nog bekend te staan als een goed/onschuldig vrouw.

vaak horen wij verhalen erover
maar wie van de jongens heeft dit hier echt meegemaakt?

welke meid loopt er met zo een geheim in haar hart?


Ik ken eentje die is gelijk gescheiden van haar nadat ie zag/achter kwam dat ze ontmaagd was.

06-06-2007, 09:36

Citaat door Ladiesman:
ga spele man onzeker ahaha we wille geen hoér in bed, ik moet haar eerste zijn en goede vrouwen blijven maagd tot het huwelijk



goede mannen ook eyakazog abarschen

06-06-2007, 09:37

Citaat door mocrolady_sara:
jah en wij willen ook geen hoere mannen maarjah haast geen een man is maagd meer daar moet je ook aan denken en niet alles naar de vrouwen schuiven

jah moet je maar mee doen hé, we zegge allemaal dat we maagd zijn weer een voordeel

06-06-2007, 09:37

Citaat door Ladiesman:
ja dat wel..maar ik eis gewoon een maagd misschien wel 4


Dat mag, als jij zelf ook nog maagd bent. En geloof me 4 vrouwen kun je niet aan mijn beste..

06-06-2007, 09:37
wat ergggggggg!!! en nog een operatie ook nog!!! zou ik mezelf echt niet aandoen!

ik zou mezelf eerder weggooien dan nog opereren!

a3oedoe billah........

06-06-2007, 09:38


meiden ga verloven en trouwen
vrijen is echt heerlijk
als jullie eens wisten hoe lekker klaarkomen is
oh my god is het lekkerste gevoel wat er is

06-06-2007, 09:39

Citaat door Ladiesman:
jah moet je maar mee doen hé, we zegge allemaal dat we maagd zijn weer een voordeel

zie je dat bedoel k maar het is ook maar goed dat jullie wel beseffen dat het ook haram als mannen ontmaagd zijn,, dus ook al kunnen we niet merken dat je maagd bent of niet allah swt weet het wel,,,,,

06-06-2007, 09:40

Citaat door aalsmeer:
Ik ken eentje die is gelijk gescheiden van haar nadat ie zag/achter kwam dat ze ontmaagd was.


Nou ja, dan kan ik die meiden ergens wel begrijpen dat ze zo'n hersteloperatie doen. Je wordt immers niet geaccepteerd zoals je bent en als jullie een vliesje willen voelen, dan word je op je wenken bedient. Immers, een ontmaagde man bedriegt de boel ook...

Pagina's : [1] 2 3 4 5