Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Christian Diorr



05-06-2007, 19:47
Allooo dames,


Ik had een vraagje. Wat vinden jullie van christian dior. ik wil make up halen voor mijn bruiloft inschaAllah en ben er nog niet echt uit. Ik wil een natuurlijke look.



05-06-2007, 19:49



Citaat door tafoenast:
Allooo dames,


Ik had een vraagje. Wat vinden jullie van christian dior. ik wil make up halen voor mijn bruiloft inschaAllah en ben er nog niet echt uit. Ik wil een natuurlijke look.




Kgebruik geen make-up alledaags,maar kan je wel zeggen dat parfum van CD stinkt! Om spontane hoofdpijn van te krijgen.

05-06-2007, 19:54

Citaat door Z_A_Z:
Kgebruik geen make-up alledaags,maar kan je wel zeggen dat parfum van CD stinkt! Om spontane hoofdpijn van te krijgen.




Haha , ik vindt ze wel lekker


Ik gebruik ook geen make up, echt puur voor mijn trouwdag inschaAllah

05-06-2007, 19:58

Citaat door tafoenast:
Haha , ik vindt ze wel lekker


Ik gebruik ook geen make up, echt puur voor mijn trouwdag inschaAllah



Kben meer van de zoetere luchtige party,ieder zijn smaakt natuurlijk.

Ma afijn,

Huw je in Marokko? Zo ja dan is het ma inderdaad beter dat je je make-up vanuit hier meeneemt.

In de Bijenkorf kun je je laten adviseren en zelfs laten opmaken en kijken wat het beste bij je past en aan de hand hiervan,nummers noteren en exact zelfde elders kopen (ben je veel goedkoper uit)

Succes ermee.

05-06-2007, 20:02


Ja klopt bij de bijnekorf. Ik heb ook een afspraak staan. maar wat ik me afvreaag is, ik draag namelijk een hoofdoek. Als ze me opgaat maken, is het dan niet lastig voor haar ofso

05-06-2007, 20:17

Citaat door tafoenast:
Ja klopt bij de bijnekorf. Ik heb ook een afspraak staan. maar wat ik me afvreaag is, ik draag namelijk een hoofdoek. Als ze me opgaat maken, is het dan niet lastig voor haar ofso



Laat je opmaken en adviseren zoals jij er op je trouwdag uit wilt gaan zien.

Hoofddoek schuif je dan ma indien nodig iets meer naar achter. Voor haar zal het niet lastig zijn hoor,ze verdient haar geld toch!

06-06-2007, 00:55
heeey meidd ik raaad je foundation van chanel aan (wel uitkijken je hebt 2 soorten ookal zijn het 2 dezelfde potjes)

xdouble perfection fluide
vierkant potje 30 ml te koop bij douglas ic paris etc.. €35-

echt de perfecte foundation je moet hem wel een tint lichter dan je eige huid kope dat staat mooier hij is echt goed omdat hij niet net zoals andere foundations "waterig"(kom effe niet op t woord) is.
er zit volgens mij tegelijkertijd ook poeder in hij dekt heel goed en hij blijft heel lang zitte bodendien lijkt het net of je helemaal niks op hebt want bij de meeste foundations zie je je onderhuid en je vlekjes dat is niet het geval bij deze

ahaha helee verhaaaall drama:P maarr hij is echt goed en aangezien je gaat trouwen is t belangrijk dat je der top gaat uitzien insallahh

verder zou ik blusher van maybellyne of hoe je t ook typt gebruike die roze is echt heel goed wel lichtjes gebruike en mascara van hellena rubinstein (hij is van de buitekant goud) hij is wel €28 maaar je krijgt superlange natuurlijke wimpersss nadeel is wel dat hij niet lang megaat

nouw dat wass mijn verhaal khoop dat je der wat aan hebt en wat ook handig is is gewn naar douglas gaan of ic parix en vrage of ze je wille opmaken( kvind t zelf meestal echt natturlijk en saai enz) omdat ik als marokaanse zijnde wel houd van een beetje pit niet zo saai opgemaakt te zijn dat kan je doen alleeen moet je wel een proffesionle medewerkster hebbe die je helpt niet zo een trut die je maar van alles aansmeerttt!! moet je mee uitkijke

06-06-2007, 13:13
De mascara van CD, Dior show is super goed.
De lipgloss van CD, Addict ultra gloss is ook heel goed en blijft goed zitten.