Bekijk volle/desktop versie : Meiden die last hebben van acne, klik hier!

Pagina's : [1] 2

04-06-2007, 19:41
Dag lieve meiden,

Ik had een tijdje geleden heel erg last van acne, ik was er voor naar de dokter gegaan en die had mij het volgende rescept uitgeschreven : INDERM. Top, top, top product! Heb sindsdien echt geen last meer van puistjes. Gebruik het nu al een paar maanden, maar in het begin zag ik al na een week resultaat. Ik krijg ook veel complimentjes over mn huid van de mensen om mij heen, dat het veel egaler en zuiverder is geworden el hamdoelilah. In het begin moet je het s'ochtends en s'avonds doen. Je huid zal in het begin wel wat droger worden en het goedje stinkt wel heel erg want er zit onder andere alcohol in. Ik heb mijn dokter gevraagd of het schadelijk is voor mijn huid omdat ik het al zo lang gebruik en omdat er alcohol inzit, maar ze zegt dat het je huid niet aantast. Je huid zal in het bedin ook wat schilferen maar dat is ong na twee weken alweer weg...sinds de puistjes weg zijn gebruik ik het alleen nog maar s'avonds voor het slapen gaan. Ik raad het jullie echt aan. Maak een afspraak bij de dokter en vraag erom. Sommige doen heel moeilijk om dat soort dingen, ze zeggen dat t de periode is, maar klopt niks van gewoon lekker doorzeuren. Ben nu 21 en heb nu pas last gekregen van acne, dus dat pubertijd verhaaltje moeten ze niet komen vertellen. Gewoon halen meiden, hoop dat t voor julllie ook goed zal zijn InsAllah. O ja jedruppelt het op een watje en smeert het zo over je gezicht en je laat het intrekken, dus niet uitspoelen.

SM WM WR WB

04-06-2007, 19:50

Dankjee schat

04-06-2007, 20:40
THANKS JE BENT EEN SCHAT,,ik zoek al zo lang naar iets !! ik ga deze week naar de dokter en zal erzeker naar vragen thnQ thnQ thnQ thnQ

04-06-2007, 20:51
helpt het ook tegen littekens van puistjes?

04-06-2007, 20:53

Hallo,
Jaa ik had heb soms ook wel last vn hier en daar een puistje, De huisarts had me een recept voortgeschreven, Iets met Ehm benzo.....gel 5% ofzo. Jaa die deed 't ook wel goed, alleen hy liet littekens agter :S. op de plek waar ik tt heb gebruikt is tt wat donkerder dan by de rest :S
xx

04-06-2007, 22:11

Citaat door Trouwens:
Dag lieve meiden,

Ik had een tijdje geleden heel erg last van acne, ik was er voor naar de dokter gegaan en die had mij het volgende rescept uitgeschreven : INDERM. Top, top, top product! Heb sindsdien echt geen last meer van puistjes. Gebruik het nu al een paar maanden, maar in het begin zag ik al na een week resultaat. Ik krijg ook veel complimentjes over mn huid van de mensen om mij heen, dat het veel egaler en zuiverder is geworden el hamdoelilah. In het begin moet je het s'ochtends en s'avonds doen. Je huid zal in het begin wel wat droger worden en het goedje stinkt wel heel erg want er zit onder andere alcohol in. Ik heb mijn dokter gevraagd of het schadelijk is voor mijn huid omdat ik het al zo lang gebruik en omdat er alcohol inzit, maar ze zegt dat het je huid niet aantast. Je huid zal in het bedin ook wat schilferen maar dat is ong na twee weken alweer weg...sinds de puistjes weg zijn gebruik ik het alleen nog maar s'avonds voor het slapen gaan. Ik raad het jullie echt aan. Maak een afspraak bij de dokter en vraag erom. Sommige doen heel moeilijk om dat soort dingen, ze zeggen dat t de periode is, maar klopt niks van gewoon lekker doorzeuren. Ben nu 21 en heb nu pas last gekregen van acne, dus dat pubertijd verhaaltje moeten ze niet komen vertellen. Gewoon halen meiden, hoop dat t voor julllie ook goed zal zijn InsAllah. O ja jedruppelt het op een watje en smeert het zo over je gezicht en je laat het intrekken, dus niet uitspoelen.

SM WM WR WB

Klopt het helpt inderdaad heb het ook tijdje gebruikt, ik had toen dat flesje alcohol gekregen en dan nog een creme erbij (roze,witte tube) weet alleen de naam niet meer is een tijdje geleden.....Maar het helpt echt.

05-06-2007, 10:45
Ik gebruik Differingel. dat is een product die ik van de dermatoloog heb gekregen. Het helpt heel erg goed bij mij, Het is alleen jammer dat je pas na 1 maand resultaat ziet. Maar het is het proberen waard!

05-06-2007, 11:20
is die Inderm ook goed voor de rug??

05-06-2007, 11:20
acné op de rug bedoel ik

05-06-2007, 12:00

Citaat door Trouwens:
Dag lieve meiden,

SM WM WR WB

Wollah meh hij geeft het. Ik heb een dokter waar je een hekel aan moet hebben

Wasallaam a3laikoem

05-06-2007, 12:37
ik gebruikte inderm ook een top product is het zker.. ik gebruik momenteel benzoo5% als ik af en toe een puisje heb smeer ik het erop..

05-06-2007, 13:34
klopt, die gebruik ik al heel lang, ong 6jaar....die is idd heel goed...

05-06-2007, 18:40

even doorgeven aan me vriendin heeft best wel last maar die gebruikt nu slaken slijm creme en je ziet zwaar verschil echt een gafe huid heeft ze nu

06-06-2007, 15:47
Inderdaad.. die INDERM gebruik ik ook en hij helpt echt.... maar die verdomde puistjes blijven terugkomen, hoe dan ook.. Als je iets gebruikt dan is dat voor eeuwig. Je kan er niet opeens mee stoppen .

Maar ik heb nog iets ontdekt.. Dat zei mijn moeder altijd, maar ik geloofde haar niet. Als je puistjes hebt en je wordt zwanger, dan kan het de eerste 3maanden erger worden.. Maar zodra je die 3 maanden bent gepasseerd, worden het steeds minder en volgens mijn moeder gaan ze helemaal over als je bevallen bent.Tuurlijk kan je af en toe wel een puistje hebben , maar niet meer die face met allemaal puistjes
Ik ben nu 6 maanden zwanger en heb geen puistjes, maar wel nog steeds een paar littekens op mijn rug.
Het zijn echt gewoon de overtollige hormonen..

Dus dames.. allemaal trouwen en kindjes krijgen

06-06-2007, 16:07

Citaat door schems:

Maar ik heb nog iets ontdekt.. Dat zei mijn moeder altijd, maar ik geloofde haar niet. Als je puistjes hebt en je wordt zwanger, dan kan het de eerste 3maanden erger worden.. Maar zodra je die 3 maanden bent gepasseerd, worden het steeds minder en volgens mijn moeder gaan ze helemaal over als je bevallen bent.Tuurlijk kan je af en toe wel een puistje hebben , maar niet meer die face met allemaal puistjes
Ik ben nu 6 maanden zwanger en heb geen puistjes, maar wel nog steeds een paar littekens op mijn rug.
Het zijn echt gewoon de overtollige hormonen..

Dus dames.. allemaal trouwen en kindjes krijgen

hahahahahahahahaha een goed advies van je

Pagina's : [1] 2