Bekijk volle/desktop versie : waar gebeurd!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

03-08-2002, 19:15
mensen dit is mijn eerste keer dat ik een verhaal ga schrijven maar ik moet het eerst door gemaild krijgen want het is een verhaal van een vriendin waargebeurd hoor !!!!!!!!!!!!
zodra ze het mailt zet ik het hier ik hoop dat jullie het mooi vinden
tot gauw

03-08-2002, 19:17

ik wacht op je verhaal!

03-08-2002, 19:21
thanx het word een mooi verhaal het is de moeite waard want het is echt gebeurd

03-08-2002, 21:31
ja ik w8 ook wel, want waargebeurde verhalen die raken mij.

03-08-2002, 22:27

oke mensen hier komt ie !!!!!!!!
ze is eindelijk klaar en ik mag het nu gaan plaatsen maar moet wel een paar dingen anders formuleren
veel leesplezier mensen en ik wil graag weten wat jullie ervan vinden.
vanwegen persoonlijke redenen heb ik de namen veranderd.
beslema

03-08-2002, 22:46
personages:

- yousra (hoofdrolspeelster)
- fatima (vriendin van yousra)
- khalid (broer van fatima)

het verhaal van een doof meisje:

ik ben een normaal meisje zie er normaal uit maar er is 1 ding wat mij onderscheidt van de meeste van jullie. ik ben doof geboren. nooit heb ik een geluid kunnen horen. een vogel die s'morgens vroeg heerlijk fluit, een trein die voorbij reid of de stem van mijn dierbare moeder. zo graag wil ik kunnen horen ik zou alles opgeven om ff maar iets te kunnen horen voelen wat normale mensen voelen als ze muziek horen. die zaligheid zal ik nooit kennen. ik zit natuurlijk ook niet op een normale schook met normale kinderen. ik moest naar een school voor slechthorende/doven. ik vocht met die gedachte zo vaak. waarom kan ik niet behandeld worden zoals de rest. voor een lange tijd wist ik niet waarom dat dat niet kon maar nu weet ik het. omdat ik simpelweg niet zoals de rest ben. ik ben doof en hun niet!!! die kwam heel hard bij mij aan. maar goed ik legde me erbij neer en heb het leven dat voor mij lag maar geaccepteerd. ik ben naar school gegaan. heb toen mavo gedaan en had er een te gekke tijd daar door gebracht. we hadden een klein klasje. het bestond uit 5 kinderen en we waren zo close met elkaar we waren net familie. ik voelde me zo gelukkig bij hun. maar toen m'n examentijd aanbrak was het ff stressen. ik was zo zenuwachtig ik dacht ik haal het niet maar gelukkig slaagde ik. mijn ouders waren blij en ik ook. ik kreeg nu te maken met problemen waar ik me nooit zorgen hoefde te maken omdat ik bezig was met mijn mavo. maar nu moest ik kiezen wat ik verder wou gaan doen. ik wou natuurlijk een normale mbo-opleiding volgen maar mijn mentor die vond het zwaar voor dove mensen. maar ik eigenwijs wou het toch doen ik had schijt aan die mensen. ik wou het doen en ging het ook doen.

enn mensen hoe vinden jullie het
he mensen dit verhaal is anders dan andere verhalen hoor
helemaal van top tot eind
waar gebeurd
laat me ff weten of ik verder moet
see ya

03-08-2002, 22:52
hoe durf je dat te vragen???????
off course moet je door gaan!!!!!!!!!!!!!!!
serbi meid!!!!!

03-08-2002, 22:52
meid ga verder....masha allah....

03-08-2002, 22:57
Hansie ik vind je heel knap dat je deze verhaal op zetten, ik weet hoe zij het voelt......
jallah zeid vervolg.......ik wil lezen

liefs xxx lievemeisje

03-08-2002, 23:22
deel 2

ik had mijn mavo-diploma in mijn handen uitgereikt gekregen. ik voelde me blij maar ook verdrietig. dit was de laatste keer dat we samen met de hele groep bij elkaar waren. na vandaag zou alles veranderen dat wist ik gewoon. ik miste mijn vrienden nu al heel erg. ik wist dat ik weer nieuwe vrienden moest maken op mijn nieuwe school maar dit keer zou het niet zo makkelijk zijn. ik ben voor hun anders voor mijn oude klasgenoten was ik hetzelfde als hun geen verschil was er tussen ons. ik was bang voor de reacties. ik was ver weg met mijn gedachten toen ik opeens door mijn vrienden aan mijn arm werd getrokken. we bleven ff nog kletsen met z'n allen en spraken af voor de volgende dag om lekker te gaan zwemmen in tropicana.
ik was moe en ik wou gewoon naar huis. het vreemde gevoel bleef in mijn maag rond dwalen. ik werd er gewoon bang van.
die nacht kreeg ik een verschrikkelijke droom. mijn leven zou na vandaag voorgoed veranderen.

de volgende dag:

we spraken af bij onze oude school en klesten nog wat bij maar wisten dat we na vandaag ieder zijn weg moest gaan en dat vonden we allemaal heel erg. voor 15 jaar konden we voor elkaar zorgen en nu moesten we opeens uitelkaar.
ik zat er echt mee maar liet niks aan de rest merken. ik zou deze mensen zo erg missen. we gingen lekker een gezellige dag van maken en toen tegen zessen moesten we afscheid van elkaar nemen.

ewa en mensen laat wat horen van jullie

03-08-2002, 23:24
dat ze anders is vind ik totoaal ongeaacepoteerd overkomen van de maatschappij...
Ik hoop dat deze meid gewoon door zet ...want onmogelijk bestaat niet ...alle is mogelijk

04-08-2002, 20:21
Hoi Hansie, wanner komt weer een vervolgd????? Ik ben benieuwd.....

veel liefs Mizz_Teeq

04-08-2002, 20:24

he ik wacht nog hoor,komop!!

04-08-2002, 20:29
ik sluit me aan bij lievemeisje

ga verder met je verhaal

04-08-2002, 20:40
komt er aaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn!!!!!!!!!
heb ff nog geduld oke mensen?
liefs hansie

Pagina's : [1] 2 3 4