Bekijk volle/desktop versie : Mamma's verlof, ATV-dagen en onbetaald verlof



03-06-2007, 21:25
[waar kan ik dit opnemen?

ik zei gister al tegen nordin:'ik ben toe aan vakantie!'

'Naar marokko?', vroeg hij. hij blijft onverminder doorgaan met mij te overhalen mee te gaan naar Marokko. (yeah right!:rolleyes

'nee', zei ik, 'ik wil op vakantie van de functie Mamma en Echtgenoot. Ik wil gewoon even niks zijn!'

yallah, wie heeft dit al eerder gehad en bij welke balie meot ik precies wezen?]

03-06-2007, 21:46



Citaat door noona:
[waar kan ik dit opnemen?

ik zei gister al tegen nordin:'ik ben toe aan vakantie!'

'Naar marokko?', vroeg hij. hij blijft onverminder doorgaan met mij te overhalen mee te gaan naar Marokko. (yeah right!:rolleyes

'nee', zei ik, 'ik wil op vakantie van de functie Mamma en Echtgenoot. Ik wil gewoon even niks zijn!'

yallah, wie heeft dit al eerder gehad en bij welke balie meot ik precies wezen?]



Ik had gedacht dat jij het wist

03-06-2007, 22:17
hahahaha noona wil jij niet naar marokko? hoelang ben je er niet geweest en waarom wil je niet als ik mag vragen?
Heb ff gekeken in mijn 'boekje'hiero ook niet zo goede CAO hahahah, we moeten eigenlijk 1 keer per maand een weekje atvvoor mama's en echtgenoten in voeren en dan internationaal.

04-06-2007, 08:57
Nou heb mezelf afgelopen weekje die weekje gegunt van niks doen en dan echt helemaal niks doen alleen wezen shoppen en zwemmen

En aangezien ik niet veel vakantiedagen heb en die al gepland zijn voor marokko heb ik me voor een week maladie gemeld

04-06-2007, 08:57



Citaat door fariga:



Ik had gedacht dat jij het wist


hmm, laatste jaren lijk ik steeds meer als kip zonder kop door het leven te gaan en tegenwoordig stoppen de kinderen niet met 'mamma!' tot ik ja zeg. en dit zeggen ze met een snelheid van 80 keer per minuut

04-06-2007, 09:02

Citaat door ladyq:
hahahaha noona wil jij niet naar marokko? hoelang ben je er niet geweest en waarom wil je niet als ik mag vragen?
Heb ff gekeken in mijn 'boekje'hiero ook niet zo goede CAO hahahah, we moeten eigenlijk 1 keer per maand een weekje atvvoor mama's en echtgenoten in voeren en dan internationaal.


mijn man wil naar zijn ouders, maar dan ook LETTERLIJK. hij kruipt nog net niet terug de baarmoeder in

nu zijn mijn schoonouders de superaardigste mensen op aarde, MET KLEM! maar ze wonen in een huis met nog 3 andere gezinnen en wij als 4e gezin komen erbij om vakantie te vieren. ik trek dat voor een week maar voor 4 weken mogen ze me afvoeren

eens in de 3, 4 jaar vind ik vaak zat. Het is gewoon neit mijn soort vakantie, om bepakt en bezakt richting Marokko te vertrekken, 3 dgen onderweg met de nodige ellende, gebroken aankomen om vervolgens maar af te wachten waar het schip strand.

over strand gesproken, ook door de drukte daar in het huis ben ik zooooo vaak in Saidia te vinden dat het me steeds meer begint tegen te staan. heb niets meer met de bekende strandtaferelen maar ga er gewoon naar toe om thuis te ontvluchten en dat vind ik ook niks.

dus net als vorig jaar heb ik weer wat dagen ingepland met de kids hier in nederland en belgie en dan gaat het weer prima komen denk ik

maar ik zou nu wel een moooord willen doen voor wat vrije dagen

04-06-2007, 09:04

Citaat door schatje26:
Nou heb mezelf afgelopen weekje die weekje gegunt van niks doen en dan echt helemaal niks doen alleen wezen shoppen en zwemmen

En aangezien ik niet veel vakantiedagen heb en die al gepland zijn voor marokko heb ik me voor een week maladie gemeld


mijn maladie wordt niet geloofd hier

dat is dus wat ik dit weekend van plan ben, ik ga nog wat pizza's en vissticks inslaan en doe rustig aan

04-06-2007, 09:07
@Noona je hebt gelijk in zo een vakantie zou ik ook geen zin hebben en al helemaal niet als je er meer dan 2000 km voor moet rijden

Neem lekker vrij en ga wat leuks doen met de kids en je man deze week is het mooi weer dus grijp die kans