Bekijk volle/desktop versie : ziana in Hoceima????



Pagina's : [1] 2

03-06-2007, 18:07
Hallo dames

Ik ga deze zomer in Marokko trouwen en nu wil ik graag weten of er ook goeie ziana's zijn in hoceima en of jullie een portfolio of site of iets dergelijks van haar hebben

Wie kan me helpen?

M3a Salaama

03-06-2007, 18:33


salam meid ten eerste gefeleiciteerd met je bruiloft dat je een gezegend huwlijk mag hebben inscha llah. kan je echt niks aanraden in hoceima kom er zelf ook vandaan die negafas daar zijn echt niet geod en hun jurken zijn waardeloos. lijken net takchitas uit de jaren 90. ik ga ook in de zomer trouwen inscha llah heb daarom ook bewust gekozen om hier te trouwen mijn zus is er getrouwd en die negaffa heeft echt alles verpest. ik wil je 1 adveis geven als je daar n negaffa neemt neem dan je eigen make up mee van hier. succes meisje

03-06-2007, 18:38
Dank je meid Jij ook insa Allah een gelukkige en gezegende huwelijk Leuk om een mede hoceimer te spreken

Ik hoor namelijk van sommige dat de negaffa's in hoceima verbeterd zijn en dat ik daar beter 1 kan nemen Maar wil geen risico nemen zonder foto's. Ik wou eerst ook daarom in Nederland trouwen, maar wegens omstandigheden werd het Marokko.

Bedankt voor je advies. Ik ga denk ik hier een ziana regelen die ook naar marokko gaat of mijn eigen make-up nemen inderdaad


03-06-2007, 19:09
Iemand nog meer uit hoceima?

04-06-2007, 11:48


hoi Meid jah ik kom uit alhoceima...mijn nicht is vorige jaar daar getrouwd ze zag er echt prachtig uit,en ik ben nog wel iemand die echt heel kieskeurig is!!het was echt prachtigggg..helaas kan ik niet vragen wie het was want ze woont nou in spanje

04-06-2007, 11:52
jaa ik woon ook in hoceima
hoceiMA is echt kapot leuke he dames
waar wonen jullie ergens
jaa me zus gaat ook verloven in hoceima ze wilt ook een ziana doen maar ze moet nog een Ziana gaan zoeken en ze zijn darr ook heel goedkoop.

04-06-2007, 12:03
Oke dank jullie wel dames.

Dat geeft me weer klein beetje hoop Dus dan moet ik gelijk als ik in Marokko kom een negaffa zoeken, want heb geen foto's of nummers
Ik hoop zoooooooooooooo dat er een leuke vrij is insa Allah

dikke

04-06-2007, 12:33
Mijn nicht is getrouwd en heeft toendertijd ziana ouafae genomen. Ze is echt super goed! Lieve vrouw en niet duur en ze heeft mooie make-up (merken) en gebruikt mooie jurken. Ze heeft ongeveer 500 euro voor haar betaald. Ik weet niet hoeveel jurken mijn nicht bij haar heeft gehuurd. Waarschijnlijk 2.

04-06-2007, 12:34
Ik ken ook een goede ziana uit Midar, die bereid is te reizen naar hoceima. Zij is ook 500 euro voor 3 jurken en make up (dit was 2 jaar geleden). Ze kan nu duurder zijn.

04-06-2007, 17:36

Citaat door Oum_Sayfoullah:
Ik ken ook een goede ziana uit Midar, die bereid is te reizen naar hoceima. Zij is ook 500 euro voor 3 jurken en make up (dit was 2 jaar geleden). Ze kan nu duurder zijn.


Heb je dan ook een nummer van haar? :$

Ik begin telkens meer hoop te krijgen hihihi

04-06-2007, 17:51
ik heb mijn eigen jurken laten maken..... en ik neem de ziana alleen voor haar, make-up en sieraden..... maar ze hebben daar ook hele goede ziana's in alhoceima hoor...

04-06-2007, 18:29

Citaat door arfa_zine:
ik heb mijn eigen jurken laten maken..... en ik neem de ziana alleen voor haar, make-up en sieraden..... maar ze hebben daar ook hele goede ziana's in alhoceima hoor...



Meid ik wens jou een gelukkig en gezegende huwelijk insa Allah. En een TOP bruiloft natuurlijk, veel plezier

04-06-2007, 18:45



Citaat door islam4life2:
Meid ik wens jou een gelukkig en gezegende huwelijk insa Allah. En een TOP bruiloft natuurlijk, veel plezier



inschaallah schat!!!!!!!!!!!!!!!! shoukran hbieba........!!!!!!!!!



en jij ben, je getrouwd of ga je trouwen of verloven?????

04-06-2007, 18:49
komt geod meid wie zoekt zal vinden. weet via mijn zus dat er 1 negaffa in bni bouiasch is een jonge vriuw die ook heel goedkoop is en werkt met hele mooie sieraden . bni bouiasch is niet zo groot dus je hoeft er denk ik niet al te lang na hoeven zoeken. je kunt gewoon n kijkje nemen

04-06-2007, 19:56

Citaat door arfa_zine:
inschaallah schat!!!!!!!!!!!!!!!! shoukran hbieba........!!!!!!!!!



en jij ben, je getrouwd of ga je trouwen of verloven?????



Ik ben al verloofd en ga insa Allah in de zomer trouwen.
Ik heb alles al geregeld alleen krijg het benauwd als ik aan de negaffa denk

Dan zie ik nadat ze me heeft opgemaakt, 2 rode bolle wangen en fel blauw oogschaduw en witte poeder met roze lippenstift en jurken uit de jaren six-ties

Pagina's : [1] 2