Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meiden die zelf harsen?



Pagina's : [1] 2 3 4

03-06-2007, 13:39

Een vraagje voor de mensen die zelf harsen.


Hoe maak jij je hars? Ik hoor vaak dat je suiker en citroensap moet mengen maar kan iemand dat mij misschien uitleggen?


03-06-2007, 13:43


Ja wil ik ook wel weten! Hoe je die hars maakt!

03-06-2007, 13:45
Dat vind ik echt onzin, ik had het geprobeerd en het haalde echt geen haartje weg. En het was superhard

03-06-2007, 14:01
Sinds een jaar maak ik mijn hars ook zelf en hij werkt gewoon perfect!
- 500 gram suiker
- 2 eetlepels zout
- citroensap (1 citroen)

Alles in een pan, eerst een hoog vuurtje..............goed blijven roeren vanaf het begin. Vervolgens het vuur lager zetten.
Het gaat eruitziet als honing.......................................

03-06-2007, 16:10



Citaat door meknessia86:
Sinds een jaar maak ik mijn hars ook zelf en hij werkt gewoon perfect!
- 500 gram suiker
- 2 eetlepels zout
- citroensap (1 citroen)

Alles in een pan, eerst een hoog vuurtje..............goed blijven roeren vanaf het begin. Vervolgens het vuur lager zetten.
Het gaat eruitziet als honing.......................................
.


En wat doe je dan?

Smeer je dat gewoon op je benen, en hoe trek je hetaf. Wat voor papier? Moet je daar speciaal papier voor hebben? Misschien een domme vraag

03-06-2007, 16:42

Citaat door Dina_D:
.


En wat doe je dan?

Smeer je dat gewoon op je benen, en hoe trek je hetaf. Wat voor papier? Moet je daar speciaal papier voor hebben? Misschien een domme vraag



Je smeert het eerst op een stukje wat je wilt ontharen en dan een stuk stof (katoen) erop en trekken maar! Ik gebruik meestal een oud shirtje ofsow en knip er dan allemaal lappen van.

03-06-2007, 16:55
Shoekran schat!

Ik ga het morgen meteen proberen, want die veet ontharingsstrips beginne een beetje duur te worden voor mij

03-06-2007, 16:57
Als je de stappen volgt dan moet het wel goed gaan, ik doe het ook al ruim een jaar.
Succes!
1 tip: smeer de hars niet te heet op het stukje wat je wilt ontharen! Anders ga je jezelf branden ik kan het weten!

03-06-2007, 17:18
jaa bij mij deed het echtttttt pijn!!! helemaal verbrand en die mengsel was echt heeeel hard, het haalde echt helemaal geen haartje weg.

03-06-2007, 17:45

Citaat door laatmijmetrust:
jaa bij mij deed het echtttttt pijn!!! helemaal verbrand en die mengsel was echt heeeel hard, het haalde echt helemaal geen haartje weg.



Hahahah meskienaaa

03-06-2007, 21:37

dus het moet wel een beetje warm zijn maar niet te warm.


Droogt het snel op, of lukt het ook als het een beetje lauw is?


03-06-2007, 22:39

Citaat door meknessia86:
Sinds een jaar maak ik mijn hars ook zelf en hij werkt gewoon perfect!
- 500 gram suiker
- 2 eetlepels zout
- citroensap (1 citroen)

Alles in een pan, eerst een hoog vuurtje..............goed blijven roeren vanaf het begin. Vervolgens het vuur lager zetten.
Het gaat eruitziet als honing.......................................


Als je er zout in doet word het minder goed

mijn moeder deed dat ook maar het komt niet altijd zo goed uit..


03-06-2007, 22:40



Citaat door BLABLAA_:

Als je er zout in doet word het minder goed

mijn moeder deed dat ook maar het komt niet altijd zo goed uit..



Ik heb er eigenlijk geen last van, ik heb er altijd zout in gedaan.........

03-06-2007, 23:20

Citaat door Cinderelli:
Ik haal gewoon zo'n pot bij de turk voor 1,50

als ik het zelf ga maken dan wordt dat echt een geknoei


ja k ook voor 1.70 whahaha

hoe haal jij dat uit het potje voor ik het eruit heb ben ik al een half uur verder en is de aanrecht helemaal plakkerig

03-06-2007, 23:50
wat een bullshit ik heb het geprobeerd werkt voor geen meter er ging ging een haartje af ja kan gewoon bij de kruidvat eigen merk kant en klare harsstrips kopen van eigen merk dus niet die van veet zijn te duur vind ik zelf maar gewoon eigen merk voor 3.99

Pagina's : [1] 2 3 4