Bekijk volle/desktop versie : Studie MBO scholen



03-06-2007, 00:30
Sallam Alleikoum iedereen,

Ik had een vraagje voor de mensen die wat weten over de volgende scholen, ik heb me namelijk aangemeld op die scholen en wil graag weten wat voor scholen het zijn qua lessen en of het leuke scholen zijn, het gaat om de onderstaande scholen:

- Albeda College in Rotterdam
- Da vinci College in Dordrecht
- Willem 2 College in Den Bosch
- ROC in Eindhoven

Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen en informatie hebben over de scholen..

Ma3a Salama
Farida

03-06-2007, 22:55


rotterdam een grote kruis zetten ..

04-06-2007, 21:59

Citaat door zOietS:
rotterdam een grote kruis zetten ..


Hoezo dat dan meid ,

kan je me meer vertellen over die sgool dan en zit je er zelf op of ken je mensen die op die school zitten en heb je er wat van gehoord

04-06-2007, 22:09
up
up
up

Zijn er dan helemaal geen mensen die op 1 van die scholen zatten of zitten
dat kan tog niet

Kom op mensen vertel

05-06-2007, 11:35



Citaat door Farida_Riffia:
Sallam Alleikoum iedereen,

Ik had een vraagje voor de mensen die wat weten over de volgende scholen, ik heb me namelijk aangemeld op die scholen en wil graag weten wat voor scholen het zijn qua lessen en of het leuke scholen zijn, het gaat om de onderstaande scholen:

- Albeda College in Rotterdam
- Da vinci College in Dordrecht
- Willem 2 College in Den Bosch
- ROC in Eindhoven

Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen en informatie hebben over de scholen..

Ma3a Salama
Farida


Gewoon kiezen wat je leuk vind. Niet teveel luisteren naar andere mensen, aangezien ervaringen verschillen.

Ik heb zelf een opleiding gevolgd op ROC zadkine in Rotterdam. Een beruchte school, maar het ligt echt allemaal aan jezelf. Volg je lessen, maak je opdrachten. En ga dan naar huis, daar rondhangen (kantine, buiten) is alleen maar nutteloos. Administratief, is elke school wel verrot. Maar daar moet je niet aan ergeren, sta sterk in je schoenen. En hou ook alles bij, wat je hebt behaald en/of moet behalen. Ga niet met de verkeerde mensen om, volg je eigen ding. Dan komen de meeste dingen altijd goed!

Succes!

05-06-2007, 21:17

Citaat door rania1515:
Gewoon kiezen wat je leuk vind. Niet teveel luisteren naar andere mensen, aangezien ervaringen verschillen.

Ik heb zelf een opleiding gevolgd op ROC zadkine in Rotterdam. Een beruchte school, maar het ligt echt allemaal aan jezelf. Volg je lessen, maak je opdrachten. En ga dan naar huis, daar rondhangen (kantine, buiten) is alleen maar nutteloos. Administratief, is elke school wel verrot. Maar daar moet je niet aan ergeren, sta sterk in je schoenen. En hou ook alles bij, wat je hebt behaald en/of moet behalen. Ga niet met de verkeerde mensen om, volg je eigen ding. Dan komen de meeste dingen altijd goed!

Succes!


Soekran meid

Ik weet dat het aan jezelf ligt en er zelf iets voor moet doen..
Maar ik wou gewoon weten hoe die scholen werken en hoe streng enzo ze zijn..

Moehiem ik weet genoeg..