Bekijk volle/desktop versie : Ik walg enorm van marokkaanse jongens



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

02-06-2007, 01:42
die met Nederlandse meisjes trouwen.Geen haat of jaloezie maar ik vind dat een marokkaan met een marokkaan moet trouwen en een hollander met een hollander we kunnen het allemaal wel heel mooi gaan verheerlijke maar vergeet niet het enorme cultuur verschil.Kijk alleen naar voetbal stel nederland speelt tege marokko voor wie zou je dan moeten zijn



02-06-2007, 01:45



Citaat door Keizerin89:
die met Nederlandse meisjes trouwen.Geen haat of jaloezie maar ik vind dat een marokkaan met een marokkaan moet trouwen en een hollander met een hollander we kunnen het allemaal wel heel mooi gaan verheerlijke maar vergeet niet het enorme cultuur verschil.Kijk alleen naar voetbal stel nederland speelt tege marokko voor wie zou je dan moeten zijn


Ik moet je eerlijk zeggen: dat was geen bevredigend argument, dat je erbij gaf. [/SIZE]

02-06-2007, 01:47
Is toch niet jouw probleem? wat zeur je dan

02-06-2007, 01:48
meeste trouwen er niet mee, gebruiken ze alleen voor de lusten

beter hun misbruiken dan marokkaanse zusters

02-06-2007, 01:50


Wayagher: misbruiken mag waarom ermee trouwen? ik heb het over marokkaanse mannen of vrouwen die met hollanders trouwen...

02-06-2007, 01:50

Citaat door Wayagher:
meeste trouwen er niet mee, gebruiken ze alleen voor de lusten

beter hun misbruiken dan marokkaanse zusters




Ze horen met hun poten van iedereen af te blijven, nederlandse meisjes zijn ook creaties van Allah s.w.t en die zijn niet op aarde gezet om misbruikt te worden En tegenwoordig krijgen ze het ook bij hun marokkaanse ''zusters''

02-06-2007, 01:51

Citaat door Keizerin89:
die met Nederlandse meisjes trouwen.Geen haat of jaloezie maar ik vind dat een marokkaan met een marokkaan moet trouwen en een hollander met een hollander we kunnen het allemaal wel heel mooi gaan verheerlijke maar vergeet niet het enorme cultuur verschil.Kijk alleen naar voetbal stel nederland speelt tege marokko voor wie zou je dan moeten zijn




hihi

02-06-2007, 01:51
Wat een bullshit praten jullie hier echt verricht tauwba !
Ik ben Alhamdoelilah al jaren bekeerd en getrouwd met een Marokkaan.
Ons huwelijk is Alhamdoelilah gezegend en we zijn gelukkig..

Onthouw de Hadith van de Profeet saws die zij dat er geen verschil is tussen afkomst of kleur als die gene maar Moslim is en Godsvrees heeft..

En hoe durf jij Wayagher te zeggen dat ze beter een NL kunnen xxxx dan een Marokkaanse zuster. Overal zitten rottenappels tussen zo ook tussen de Marokkaanse meiden helaas. De hele Ummah is naar de knoppen en dat komt niet alleen door de meiden, jammer genoeg volgen vele jongens hun lusten.

Dus voordat jullie weer zeggen dat een NL niet met een Marokkaan kan trouwen neem dan een voorbeeld aan de praktiserende mensen van welke afkomst ze ook zijn.

Salaam.

02-06-2007, 01:52

Citaat door _AlInsjiqaaq_:
Wat een bullshit praten jullie hier echt verricht tauwba !
Ik ben Alhamdoelilah al jaren bekeerd en getrouwd met een Marokkaan.
Ons huwelijk is Alhamdoelilah gezegend en we zijn gelukkig..

Onthouw de Hadith van de Profeet saws die zij dat er geen verschil is tussen afkomst of kleur als die gene maar Moslim is en Godsvrees heeft..

En hoe durf jij Wayagher te zeggen dat ze beter een NL kunnen xxxx dan een Marokkaanse zuster. Overal zitten rottenappels tussen zo ook tussen de Marokkaanse meiden helaas. De hele Ummah is naar de knoppen en dat komt niet alleen door de meiden, jammer genoeg volgen vele jongens hun lusten.

Dus voordat jullie weer zeggen dat een NL niet met een Marokkaan kan trouwen neem dan een voorbeeld aan de praktiserende mensen van welke afkomst ze ook zijn.

Salaam.




Niks van aantrekken, onwetenden mensen zijn nu eenmaal aan het woord

02-06-2007, 01:52

Citaat door Keizerin89:
Wayagher: misbruiken mag waarom ermee trouwen? ik heb het over marokkaanse mannen of vrouwen die met hollanders trouwen...


je hebt gekken he


Citaat door Rifster:
Ze horen met hun poten van iedereen af te blijven, nederlandse meisjes zijn ook creaties van Allah s.w.t en die zijn niet op aarde gezet om misbruikt te worden En tegenwoordig krijgen ze het ook bij hun marokkaanse ''zusters''


dat moet je tegen die hollandse meisjes zeggen

ze vinden het zelf nog leuker dan die jongens

02-06-2007, 01:53
Hoezo van hun walgen?

Het is toegestaan in de Islam voor een moslim om te trouwen met een ongelovige. En andersom niet. Je hoeft ze daarvoor toch niet om te walgen als ze dat doen?

02-06-2007, 01:53

Citaat door Wayagher:
je hebt gekken he



dat moet je tegen die hollandse meisjes zeggen

ze vinden het zelf nog leuker dan die jongens



Maar wie van de 2 heeft de islam mee gekregen?

02-06-2007, 01:54



Citaat door Rifster:
Niks van aantrekken, onwetenden mensen zijn nu eenmaal aan het woord



hehe jij bent hard

02-06-2007, 01:54

Citaat door _AlInsjiqaaq_:
Wat een bullshit praten jullie hier echt verricht tauwba !
Ik ben Alhamdoelilah al jaren bekeerd en getrouwd met een Marokkaan.
Ons huwelijk is Alhamdoelilah gezegend en we zijn gelukkig..

Onthouw de Hadith van de Profeet saws die zij dat er geen verschil is tussen afkomst of kleur als die gene maar Moslim is en Godsvrees heeft..

En hoe durf jij Wayagher te zeggen dat ze beter een NL kunnen xxxx dan een Marokkaanse zuster. Overal zitten rottenappels tussen zo ook tussen de Marokkaanse meiden helaas. De hele Ummah is naar de knoppen en dat komt niet alleen door de meiden, jammer genoeg volgen vele jongens hun lusten.

Dus voordat jullie weer zeggen dat een NL niet met een Marokkaan kan trouwen neem dan een voorbeeld aan de praktiserende mensen van welke afkomst ze ook zijn.

Salaam.


heel goed dat je bent bekeerd ik hoop natuurlijk niet voor hem. maar ik heb het niet over meisjes zoals jij maar andere hollandse meisjes die tijden het huwelijk gewoon het zelfde blijven. en lets face it nederlandse meisjes zijn toch bereid sneller meer te doen dan de gemiddelde marokkaanse dame.

02-06-2007, 01:55

Citaat door Rifster:
Niks van aantrekken, onwetenden mensen zijn nu eenmaal aan het woord


Ik hoor vaak de onderscheid en dat alleen omdat ik "anders" ben. Ik ben helemaal niet anders. Ik bid ook Alhamdoelilah 5x per dag. Ik lees Koran geef zakaat en vast. Dus wat is het verschil..De cultuur? Ik en me man hebben daar geen last van hoor Alhamdoelilah.

Cultuur en Islam zijn 2 hele verschillende dingen en jammer dat vele ontwetende die samen voegen.

Als je de Islam als basis heb in je leven kan ik je garanderen dat je gelukkig bent. Maar goed dat is voor vele een "ver van je bed show"


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9