Bekijk volle/desktop versie : Waarom wil jij een Maagd , terwijl jij GEEN MAAGD bent ?!?!



Pagina's : [1] 2 3

01-06-2007, 22:27
haaha ik had dus wahed hele discussie met een meisje over waarom een jongen die geen maagd is wel een maagd MOET hebben. is eigenlijk heel simpel hij zal altijd zeggen dat ie wel een maagd is dus daarom , maar als ik eerlijk moet zijn denk ik dat ongeveer 98% geen maagd is en die 2% wel dus dames zoekk heeeeeeel goed,trouwens ik hoor hamdoelah bij die 2% en het voelt heeel goed om 1x bij de minderheid te zitten

01-06-2007, 22:37


Mooie OT!

01-06-2007, 22:46

Citaat door The_Virus:
haaha ik had dus wahed hele discussie met een meisje over waarom een jongen die geen maagd is wel een maagd MOET hebben. is eigenlijk heel simpel hij zal altijd zeggen dat ie wel een maagd is dus daarom , maar als ik eerlijk moet zijn denk ik dat ongeveer 98% geen maagd is en die 2% wel dus dames zoekk heeeeeeel goed,trouwens ik hoor hamdoelah bij die 2% en het voelt heeel goed om 1x bij de minderheid te zitten




ben zo trots op je


en je ot echt zo bijzonder

01-06-2007, 22:57
Oke dames, hup pm'en dit is jullie kans!!

01-06-2007, 22:59



Citaat door The_Virus:
haaha ik had dus wahed hele discussie met een meisje over waarom een jongen die geen maagd is wel een maagd MOET hebben. is eigenlijk heel simpel hij zal altijd zeggen dat ie wel een maagd is dus daarom , maar als ik eerlijk moet zijn denk ik dat ongeveer 98% geen maagd is en die 2% wel dus dames zoekk heeeeeeel goed,trouwens ik hoor hamdoelah bij die 2% en het voelt heeel goed om 1x bij de minderheid te zitten



Mijn verloofde is elhamdoelilah ook maagd.

Voorheen maakte ik er geen punt van, maar ik waardeer het steeds
meer dat mijn aanstaande mannetje ook maagd is.

01-06-2007, 22:59

Citaat door kayliah:
Oke dames, hup pm'en dit is jullie kans!!


hahahahhahha begin jij eerst,, dan pm hun wel

01-06-2007, 23:09

Citaat door The_Virus:
hahahahhahha begin jij eerst,, dan pm hun wel



haha, ik geef de eer aan hun.

01-06-2007, 23:13

Citaat door kayliah:
haha, ik geef de eer aan hun.




sinds waneer is het een eer om iemand te pm'en ????

01-06-2007, 23:16

Citaat door The_Virus:
sinds waneer is het een eer om iemand te pm'en ????


haha, was sarcastisch bedoeld. Maar goed....

01-06-2007, 23:23
Een vrouw hoort niet te zoeken. En die 2% belandt zeker weten met een ervaren meisje.

01-06-2007, 23:30
dat slaat nergens op dus die vrouwen die ook maagd zijn krijgen een ontmaagd man jij bent egt raar het is egt waar of je t nu geloofd of nie soort zoekt soort en ook waar je mee omgaat daar word je mee besmet

01-06-2007, 23:30

Citaat door madame_nadia:
Een vrouw hoort niet te zoeken. En die 2% belandt zeker weten met een ervaren meisje.




ik hoop het maar of die meisjes allemaal goed zijn ??

01-06-2007, 23:36



Citaat door The_Virus:
ik hoop het maar of die meisjes allemaal goed zijn ??


Zoals de goede jongens schaars zijn, zo ook de nette meiden.

02-06-2007, 09:05
Zou een jonge die ontmaagd is, Tog willen dat zijn vrouw maagd is?Meestal krijg je het antwoord ja "ook al ben ik ontmaagd mij vrouw moet maagd zijn"'.Dan denk ik hallo je hebt zware achterstand.dat kan niet.k ben maagd hamdoullah en ik wil inshallah een man die ook zoals mij maagd is.

k ben trouwens trots op je dat je nog maagd bent

koesoee kroeloee goudsekaas

02-06-2007, 09:30
Omdat de meeste marokkaanse jongens hypocriete, achterbakse Kutkoters zijn!

Pagina's : [1] 2 3