Bekijk volle/desktop versie : Bloot bloot en nog bloot



01-06-2007, 18:43


Ik zocht vandaag een leuk model takshita om na te maken in marokko en dacht hier goed te zijn. (bijna) Elke foto open zie een takshita met ja hoor BLOOT. Of het zijn de armen dan weer de benen en dan weer de hals (ik bedoel schouders) en nog erger een combinatie van alles wat ik heb genoemd Bestaan er ook takshita's voor vrouwen die geen bloot willen showen? Zo ja waar vind ik dan die modellen?

Help mij

01-06-2007, 18:55


waarom ga je niet naar marokaanse kledingszaken dan kan je kijken welke jurken ze daar hebben of misschien hebben ze ook een website dan kan je ze bekijken ik was afgelopen vrijdag in brussel en heb daar een hele leuke jurk gekocht maar je heb ook hier in nl heeeeeel veel marokaanse kledingszaken ik zelf woon in rdam en hir heb je ook veeeel zaakjes maar is best duur maar jij wil een marokaanse jurk laten maken ok groetjes en veel succes

01-06-2007, 18:58
waar heb je de jurken gezien dan? kun je me aub de links geven..

01-06-2007, 19:04
mijn jurk zul je geweldig vinden!!!! hij heeft zo'n sexy hoog kraagje

maar kijk ff verder op internet, sites van negaffa's of bij marocstore met die negaffa awards ofzo, staan ook veel fotó's op ter inspiratie


succes

01-06-2007, 19:05



Citaat door misnaima:
waarom ga je niet naar marokaanse kledingszaken dan kan je kijken welke jurken ze daar hebben of misschien hebben ze ook een website dan kan je ze bekijken ik was afgelopen vrijdag in brussel en heb daar een hele leuke jurk gekocht maar je heb ook hier in nl heeeeeel veel marokaanse kledingszaken ik zelf woon in rdam en hir heb je ook veeeel zaakjes maar is best duur maar jij wil een marokaanse jurk laten maken ok groetjes en veel succes



Ik zoek op internet zodat ik ze kan uitprinten. Ik ga gauw naar marokko laat ze daar maken want ik trek alleen jurken aan die op mijn maat zijn gemaakt daarom koop er niet eentje hier snap je. Maar bedankt voor je tip

01-06-2007, 19:07

Citaat door miss_saliha:
waar heb je de jurken gezien dan? kun je me aub de links geven..



Ik weet niet hoe je een link maakt maar blader maar door en zie bij de titel staan taksitha en of kaftan te koop of te huur.

01-06-2007, 19:08

Citaat door PiendieKaas:
mijn jurk zul je geweldig vinden!!!! hij heeft zo'n sexy hoog kraagje

maar kijk ff verder op internet, sites van negaffa's of bij marocstore met die negaffa awards ofzo, staan ook veel fotó's op ter inspiratie


succes



Kraag ziet toch niet draag hijaab

Dank je

01-06-2007, 19:11

Citaat door miss_saliha:
waar heb je de jurken gezien dan? kun je me aub de links geven..



Topic van norita b.v. De laatste jurk is leuk maar dan scrol ik naar beneden en ja hoor toch weer blote doorzichtige benen

01-06-2007, 19:38

Citaat door Dalilah:
Topic van norita b.v. De laatste jurk is leuk maar dan scrol ik naar beneden en ja hoor toch weer blote doorzichtige benen




door de drukte kan de zoekmachine niet aan de slag.. een link is wat op de bovenbalk staat wanneer je een topic opent.. die moet je kopieeren en hier plakken zo kom ik er sneller in..