Bekijk volle/desktop versie : je kind vergeten



01-06-2007, 13:55
Schijnt een trend te zijn tegenwoordig
wie is dit wel eens overkomen vraag ik me af.


Ik bijna (!) 1 keer; toen ik net mijn tweede had gekregen, was niet meer gewend een baby in de auto te hebben.
De auto op slot gedaan en daarna gerealiseerd dat er nog een baby op me lag te wachten

01-06-2007, 14:00


!

Ik heb zelf geen kinderen...dus kan er niet over meepraten.

01-06-2007, 14:04
er zijn dus weinig die zeggen dat ze ooit hun kind ergens zijn vergeten.

en heel weinig hebben er begrip voor.

lees deze topic maar.



http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1442932

01-06-2007, 14:09

Citaat door Selly:
Schijnt een trend te zijn tegenwoordig
wie is dit wel eens overkomen vraag ik me af.


Ik bijna (!) 1 keer; toen ik net mijn tweede had gekregen, was niet meer gewend een baby in de auto te hebben.
De auto op slot gedaan en daarna gerealiseerd dat er nog een baby op me lag te wachten



DIT is serious maar echt grappig

01-06-2007, 14:10


Ja dat kan ik ook niet begrijpen, hoe druk ik het ook heb mijn gedachten dwalen wel altijd af naar mijn kinderen hoe ze het zullen hebben bij de oppas. Dat die vrouw in die 7 uur daar niet aan gedacht heeft.

Vreselijk lijkt me dat, je kind dood in de auto te vinden.

Toen ik mijn baby bijna vergat was ik net hersteld van de bevalling en moest nog wennen aan het ritme en de toegenomen drukte thuis. Mijn geheugen is nog steeds niet wat het geweest is

01-06-2007, 14:42
ik vind het een beetje vreemd ze werkte 00k n0g eens 0p een basissch00l ze was aan et vergaderen t0gg??? als je 0ver kinderen praat dan denk je t0g aut0matisch aan je eigen kind lijkt mij

01-06-2007, 14:47
Dit gaat er bij mij ook ECHT niet in. Ik snap dat je af en toe je gedachten er niet bij hebt en je telefoon, sleutels, portemonnee of whatever laat slingeren, maar hoe kun je in hemelsnaam een heel mensje vergeten. Je eigen vlees en bloed.

ALlahi 7fadna voor zulke dingen.

01-06-2007, 14:48
http://nuclearworldaction.com/video.html



http://nuclearworldaction.com/video.html




Citaat door Selly:
Ja dat kan ik ook niet begrijpen, hoe druk ik het ook heb mijn gedachten dwalen wel altijd af naar mijn kinderen hoe ze het zullen hebben bij de oppas. Dat die vrouw in die 7 uur daar niet aan gedacht heeft.

Vreselijk lijkt me dat, je kind dood in de auto te vinden.

Toen ik mijn baby bijna vergat was ik net hersteld van de bevalling en moest nog wennen aan het ritme en de toegenomen drukte thuis. Mijn geheugen is nog steeds niet wat het geweest is



ik denk dat die vrouw gewoon dacht dat ze hem of haar al had afgezet is gewoon routine denk ik

en verder denk ik dat het gewoon mektab is van dat kindje om zo dood te gaan wat denken julie, dood is toch mektab en in dit geval is de moeder de sebbab
ou allah ouhlam

01-06-2007, 16:12
Dit kan een ieder overkomen, dit zal echt niet aan de "persoon" zelf liggen maar wellicht aan de omstandigheden eromheen: Overspannen, simpelweg vergeetachtig zijn etc.....

Gelukkig is dit niet dagelijks nieuws. Ik vergeet weleens mijn moeder terug te bellen, of vergeet wel eens dat ik een afspraak met haar heb. Maar dat maakt mj niet meteen een SLECHTE dochter. Zo geldt het ook voor de moeders die dit zijn overkomen.

01-06-2007, 16:23

Citaat door Miss_Magrebia:
Dit kan een ieder overkomen, dit zal echt niet aan de "persoon" zelf liggen maar wellicht aan de omstandigheden eromheen: Overspannen, simpelweg vergeetachtig zijn etc.....

Gelukkig is dit niet dagelijks nieuws. Ik vergeet weleens mijn moeder terug te bellen, of vergeet wel eens dat ik een afspraak met haar heb. Maar dat maakt mj niet meteen een SLECHTE dochter. Zo geldt het ook voor de moeders die dit zijn overkomen.



Precies ,de druk ligt vind ik ook soms veelste hoog voor een fulltime werkende moeder met kids ..Ik werk niet en heb het echt druk en soms schieten bij mij ook dingen er bij in,gisteen nog wasmachine aan gedaan zonder wasmiddel drukke dag gehad en dan kunnen zulke dingen gebeuren.>.Maar als je je eigen kind vergeet ben je al ver heen allah 7afad o safi!

01-06-2007, 16:31

Citaat door ceuta:
Precies ,de druk ligt vind ik ook soms veelste hoog voor een fulltime werkende moeder met kids ..Ik werk niet en heb het echt druk en soms schieten bij mij ook dingen er bij in,gisteen nog wasmachine aan gedaan zonder wasmiddel drukke dag gehad en dan kunnen zulke dingen gebeuren.>.Maar als je je eigen kind vergeet ben je al ver heen allah 7afad o safi!



Dit kan ook een niet werkende moeder overkomen, hoeveel ouders "vergeten"weleens dat hun kinderen ( hoe oud dan ook ) ook alweer aan het buitenspelen zijn? Dit overkomt "iedere ouder "weleens, het vergeten van de kind op een auto is dan wellicht niet hetzelfde als vergeten dat je kind aan het buitenspelen is. Maar op dat moment had je even je kind niet in gedachten. Geen enkele ouder denkt "Iedere sec van de dag aan zijn kind "...

Doet me denken aan de uispraken van sommige mensen : Ik hou zoveel van je, ik denk altijd aan je! Niet liegen, niet altijd