Bekijk volle/desktop versie : Israel zat achter kaping frans toestel



Pagina's : [1] 2

01-06-2007, 10:51
British document: Israel initiated Entebbe hijack


Official government file quotes unnamed source as claiming Shin Bet cooperated with Air France flight's hijackers, PFLP group, in instigating crisis in bid to weaken PLO



The state of Israel was behind the hijacking of an Air France plane to Entebbe in 1976, and cooperated with the Popular Front for the Liberation of Palestine in staging the affair, a UK government file compiled at the time of the occurrences and published by the BBC Friday revealed.


According to the file released by the National Archives, an unnamed contact told a British diplomat in Paris that the Shin Bet and the PFLP collaborated to seize the plane, which was hijacked in Athens and flown to Entebbe in Uganda, where 98, most of hem Israelis, were held hostage.


The crisis was brought to an end after Israeli commandos stormed the airport. Three Israeli hostages and one Israeli commander, Yonatan Netanyahu, were killed during the raid.


In the document, written on 30 June 1976 when the crisis was still unresolved, DH Colvin of the Paris Embassy wrote that according to his source, "the hijack was the work of the PFLP, with help from the Israeli Secret Service, the Shin Bet.



"The operation was designed to torpedo the PLO's standing in France and to prevent what they see as a growing rapprochement between the PLO and the Americans."



He added: "My contact said the PFLP had attracted all sorts of wild elements, some of whom had been planted by the Israelis."

01-06-2007, 11:01



"By way of deception, thou shalt do war"
Motto of the Mossad

01-06-2007, 11:03
Wow,wat een overweldigend bewijs .....

Een onbekend persoon heeft in 1976 gezegd,dat volgens hem Israel er achter zat.

01-06-2007, 11:06
Viel al te verwachten, de joodterreur-apologisten zijn er als de kippen bij om de geheime stukken te bagatiliseren. Het is in ieder geval een betrouwbaar persoon geweest, anders zou zijn bijdrage nimmer in de officiele stukken zijn terecht gekomen.

01-06-2007, 11:15



Citaat door palestijntje:
Viel al te verwachten, de joodterreur-apologisten zijn er als de kippen bij om de geheime stukken te bagatiliseren. Het is in ieder geval een betrouwbaar persoon geweest, anders zou zijn bijdrage nimmer in de officiele stukken zijn terecht gekomen.



Nou,totdat men met iets meer bewijzen komt,hou ik het voorlopig nog even erop,dat de PLO er achter zat.
Zie die eerder instaat Joden te gijzelen en te vermoorden,dan Israel zelf.
Dat jij er anders over denkt,is niet echt verbazend,want volgens jou is alles wat negatief is,het gevolg van een "joods complot'.....

01-06-2007, 12:01
alle negatieve berichtgeving o er israel doen lieden als pseu af als antisemtisme. voorspelbaar, blijkbaar met christelijke paplepel ingegoten. en of ze bereid zijn om eigen mensen op te offeren, zie getuigenis iraakse joden en in de 2e wereld de hongaarse joden.

01-06-2007, 12:19
Vanochtend waren mijn koffiebonen op ofschoon ik zeker weet dat ik nog een pak in de kast had staan. Nu is de nicht van mijn werkster getrouwd met een jongen die een joodse man als buur heeft. Ik ga er dus vanuit dat het verdwijnen van mijn koffiebonen berust op een joods complot.

01-06-2007, 13:07

Citaat door palestijntje:
alle negatieve berichtgeving o er israel doen lieden als pseu af als antisemtisme. voorspelbaar, blijkbaar met christelijke paplepel ingegoten. en of ze bereid zijn om eigen mensen op te offeren, zie getuigenis iraakse joden en in de 2e wereld de hongaarse joden.



Hiermee bevestig je alleen je status van "Leugenaar" op deze site....
Ik heb nog nooit een topic afgedaan als antisemtisme. Ik daag je uit,om 1 uitspraak van mij met "antisemtisme" te laten zien....

Triest mensen die hun gelijk proberen te halen doormiddel van leugens en bedrog...

01-06-2007, 13:28

Citaat door pseu:
Nou,totdat men met iets meer bewijzen komt,hou ik het voorlopig nog even erop,dat de PLO er achter zat.
Zie die eerder instaat Joden te gijzelen en te vermoorden,dan Israel zelf.
Dat jij er anders over denkt,is niet echt verbazend,want volgens jou is alles wat negatief is,het gevolg van een "joods complot'.....


Men hefet pas bewijzen nodig als het het geval is als hun kant wortdt beschuldigd...

Worden moslims van iets beschuldigd dan zvervalt de hele procedure....ik noem een 11 september

01-06-2007, 18:07
oftewel de voorspelbare hypocrieten

psst pseu, complot denken in termen als 'de jood' wordt antisemitisme geniemd.

02-06-2007, 19:41
wat mij betreft neem je een one way ticket naar de joodse klaagmuur. daar kun je klagen tot je een ons weegt

02-06-2007, 20:38

Citaat door palestijntje:
wat mij betreft neem je een one way ticket naar de joodse klaagmuur. daar kun je klagen tot je een ons weegt

wallahila

03-06-2007, 01:43


Als je eens wist hoe hard hierover gelachen word in Israel Van de gekte weten mensen niet eens meer met wat voor leugens ze het beste kunnen opdraven om ons te demoniseren, hilarisch gewoon (En, nog veel hilarischer is het om te zien hoe israel-haters op deze nonsens inspringen om te proberen het 'echt' te laten lijken, de zielepootjes )

03-06-2007, 01:45

Citaat door Don Vito:
Men hefet pas bewijzen nodig als het het geval is als hun kant wortdt beschuldigd...

Worden moslims van iets beschuldigd dan zvervalt de hele procedure....ik noem een 11 september



Ja, die 9/11 werd echt heel geheim gehouden niemand die er iets van heeft gemerkt

03-06-2007, 04:32
lees: De Keerzijde van het Bedrog van Victor Ostrovsky, ex Mossad.

heel intressant.

Pagina's : [1] 2