Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk pijnlijke borst



01-06-2007, 10:38
salam allemaal,

ik wel eens vaker pijn gehad in mijn linkerborst. Ik dacht altijd dat het kwam door de maandelijkse cyclus en vrouwelijke hormonen. Maar nu heb ik er steeds vaker last van. De pijn zit aan de zijkant en straalt uit naar mn oksel, het is heel erge stekende pijn. Omdat ik grote borsten heb, heb ik ook schijven (dat schijnt vaker voor te komen bij vrouwen met grotere borsten), maar nu voel ik ook knobbeltjes op de plek waar ik altijd steken voel...
ik maak me hier echt zorgen over? wat denken jullie? Wie herkent dit?

alf shukr

01-06-2007, 10:41


Meid dit kan een ontstoken klier zijn...ga gewoon even naar de arts, die zal wel een diagnose vaststellen.

Ps. wees niet bang voor borstkanker want in dat geval zou je geen pijn hebben Ik had ook ooit last van een knobbeltje dat zeg maar pijnstoten geeft, onder mn linkerarm...bleek een ontstoken klier te zijn, dat geeft wel pijn.

01-06-2007, 10:44

Citaat door jeblia021:
Meid dit kan een ontstoken klier zijn...ga gewoon even naar de arts, die zal wel een diagnose vaststellen.

Ps. wees niet bang voor borstkanker want in dat geval zou je geen pijn hebben Ik had ook ooit last van een knobbeltje dat zeg maar pijnstoten geeft, onder mn linkerarm...bleek een ontstoken klier te zijn, dat geeft wel pijn.


dank je wel voor je reactie lieverd
dit lucht al wel een beetje op...

01-06-2007, 10:47

Citaat door lastminute:
dank je wel voor je reactie lieverd
dit lucht al wel een beetje op...



Hoe dan ook! Bezoek een arts...dat lucht helemaal op! Inchalah is er niets aan de hand

01-06-2007, 10:49


ik wilde voor vandaag al een afspraak maken bij mijn huisarts, maar zij zat al vol voor vandaag.... dus maandag nog een keer proberen. insha'allah is er niks aan de hand

01-06-2007, 22:59
Meid, zoals de andere het al zeiden.Maak maandag Inchallah een afspraak bij je huisarts.

Dan weet je meteen wat er is. Elghair inchallah

01-06-2007, 23:43

Citaat door lastminute:
salam allemaal,

ik wel eens vaker pijn gehad in mijn linkerborst. Ik dacht altijd dat het kwam door de maandelijkse cyclus en vrouwelijke hormonen. Maar nu heb ik er steeds vaker last van. De pijn zit aan de zijkant en straalt uit naar mn oksel, het is heel erge stekende pijn. Omdat ik grote borsten heb, heb ik ook schijven (dat schijnt vaker voor te komen bij vrouwen met grotere borsten), maar nu voel ik ook knobbeltjes op de plek waar ik altijd steken voel...
ik maak me hier echt zorgen over? wat denken jullie? Wie herkent dit?

alf shukr



Heey,
Di is heel toevalig ik loop al sinds afgelopen dinsdag met pijn in mijn linkerborst precies hetzelfde als jou en ik ben naar de huisarts geweest want ik vertrouwde het toch niet maar het is een vaak voorkomende ding bij vrouwen met grote borsten, ik hbe pijnstillers gekregen naproxen het werkt binnen een half uurtje a uurtje in..
Het is niets ernstig maar k zou toch naar de huisarts gaan je weet het maar nooit

Groetjes,

02-06-2007, 10:55
dank je wel dames voor jullie reacties!
makayen bas insha'allah!
busa

02-06-2007, 11:08
Ik heb dat ook regelmatig.

Is niks om bang voor te zijn, maar het is gewoon een rotgevoel waardoor je gaat denken dat er iets mis is.

Succes bij de huisarts