Bekijk volle/desktop versie : Islamitisch document roept op tot boycot



Pagina's : [1] 2

01-06-2007, 10:11

Citaat:
Islamitisch document roept op tot boycot
donderdag 31 mei 2007

BRUSSEL - In Brussel en op het internet is er een Franstalig document in omloop dat oproept tot het boycotten van de verkiezingen van 10 juni omdat ze 'illegaal' zouden zijn. Dat meldt Le Soir.

Het twaalf pagina's tellende document heet 'Participer aux élections' (Deelnemen aan de verkiezingen) en wordt verspreid in de arabisch-islamatische gemeenschap in Brussel en verscheen ook al op verschillende weblogs.

In het document staat dat het recht om absolute wetten uit te vaardigen enkel aan Allah gegeven is. 'Iedere moslim die deelneemt aan de verkiezingen is een afvallige', luidt het.

De tekst is anoniem opgesteld, maar erg goed onderbouwd, zegt Le Soir.

De Koran en de Soennah worden aangehaald, de auteur verwijst naar verschillende profeten en hij baseert zich op een fatwa (een juridische uitspraak die niet bindend is) uit Groot-Brittannië.

Volgens Le Soir werd het document opgemaakt in een Brusselse moskee, waar salafisten komen bidden. Het salafisme is een stroming binnen de islam, die het geloof terug wil brengen naar zijn oorspronkelijke vorm.
Bron: http://www.expliciet.nl/content/view/6468/108/

de moslims beginnen wakker te worden

01-06-2007, 10:18



Citaat door dpdp:
Bron: http://www.expliciet.nl/content/view/6468/108/

de moslims beginnen wakker te worden


Die selefie's weer

01-06-2007, 10:31
dat zijn goeie mensen !!

01-06-2007, 10:34

Citaat door dpdp:
Bron: http://www.expliciet.nl/content/view/6468/108/

de moslims beginnen wakker te worden
Je bedoelt dat ze gewoon door blijven maffen

01-06-2007, 10:37


Dan gaan ze toch niet stemmen.
Slim is anders,maar ja......


A3ir

Goedemorgen

01-06-2007, 10:38
Ik ga toch lekker stemmen,ze mogen zeggen wat ze willen

01-06-2007, 10:41

Citaat door Dikra_m:
Ik ga toch lekker stemmen,ze mogen zeggen wat ze willen



Het feit,dat het niet door iemand ondertekend is. Doet mij vermoeden,dat het een äctie is van "extreem-rechts",die zo stemmen op "links" wil ondermijnen......

01-06-2007, 10:49

Citaat door pseu:
Het feit,dat het niet door iemand ondertekend is. Doet mij vermoeden,dat het een äctie is van "extreem-rechts",die zo stemmen op "links" wil ondermijnen......


Ja dat is ook heel goed mogelijk.

01-06-2007, 11:00

Citaat door pseu:
Het feit,dat het niet door iemand ondertekend is. Doet mij vermoeden,dat het een äctie is van "extreem-rechts",die zo stemmen op "links" wil ondermijnen......



Zou je denken? Het artikel meldt dat het een goed onderbouwd artikel is. Het is in het algemeen geen kenmerk van extreem-rechts dat ze goed beargumenteerde artikelen produceren. Wilders (zo je die al als extreem-rechts zou willen betitelen) laat alleen maar populistische kreten los. Van de PVV heb ik nog geen goed onderbouwd verhaal gehoord.

01-06-2007, 11:08

Citaat door kaatser:
Zou je denken? Het artikel meldt dat het een goed onderbouwd artikel is. Het is in het algemeen geen kenmerk van extreem-rechts dat ze goed beargumenteerde artikelen produceren. Wilders (zo je die al als extreem-rechts zou willen betitelen) laat alleen maar populistische kreten los. Van de PVV heb ik nog geen goed onderbouwd verhaal gehoord.



Bij dit soort dingen,moet je altijd kijken wie er voordeel bij heeft.
En zelfs extreem-rechts is natuurlijk best in staat om iets goed te beargumenteren....

01-06-2007, 11:12

Citaat door pseu:
Het feit,dat het niet door iemand ondertekend is. Doet mij vermoeden,dat het een äctie is van "extreem-rechts",die zo stemmen op "links" wil ondermijnen......



Zou je denken? Het artikel meldt dat het een goed onderbouwd artikel is. Het is in het algemeen geen kenmerk van extreem-rechts dat ze goed beargumenteerde artikelen produceren. Wilders (zo je die al als extreem-rechts zou willen betitelen) laat alleen maar populistische kreten los. Van de PVV heb ik nog geen goed onderbouwd verhaal gehoord.

01-06-2007, 14:19

Citaat door pseu:
Dan gaan ze toch niet stemmen.
Slim is anders,maar ja......


A3ir

Goedemorgen
Goedemidag m'n lieve schat

01-06-2007, 14:20



Citaat door xxxxxxShabNador:
dat zijn goeie mensen !!




01-06-2007, 14:21

Citaat door a3ir:
Goedemidag m'n lieve schat



Hey moppie,
Jou hier weer zien maakt me hele dag weer goed.

01-06-2007, 14:26

Citaat door pseu:
Hey moppie,
Jou hier weer zien maakt me hele dag weer goed.
Ik bloos van top tot teen ,pseu




Hoe is het? lang niet geprikt geloof ik?
Alles goed daar in Osdorp?

Pagina's : [1] 2