Bekijk volle/desktop versie : Char



31-05-2007, 21:54
Do you have some one in your family who's name begins with a R or a D or a B or a S......ja zo kan ik het ook


[ahoedoe billah
Ik geloof er echt helemaal niks van.....volgens mij verteld een goeie bekende van haar alles over haar verleden enz. tegen char zodat ze het tegen dat meisje kan zeggen en ze het dan misschien los kan laten ofzo ]

31-05-2007, 21:58


carlo en irene kunnen haar heeeel goed nadoen

'is it an A, B, C, D, E, F, ' en dan tot en met Z

shitana is het gewoon, haar gezicht staat me gewoon niet aan

31-05-2007, 22:04
Een keer hadden ze laten zien hoe ze dat deden.. voordat de uitzending begint wachten alle bezoekers in een ruimte (kantine) dan komen er acteurs die net doen alsof ze ook gaan kijken naar char.. ondertussen beginnen ze een gesprek met je aan.. dit gesprek wordt terug gekoppeld aan char..
maar zowiezo.. waarzeggers bestaan.. ze werken samen met shaitan (strafoeAllah)

31-05-2007, 22:04
Ze geven ook te snel een antwoord vind ik. Voordat zij kan 'raden' wie het is zeggen zij al dat het een opa,oma of wat dan ook is.

Maar wat ik wel weer freaky vind. Laatst was er een vrouw waarvan haar dochter een auto ongeluk had gekregen en een oorbel verloor. Deze hadden ze later in de auto terug gevonden. Haar dochter vertelde via char aan haar moeder dat ze haar oorbel wilde pakken en daardoor een boom dacht ik (weet het niet meer zeker) te laat zag haar moeder vroeg zich altijd al af hoe het ongeluk nou had plaats gevonden.

31-05-2007, 22:30


Het zijn djinns die haar alles toefluisteren.