Bekijk volle/desktop versie : Nieuw behandel kankercentrum in Tanger voor achterstandwijken



31-05-2007, 19:11
Een Centrum van pediatrische oncologie wordt verwezenlijkt aan het Italiaanse ziekenhuis van Tanger in verband met de maroco-Italiaanse samenwerking op het gebied van de gezondheid.

De minister van de gezondheid, de Heer Mohamed Cheikh Biadillah, en de ambassadeur van Italië in Rabat, de Heer Umberto Lucchesi Palli, hebben, zondag, het bouwterrein van dit project, de eerste van het soort in het gebied Tanger-Tetua'n bezocht. Het Centrum, dat zijn eerste patiënten vóór een jaar zal ontvangen, en zal van alle installaties voor de behandeling van de ziektes van kanker, met met name diensten van radiotherapie, chemotherapie en chirurgie voorzien zijn. Het ziekenhuis zal over een capaciteit van 40 bedden hebben en vereiste installaties voor volledige opname van de patiënten zal beschikken. En om te verklaren dat dank zij dit beleid, verschillende gebieden over centra van oncologie beschikken die de verschillende soorten kanker behandelen , een centra in Oujda, Agadir, Alhoceima zijn reeds operationeel. Het ministerie van de gezondheid zal dit nieuwe centrum in personeel, met name de artsen, de verpleegkundigen bevoorraden en de technici. Gecreëerd in 1929, verleent het Italiaanse ziekenhuis van Tanger verschillende geneeskundige diensten ten gunste van de bevolkingen van de achterstandswijken van de stad van de Tanger

http://www.tingis.be/modules/news/article.php?storyid=213

31-05-2007, 19:14


Goed initiatief.

Mister check PM

31-05-2007, 19:17

Citaat door Al Khattab:
Goed initiatief.

Mister check PM



Ik heb PM gezien. Ik stuur je morgen de info die je zocht...

31-05-2007, 19:18

Citaat door Mister1979:
Ik heb PM gezien. Ik stuur je morgen de info die je zocht...


Shokran