Bekijk volle/desktop versie : Vaticaan en VAE knopen diplomatieke banden aan



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-05-2007, 17:56
[


Dat kan je van de landen hier in West-Europa niet zeggen , die willen het liefst belemmeren dat er nog moskeen bij komen, ....

Ze kunnen nog veel leren van de Islamitische gastvrijheid!

Lees maar:



Vaticaan en VAE knopen diplomatieke banden aan
Uitgegeven op donderdag 31 mei 2007 om 15:56:19

(Novum/AP) - Het Vaticaan en de Verenigde Arabische Emiraten, een voornamelijk islamitisch land waar een groot aantal buitenlanders werkt, zijn donderdag diplomatieke betrekkingen aangegaan.

Volgens het Vaticaan werken ruim een miljoen christenen, voor het merendeel rooms-katholieken, in de Emiraten en wordt gewacht op vergunning voor de bouw van nieuwe kerken. De VAE tellen momenteel zeven katholieke kerken. De Heilige Stoel onderhoudt diplomatieke banden met bijna 180 landen.

[Copyright 2007, Novum]

Bron: http://buitenland.nieuws.nl/464478/Vaticaan_en_VAE_knopen_diplomatieke_banden_aan

31-05-2007, 18:02



Citaat door Brahim27:
[


Dat kan je van de landen hier in West-Europa niet zeggen , die willen het liefst belemmeren dat er nog moskeen bij komen, ....

Ze kunnen nog veel leren van de Islamitische gastvrijheid!

Lees maar:



Vaticaan en VAE knopen diplomatieke banden aan
Uitgegeven op donderdag 31 mei 2007 om 15:56:19

(Novum/AP) - Het Vaticaan en de Verenigde Arabische Emiraten, een voornamelijk islamitisch land waar een groot aantal buitenlanders werkt, zijn donderdag diplomatieke betrekkingen aangegaan.

Volgens het Vaticaan werken ruim een miljoen christenen, voor het merendeel rooms-katholieken, in de Emiraten en wordt gewacht op vergunning voor de bouw van nieuwe kerken. De VAE tellen momenteel zeven katholieke kerken. De Heilige Stoel onderhoudt diplomatieke banden met bijna 180 landen.

[Copyright 2007, Novum]

Bron: http://buitenland.nieuws.nl/464478/Vaticaan_en_VAE_knopen_diplomatieke_banden_aan

Ja SA doet geweldig zijn best.
Lees maar:

http://www.opendoors.nl/htm/?p=ranglijst

Ranglijst Christenvervolging
De Ranglijst Christenvervolging vermeldt landen naar de mate waarop christenen in dat land vervolgd worden vanwege de uitoefening van hun geloof.

Nummer Land (Jaar 2007)

1 Noord-Korea 85.0
2 Saoedi-Arabië 66.5
3 Iran 65.5

31-05-2007, 18:03
Moskeen zijn er nog niet in nederland. Westermoskee is toch ook een samenwerkingsverband tussen verschillende belanghebbenden die zelf een erg grote moskee willen bouwen. Nee, moslims hebben het maar slecht.

31-05-2007, 18:05
Brahim, HIER zou ik maar niet aan beginnen......DIT ga je niet winnen..

SA is niet VAE, maar zonder niet-moslims zou Dubai nooit gebouwd kunnen worden.
Maar dat geldt ook voor alle hoogstandjes in SA. Buitenlanders in compounds worden ongemoeid gelaten.....de slaafjes uit Phillipijnen worden gewoon, met hun godsdienst, onderdrukt.

31-05-2007, 18:06



Citaat door aplat:
Ja SA doet geweldig zijn best.
Lees maar:

http://www.opendoors.nl/htm/?p=ranglijst

Ranglijst Christenvervolging
De Ranglijst Christenvervolging vermeldt landen naar de mate waarop christenen in dat land vervolgd worden vanwege de uitoefening van hun geloof.

Nummer Land (Jaar 2007)

1 Noord-Korea 85.0
2 Saoedi-Arabië 66.5
3 Iran 65.5


Het gaat over Verenigde Arabische Emiraten en niet over Saudie-Arabie.

Ik toch ook niet Nederland vergelijken met Wit-Rusland.

31-05-2007, 18:09
We hebben het hier over 1 miljoen christenen alleen al in Arabische Emiraten, dat is een hoop, ... laten we het niet hebben over andere landen zoals Korea, ..


Ik denk dat ik ze een brief ga schrijf en ze uitnodig om ze te laten zien , hoe moslims in Nederland worden behandeld, Ik denk dat ze die plannen voor het bouwen van extra kerken dan gelijk uitstellen....

maar dat doe ik niet, want dan volg je het slechte voorbeeld van de Nederlanders!

31-05-2007, 18:09

Citaat door Infidel:
Brahim, HIER zou ik maar niet aan beginnen......DIT ga je niet winnen..

SA is niet VAE, maar zonder niet-moslims zou Dubai nooit gebouwd kunnen worden.


VEA is door zowel niet-moslims als moslims gebouwd. Er werken ook honderduizenden Pakistanen, Bengalen en Indiers die afkomstig zijn uit Islamitische gebieden.

31-05-2007, 18:10

Citaat door Brahim27:
[


Dat kan je van de landen hier in West-Europa niet zeggen , die willen het liefst belemmeren dat er nog moskeen bij komen, ....

Ze kunnen nog veel leren van de Islamitische gastvrijheid!

Lees maar:



Vaticaan en VAE knopen diplomatieke banden aan
Uitgegeven op donderdag 31 mei 2007 om 15:56:19

(Novum/AP) - Het Vaticaan en de Verenigde Arabische Emiraten, een voornamelijk islamitisch land waar een groot aantal buitenlanders werkt, zijn donderdag diplomatieke betrekkingen aangegaan.

Volgens het Vaticaan werken ruim een miljoen christenen, voor het merendeel rooms-katholieken, in de Emiraten en wordt gewacht op vergunning voor de bouw van nieuwe kerken. De VAE tellen momenteel zeven katholieke kerken. De Heilige Stoel onderhoudt diplomatieke banden met bijna 180 landen.

[Copyright 2007, Novum]

Bron: http://buitenland.nieuws.nl/464478/Vaticaan_en_VAE_knopen_diplomatieke_banden_aan

Wauw, 7 kerken op 1 miljoen Christenen. Die hebben het maar goed daar.

Hoeveel Moskeeen en hoeveel Moslims zijn er eigenlijk in Nederland?


31-05-2007, 18:11

Citaat door Palestine:
VEA is door zowel niet-moslims als moslims gebouwd. Er werken ook honderduizenden Pakistanen, Bengalen en Indiers die afkomstig zijn uit Islamitische gebieden.


Je bedoelt dus eigenlijk gewoon: Slaven?

Kunnen die SA-ers zelf niet hun handjes laten wapperen?

31-05-2007, 18:13

Citaat door Brahim27:
We hebben het hier over 1 miljoen christenen alleen al in Arabische Emiraten, dat is een hoop, ... laten we het niet hebben over andere landen zoals Korea, ..


Ik denk dat ik ze een brief ga schrijf en ze uitnodig om ze te laten zien , hoe moslims in Nederland worden behandeld, Ik denk dat ze die plannen voor het bouwen van extra kerken dan gelijk uitstellen....

maar dat doe ik niet, want dan volg je het slechte voorbeeld van de Nederlanders!

Jij maakt grap..........










........toch? Anders is het nog erger gesteld dan ik dacht. En een stap op weg naar verbieden isla,. Als we daar toch van beschuldigd worden........................

31-05-2007, 18:17

Citaat door aplat:
Je bedoelt dus eigenlijk gewoon: Slaven?

Kunnen die SA-ers zelf niet hun handjes laten wapperen?


Als ze het zelf konden dan hadden zij de miljoenen migranten niet nodig.

Net zoals Nederland tienduizenden Oost-Europeanen aantrekt, omdat de Nederlanders ook hun handen niet willen laten wapperen in de kassen en de bouw.

Ik keur wel de behandeling van de immigranten in Saudie-Arabie en VEA af.

31-05-2007, 18:20
de emiraten zijn toch ook veel kleiner als nl je kan toch niet op elke hoek van de straat een kerk bouwen of wel dan

31-05-2007, 18:21


Ik vind het wel vreemd dat dit niet als positief wordt ervaren, zijn de Nederlanders zulke pessimisten??

of zijn het de Joodse Nederlandsers dier hier vooral actief zijn? Dat verklaart een hoop!

31-05-2007, 18:24
Moge alle leiders van de VAE straatarm worden. Vieze pedofiele materialistische westerse kontenlikkende mensen-smokkelende vrijheid/religie/e.a.-onderdrukkende ratten.

31-05-2007, 18:26

Citaat door mocro_casa4life:
de emiraten zijn toch ook veel kleiner als nl je kan toch niet op elke hoek van de straat een kerk bouwen of wel dan

Uhhhh.... volgens mij niet hoor. Volgens mij is Nederland, inclusief de Antillen, 2 keer zo klein als de VAE.

Pagina's : [1] 2 3 4 5