Bekijk volle/desktop versie : Pedofiel wilde meisje alleen troosten



Pagina's : [1] 2

31-05-2007, 12:31
http://www.ad.nl/rotterdam/article1405879.ece


Citaat:
ROTTERDAM - De 58-jarige Arie B. werd op heterdaad betrapt. Hij ’troostte’ een vierjarig meisje in een kelderbox van een flat in IJsselmonde, toen de vader van het kind binnenkwam.

Het kind vertelde door de veroordeelde pedoseksueel op haar wang, hand en buik te zijn gekust. Tijdens een speciaal studioverhoor wees ze ook haar tepel aan als kusplek.

De man, die twee jaar geleden voor ontucht met jonge meisjes is veroordeeld tot een celstraf van 365 dagen, zou haar twee keer hebben opgetild en ook haar hemd omhoog hebben geschoven.

De vader van het slachtoffer was zo verbijsterd toen hij zijn kind en de man samen in de donkere kelder aantrof, dat hij hem liet gaan. Maar toen hij hem even later weer bij de supermarkt tegenkwam, ging hij met hem op de vuist. Kort daarna werd de pedoseksueel thuis aangehouden door de politie.

De veroordeelde vader van drie kinderen stond ten tijde van het misdrijf - op eigen verzoek - onder begeleiding van een therapeut. Eerder had hij een groepstherapie voor plegers van seksuele delicten gevolgd.

De man ontkent alle seksuele bijbedoelingen tijdens het contact met het meisje en ziet zichzelf als ’slachtoffer van zn verleden en zijn goede bedoelingen. De verdachte vertelde dat hij het kind zag huilen op straat, nadat ze haar hand bezeerd had. Eerst troostte de man het meisje door haar bezeerde handje te kussen. Vervolgens ging hij op zoek naar haar ouders. Omdat die niet zouden hebben gereageerd op de deurbel, ging hij in de kelder kijken of daar iemand was. Het kind zou hem achterna zijn gelopen. ,,En toen keek ik of ze echt niet ernstiger gewond was en tilde haar weer op en kuste haar troostend op de wang, aldus de IJsselmonder.

Zijn advocaat noemde zijn gedrag heel normaal en alledaags. Maar de officier van justitie wees erop dat de man na de vorige veroordeling alle contact met kinderen moest vermijden.

Ook had hij zn fiets bij een andere flat gezet, terwijl hij met het kind in de kelder was. Bovendien legde de verdachte wisselende verklaringen af. ,,En wie zet nu een klein meisje in een donkere kelder op een driewieler en gaat dan ineens weg? Klinkt niet aannemelijk, reageerde de aanklager.

Die eiste voor de nieuwe ontucht met een minderjarige een celstraf van negen maanden, waarvan drie voorwaardelijk, met een proeftijd van vijf jaar.

Daarnaast zou de IJsselmonder de 185 dagen cel moeten uitzitten, waartoe hij eerder voorwaardelijk is veroordeeld.

Op 13 juli volgt uitspraak.





Mocht je overigens denken(door te snel lezen bijvoorbeeld) dat de dader Ali heet en allochtoon is dan moet je maar nog eens lezen.
De dader heet Arie en is gewoon een blanke autochtoon hoor

31-05-2007, 12:50


holverkrachters leren het ook nooit af .

31-05-2007, 12:51

Citaat:
Pedofiel wilde meisje alleen troosten
Ja ja... zo'n figuur mogen ze wat mij betreft wel ophangen... ja, we probeerden alleen maar de sterkte van het touw uit....




Citaat:
Mocht je overigens denken(door te snel lezen bijvoorbeeld) dat de dader Ali heet en allochtoon is dan moet je maar nog eens lezen.
De dader heet Arie en is gewoon een blanke autochtoon hoor
Gelukkig zijn Maroks nooit en te nimmer pedo.... Toch?

Zoals die Marok Oud in Belgique....

31-05-2007, 13:08
Ik zie totaal geen voorspelbare reacties van onze blanke autochtone vrienden hoor

31-05-2007, 13:34


Altijd Marokkanen dit, moslims dat, maar zodra ik zeg dat het geen verrassing is dat deze pedofielen blanke Hollanders zijn gaan de moderators flippen
Kan ik er wat aan doen dat het hun normen en waarden zijn

31-05-2007, 13:37

Citaat door Wouter_Kabouter:
Altijd Marokkanen dit, moslims dat, maar zodra ik zeg dat het geen verrassing is dat deze pedofielen blanke Hollanders zijn gaan de moderators flippen
Kan ik er wat aan doen dat het hun normen en waarden zijn


Je moet ook niet zeggen dat je wat hebt tegen Hollanders, maar wel tegen hun cultuur

31-05-2007, 13:42

Citaat door Gekillt:
Ait Oud MAROKKAAN!!!!!!! PEDO!!!!!!!EN MOORDENAAR!!!!!

Is er eens een Marokkaan geïntegreerd en heeft hij zich aangepast aan jullie cultuur, is het weer niet goed.

31-05-2007, 13:51

Citaat door Wouter_Kabouter:
Is er eens een Marokkaan geïntegreerd en heeft hij zich aangepast aan jullie cultuur, is het weer niet goed.



Dat is ook iets wat je moet weten als Nederlanders berichten zien waarbij de daders blanke autochtonen zijn. Ze zullen altijd direct naar anderen wijzen omdat hun ideale zelfbeeld anders in de war wordt gegooid.

31-05-2007, 13:57

Citaat door dr_Klon:
Dat is ook iets wat je moet weten als Nederlanders berichten zien waarbij de daders blanke autochtonen zijn. Ze zullen altijd direct naar anderen wijzen omdat hun ideale zelfbeeld anders in de war wordt gegooid.

Typisch gedrag inderdaad Verbazingwekkend dat ze nog een positief zelfbeeld hebben als je hoort wat voor vieze gewoontes ze allemaal hebben.

31-05-2007, 14:03

Citaat door Wouter_Kabouter:
Typisch gedrag inderdaad Verbazingwekkend dat ze nog een positief zelfbeeld hebben als je hoort wat voor vieze gewoontes ze allemaal hebben.


Daarom wijzen ze ook altijd naar allochtonen. Dan kunnen ze de uitwassen van hun cultuur namelijk diep wegstoppen en doen alsof het er niet is

31-05-2007, 15:56

Citaat door dr_Klon:
http://www.ad.nl/rotterdam/article1405879.ece



Mocht je overigens denken(door te snel lezen bijvoorbeeld) dat de dader Ali heet en allochtoon is dan moet je maar nog eens lezen.
De dader heet Arie en is gewoon een blanke autochtoon hoor


Ja de meesten hebben geen problemen met de letter R.

31-05-2007, 16:51
Deze gast is een gevaar voor de buurt staat en samenleving door zulke mensen als deze pedomaniak kunnen onze kinderen niet veilig op straat spelen hij zal gewoon moeten opgesloten worden liefst levenslang tussen grote homoos.

31-05-2007, 17:03



Citaat door Misstantan:
hij zal gewoon moeten opgesloten worden liefst levenslang tussen grote homoos.


Inderdaad naar Kanaleneiland met die rotzooi

31-05-2007, 17:09

Citaat door aplat:
Ja de meesten hebben geen problemen met de letter R.



Ik las eerst ook Ali B totdat ik beter keek

09-06-2007, 20:06
Uitleveren aan de Taliban!!

Die weten er wel raad mee.


Ophangen tot de Dood erop Volgt.

Pagina's : [1] 2