Bekijk volle/desktop versie : Nederlander ter dood veroordeeld



Pagina's : [1] 2

31-05-2007, 09:28

Citaat door Marroqui:
Nederlander ter dood veroordeeld

Dinsdag werd de Nederlandse XTC-fabrikant door het Indonesische Hooggerechtshof ter dood veroordeeld. De 61-jarige Dick N. werd, samen met zes anderen, in 2005 aangehouden tijdens een inval in het laboratorium waar XTC en methamphetamine (speed) werden gemaakt. In eerste instantie kreeg hij levenslang, maar deze week werd dat alsnog omgezet in de doodstraf. Hem staat een vuurpeloton te wachten. In EénVandaag de zus van N. Aan haar de vraag wat er wordt gedaan om haar broer te steunen en hoe hij in deze situatie terecht gekomen is.

Link:
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=3210 9&nav=32108,32111,32110,32109,0
.

31-05-2007, 09:34


hmm eigen schuld dikke bult echt zo dom om daar xtc te gaan maken
iedereen weet dat als je gepakt word daar dat je of levenslang krijgt of de doodstraf ewa zo dit is echt een duidelijk voorbeeld van wat er gebeurd als je de drugswereld in gaat

31-05-2007, 09:48
Lekker creperen!

M'n medeleven gaat uit naar de familie en vrienden van deze klootzak.

31-05-2007, 10:40

Citaat door Marroqui:
Nederlander ter dood veroordeeld

Dinsdag werd de Nederlandse XTC-fabrikant door het Indonesische Hooggerechtshof ter dood veroordeeld. De 61-jarige Dick N. werd, samen met zes anderen, in 2005 aangehouden tijdens een inval in het laboratorium waar XTC en methamphetamine (speed) werden gemaakt. In eerste instantie kreeg hij levenslang, maar deze week werd dat alsnog omgezet in de doodstraf. Hem staat een vuurpeloton te wachten. In EénVandaag de zus van N. Aan haar de vraag wat er wordt gedaan om haar broer te steunen en hoe hij in deze situatie terecht gekomen is.

Link:
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=3210 9&nav=32108,32111,32110,32109,0



Gaan ze em niet redden net als die Nederlandse gozer die in Indonesie werdvast gehouden...
Ach ja...60 jaar....ga dan lekker leven van je pensioenering joh...in plaats van troep..

31-05-2007, 10:41



Citaat door MTHRFCKR:
Lekker creperen!

M'n medeleven gaat uit naar de familie en vrienden van deze klootzak.



So ey, jij zit ook vool medeleven...

31-05-2007, 11:08
Ik vind het triest dat nederland zich wel druk maakt om een blanke drugshandelaar maar daartegenover wel een nederlander van iraakse komaf uitlevert aan een land wat de doodstraf toepast, VS.

31-05-2007, 12:45

Citaat door Marroqui:
Nederlander ter dood veroordeeld

Dinsdag werd de Nederlandse XTC-fabrikant door het Indonesische Hooggerechtshof ter dood veroordeeld. De 61-jarige Dick N. werd, samen met zes anderen, in 2005 aangehouden tijdens een inval in het laboratorium waar XTC en methamphetamine (speed) werden gemaakt. In eerste instantie kreeg hij levenslang, maar deze week werd dat alsnog omgezet in de doodstraf. Hem staat een vuurpeloton te wachten. In EénVandaag de zus van N. Aan haar de vraag wat er wordt gedaan om haar broer te steunen en hoe hij in deze situatie terecht gekomen is.

Link:
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=3210 9&nav=32108,32111,32110,32109,0


Wat die op zijn 61ste nog in zijn hoofd haalt te gaan doen.

31-05-2007, 12:58
Iedereen die zich in laat met drugs verdient zo'n straf. No mercy

31-05-2007, 13:00
Boontje, eh loontje - hoe zattie ook alweer.

Ik leef mee met de families van de mensen die hij actief heeft vergiftigd.

31-05-2007, 13:04

Citaat door dutchbirdy:
Boontje, eh loontje - hoe zattie ook alweer.

Ik leef mee met de families van de mensen die hij actief heeft vergiftigd.

Huh? Actief vergiftigd?

31-05-2007, 13:09
Schandalig de mensen die zich inlaten met drugs. en dit allemaal voor een mooie auto, dure sieraden en dure huizen. Ga toch lekker eerlijk je centen verdienen! Het ergste vind ik de zogenaamde molims. tig hoofddoeken, jurken en lange baarden en Djelaba's, maar wel drugshandel. Schandalig!!!

31-05-2007, 13:09

Citaat door Gekillt:
Zijn verdient loon Hij heeft meerderre mensenlevens op zijn geweten

Ja? Wie dan?

31-05-2007, 13:46



Citaat door Gekillt:
Die omgekomen zijn door drugs gebruik
Hij is 1 van deze oorzaken,afmaken zulke gasten

Het aantal XTC doden is niet zo heel erg hoog. Sterker nog, uit een grootschalig onderzoek, recentelijk gepubliceerd in het gezaghebbende tijdschrift The Lancetx, waarbij gekeken werd naar de werkelijke gezondheidsrisicos (zoals verslavingspotentiaal) bleek XTC na qat de minst schadelijke drug te zijn - veel minder schadelijk dan bijvoorbeeld tabak. Je moet dingen niet op basis van emoties uit z'n verband gaan trekken.

Het aantal verkeersdoden is vele malen hoger. Autofabrikanten ook maar afmaken dan?

x) Lancet. 2007 Mar 24;369(9566):972.

31-05-2007, 14:08

Citaat door Gekillt:
Verkeersdoden kan men niet vergelijken met drugs doden
Ken je wel XTC?ooit gebruikt?

Ja, ik ken XTC. En ik zeg niet dat het onschadelijk is, maar het is een stuk minder schadelijk dan jij het nu probeert te brengen. Doden door XTC zijn een absolute zeldzaamheid - en meestal heeft het dan nog te maken met "vervuild" XTC. XTC kent een zeer laag verslavingsrisico.

Zaken die wij wel normaal vinden, zoals tabak, zijn voor de gezondheid in onze maatschappij vele malen schadelijker. Toch stelt niemand dat ter discussie.

Kortom, ik sluit niet uit dat er ergens ter wereld iemand is omgekomen door een pil die deze man heeft geproduceerd, maar er zijn meer mensen omgekomen door broodmessen, auto's en sigaretten. Als werkelijke gezondheidsschade van je product het criterium is om "afgemaakt" te worden, verdienen deze fabrikanten de absolute voorkeur.

31-05-2007, 14:27

Citaat door Gekillt:
Vervuilde EXT? Het is een smeerig product
Ja ik weet wat het met een persoon doet,en die smeerlap wist ook wat het met een mens doet 500 ueri s op1 weekend

Ach, een smerig product... het is maar hoe je het bekijkt. Auto's zijn ook niet zo zuiver... slecht voor mileu, slecht voor gezondheid. En nog duurder dan XTC ook. Want 500 euri's in 1 weekend? Dan heb je je OF ongans aan de pillen geslikt, OF je bent enorm opgelicht.

Hoe dan ook, als jij vindt dat een XTC producent afgemaakt dient te worden omdat zijn product bij verkeerd gebruik dodelijk kan zijn, dan zijn er 10000-en producenten van andere artikelen die dat veel eerder "verdienen".

Pagina's : [1] 2