Bekijk volle/desktop versie : Cohen: "zelf probleemjeugd aanpakken"



31-05-2007, 08:03
lees voor
07:30 31 Mei 2007
Cohen: zelf probleemjeugd aanpakken
Burgemeester Cohen van Amsterdam wil de bevoegdheid krijgen probleemjongeren uit huis te plaatsen. Het duurt volgens hem veel te lang voordat het werk van de hulpinstellingen effect heeft.

Cohen wijst erop dat er in Amsterdam veel probleemgezinnen zijn met kinderen die overlast veroorzaken. Het gaat met name om Marokkanen. De Amsterdamse burgemeester zou de probleemkinderen verplicht willen laten heropvoeden in internaten. Ze zouden bovendien moeten opdraaien voor alle berokkende schade.

Burgemeester Cohen wil over zijn plan gaan praten met minister Rouvoet voor Gezin en Jeugd.

Bron:http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/05/art000001C7A3430BD1CAC4.html

Lijkt mij een goed idee.

31-05-2007, 08:38



Citaat door Globi:
lees voor
07:30 31 Mei 2007
Cohen: zelf probleemjeugd aanpakken
Burgemeester Cohen van Amsterdam wil de bevoegdheid krijgen probleemjongeren uit huis te plaatsen. Het duurt volgens hem veel te lang voordat het werk van de hulpinstellingen effect heeft.

Cohen wijst erop dat er in Amsterdam veel probleemgezinnen zijn met kinderen die overlast veroorzaken. Het gaat met name om Marokkanen. De Amsterdamse burgemeester zou de probleemkinderen verplicht willen laten heropvoeden in internaten. Ze zouden bovendien moeten opdraaien voor alle berokkende schade.

Burgemeester Cohen wil over zijn plan gaan praten met minister Rouvoet voor Gezin en Jeugd.

Bron:http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/05/art000001C7A3430BD1CAC4.html

Lijkt mij een goed idee.


Niet mee eens.........................gewoon het "kwaad bij de wortel" aanpakken!!!!

31-05-2007, 08:41

Citaat door wammeswaggel:
Niet mee eens.........................gewoon het "kwaad bij de wortel" aanpakken!!!!



Ouders in internaten bedoel je?

31-05-2007, 11:30

Citaat door Globi:
Ouders in internaten bedoel je?



Ook een goede optie, opvoeden is de taak immers van de ouders, maar sommige ouders kijken , nadat ze de kids uitgepoept hebben, NIET meer naar het grut om.................
Als er een uit is, zit de ander alweer in de buik....................zie er genoeg lopen.

Opvoeden is NIET een taak van de GEMEENTE'S,scholen,kerken, mosketen etc...........

31-05-2007, 11:30



Citaat door Globi:
lees voor
07:30 31 Mei 2007
Cohen: zelf probleemjeugd aanpakken
Burgemeester Cohen van Amsterdam wil de bevoegdheid krijgen probleemjongeren uit huis te plaatsen. Het duurt volgens hem veel te lang voordat het werk van de hulpinstellingen effect heeft.

Cohen wijst erop dat er in Amsterdam veel probleemgezinnen zijn met kinderen die overlast veroorzaken. Het gaat met name om Marokkanen. De Amsterdamse burgemeester zou de probleemkinderen verplicht willen laten heropvoeden in internaten. Ze zouden bovendien moeten opdraaien voor alle berokkende schade.

Burgemeester Cohen wil over zijn plan gaan praten met minister Rouvoet voor Gezin en Jeugd.

Bron:http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/05/art000001C7A3430BD1CAC4.html

Lijkt mij een goed idee.

Geweldig idee!! Al die raddraaiers met hun grote bekken een jaartje bijschaven, discipline en verantwoordelijkheidsgevoel bijbrengen, ik ben er een groot voorstander van. Liefst met op Amerikaanse leest geschroeide drill instructors waarbij de schoffies tijdems bokswedstrijden ongenadig op hun flikker krijgen ...... "Stop, stop, ik wil dat je stopt! ... Waarom zou ik stoppen? Jij stopt toch ook nooit met anderen lastig te vallen! ..... Dreun, Knal, Dreun ...... Meneer, meneer, stop alzublief!! Nope, jij stopt ook nooit als andere mensen dat willen dus ...... Dreun, Knal, Dreun .... O, ik smeek U stop alzubliief ..... Nope .... Dreun, Knal, Dreun."

Elke dag totdat ze geestelijk breken .... dan kan je ze heropvoeden.

31-05-2007, 12:04

Citaat door Er1k:
Geweldig idee!! Al die raddraaiers met hun grote bekken een jaartje bijschaven, discipline en verantwoordelijkheidsgevoel bijbrengen, ik ben er een groot voorstander van. Liefst met op Amerikaanse leest geschroeide drill instructors waarbij de schoffies tijdems bokswedstrijden ongenadig op hun flikker krijgen ...... "Stop, stop, ik wil dat je stopt! ... Waarom zou ik stoppen? Jij stopt toch ook nooit met anderen lastig te vallen! ..... Dreun, Knal, Dreun ...... Meneer, meneer, stop alzublief!! Nope, jij stopt ook nooit als andere mensen dat willen dus ...... Dreun, Knal, Dreun .... O, ik smeek U stop alzubliief ..... Nope .... Dreun, Knal, Dreun."

Elke dag totdat ze geestelijk breken .... dan kan je ze heropvoeden.


U bent denk ik in de war met "Cohennetje wil weer leger invoeren "

Maar het bovenstaande is ook prima !!!!!!!!!

Voordat je het "leger "ingaat, moet je eerst wel opgevoedt worden door de ouders................

31-05-2007, 12:41

Citaat door Globi:
lees voor
07:30 31 Mei 2007
Cohen: zelf probleemjeugd aanpakken
Burgemeester Cohen van Amsterdam wil de bevoegdheid krijgen probleemjongeren uit huis te plaatsen. Het duurt volgens hem veel te lang voordat het werk van de hulpinstellingen effect heeft.

Cohen wijst erop dat er in Amsterdam veel probleemgezinnen zijn met kinderen die overlast veroorzaken. Het gaat met name om Marokkanen. De Amsterdamse burgemeester zou de probleemkinderen verplicht willen laten heropvoeden in internaten. Ze zouden bovendien moeten opdraaien voor alle berokkende schade.

Burgemeester Cohen wil over zijn plan gaan praten met minister Rouvoet voor Gezin en Jeugd.

Bron:http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/05/art000001C7A3430BD1CAC4.html

Lijkt mij een goed idee.


Het zou wel een goede oplossing kunnen zijn. Ik ben er niet helemaal voor, maar ook niet helemaal tegen het idee.

Je hebt gewoon sommige ouders die niet weten hoe ze hun kinderen manieren, discipline, enz moeten aanleren. Als ze daarbij worden geholpen zullen de kinderen zelf ook baat bij hebben.

Dat het de taak is van de ouders om hun eigen kinderen op te voeden, ben ik helemaal mee eens. Alleen zijn niet alle ouders daartoe instaat.

31-05-2007, 12:46
Op STAND.NL is maar liefst 90% van de stemmers het met die harde aanpak eens!

http://www.stand.nl

--------------------------------------------

Ja, die ettertjes kunnen nog maar kort de stoere macho-man uit gaan hangen op straat! Met dank aan hun eigen onbeschofte wangedrag....

31-05-2007, 12:48

Citaat:
Dat het de taak is van de ouders om hun eigen kinderen op te voeden, ben ik helemaal mee eens. Alleen zijn niet alle ouders daartoe instaat.
Dan hoor je ook geen zes jong uit te poepen en aan hun lot over te laten op straat, opdat de rest van de samenleving ervoor op mag draaien en er overlast van heeft!

31-05-2007, 13:07

Citaat door Harbi:
Dan hoor je ook geen zes jong uit te poepen en aan hun lot over te laten op straat, opdat de rest van de samenleving ervoor op mag draaien en er overlast van heeft!


Je moet pas kinderen nemen als je weet dat je ze goed kunt opvoeden en onderhouden. Anders deug je zelf ook niet als ouder.

31-05-2007, 13:25

Citaat door Misz_Eendje:
Je moet pas kinderen nemen als je weet dat je ze goed kunt opvoeden en onderhouden. Anders deug je zelf ook niet als ouder.



Jij zult ze in ieder geval nooit krijgen want jij bent immers 'Anti-Boy' en 'Ergens waar alleen maar feministische dames zijn"....


31-05-2007, 13:40

Citaat door Harbi:
Jij zult ze in ieder geval nooit krijgen want jij bent immers 'Anti-Boy' en 'Ergens waar alleen maar feministische dames zijn"....



Nooit nooit zeggen!

Ik weet niet wat de toekomst mij zal brengen of wat het lot zal zijn.

Maar ik ben wel gek op kinderen. Als eerst wil ik tante worden. Alleen zie dat niet snel gebeuren.

31-05-2007, 13:42



Citaat door Misz_Eendje:
Nooit nooit zeggen!

Ik weet niet wat de toekomst mij zal brengen of wat het lot zal zijn.

Maar ik ben wel gek op kinderen. Als eerst wil ik tante worden. Alleen zie dat niet snel gebeuren.



Dan hoop ik voor jou dat je een mooie toekomst tegemoet gaat met welopgevoede kindertjes!

31-05-2007, 13:50

Citaat door Harbi:
Dan hoop ik voor jou dat je een mooie toekomst tegemoet gaat met welopgevoede kindertjes!
Dat is nog zo ver weg voor mij.

Op korte termijn heb ik al andere plannen waar kinderen niet tussen voorkomt. Ik ben zelf nog niet zo volwassen.