Bekijk volle/desktop versie : Geef alsjeblieft liefdes advies



30-05-2007, 21:40

Citaat door Giselle:
Lieve mensen,

Ik zit in een dip, maak mezelf een beetje gek en heb jullie advies nodig.

Een maand geleden ben ik naar een bruiloft gegaan. Ik zag daar een leuke marrokaanse jongen. Mijn moeder kende zijn familie, hierdoor wist ik hoe hij heette en wie hij was. Er is echt niks tussen ons die avond gebeurd.
Wonder boven wonder ben ik hem op het Internet tegen gekomen via een site. En ik weet 100% dat hij het is. We hebben gemsn'd en gemaild. Het klikte heel goed. We hebben elkaar foto's laten zien. En vonden elkaar beide leuk. Ik heb alleen niet tegen hem gezegd dat ik hem ook nog ken(teminste dat ik weet wie hij is).
Laatst op hadden we een heel leuk gesprek op msn. We hebben toen nummers uitgewisseld. Hij zei tegen mij dat ik als eerste een smsje moest sturen af en toe.
Dat heb ik ook gedaan. 3 dagen geleden en heb nog steeds niets ontvangen. Ik had gewoon een doodnormaal smsje verzonden van heey hoe is het met je bla bla. Ik weet ook dat hij vrijgezel is en hij deugt 100%.

Maar ik baal er zo van dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Hij heeft zowel niet gemaild als gsmst. Ben ik ongeduldig of ligt het aan hem? Ik weet dat we in het kennismakingsfase zitten. Maar het is toch niet zo moeilijk om een simpel smsje terug te zenden.
Wat zal ik doen? afwachten, nog een keer smssen of hem vergeten?
Dat laatste kan ik niet want ik ben onwijs verliefd op hem, ik denk 24 uur aan hem.
Ik heb ook verder geen ervaring vandaar mijn vraag aan jullie. Hij is de eerste en ik hoop de enigste. Alsjeblieft geef me advies.

Gr. Gis.
.

30-05-2007, 21:45


wasalaam alaikom

hahaha nou meid..ik zou zeggen..WELCOME TO THE crazy world...jij hebt hem dus een sms gestuurd..klaar nou meot je het niet meer doen..je moet gewoon rustig afwachten..hij zal he twel druk hebben ofzo..maar dat krijg je dan nog wel te horen..maar intussen moet je echt niet druk maken..doe gwoon zoals altijd dingen wat je altijd deed..en als hij nog steeds niks van zich laat horen..dan weet je de antwoord al..he is a loser..

maar pm me als je daarover wilt praten

ma3asalaam

30-05-2007, 21:46
The girl is right, gewoon wachten. Laat hem lekker alle moeite voor jou doen en niet andersom