Bekijk volle/desktop versie : Ik haat zijn ex-vrouw, is dat gek?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

30-05-2007, 19:55
De ex-vrouw van mijn man is blijven hangen in de familie. Mijn schoonfamilie is gek op haar. Ze vinden haar de beste, liefste schoondochter en zus. Ik wordt hier gek van! Net of ik niet besta! Ze wordt overal uitgenodigd en ze doen net of ze nog familie is. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wij kennen dit helemaal niet bij ons in de familie. Gescheiden is wegwezen toch? Whoella ik haat haar gewoon. Of ben ik nou overdreven aan het doen?

30-05-2007, 19:57


Je overdrijft!!! Jij bent nu zijn vrouw toch? Dus waar maak jij je druk om?

En als zijn familie haar mag dan hebben zij die recht ook om haar te mogen..;-)

30-05-2007, 20:02
Je hebt gelijk, Het hoort ook niet

30-05-2007, 20:02
ik zou niet komen waar zij is. En je weet dat je man haar heeft gehad dus een misselijk idee, zou niet op feestjes komen waar zij is.

30-05-2007, 20:05



Citaat door Undissable:
Je overdrijft!!! Jij bent nu zijn vrouw toch? Dus waar maak jij je druk om?

En als zijn familie haar mag dan hebben zij die recht ook om haar te mogen..;-)

helemaal mee eens ...!!!!

30-05-2007, 20:08
Ze had niet moeten blijven, scheiden is spullen pakken en wegwezen..


30-05-2007, 20:15

Citaat door romai:
De ex-vrouw van mijn man is blijven hangen in de familie. Mijn schoonfamilie is gek op haar. Ze vinden haar de beste, liefste schoondochter en zus. Ik wordt hier gek van! Net of ik niet besta! Ze wordt overal uitgenodigd en ze doen net of ze nog familie is. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wij kennen dit helemaal niet bij ons in de familie. Gescheiden is wegwezen toch? Whoella ik haat haar gewoon. Of ben ik nou overdreven aan het doen?



Je overdrijft helemaal niet, het is ronduit belachelijk dat jouw schoonfamillie zo doet. en dat mens lijk me nog triester, heb sbar meid en het komt goed inshallah. ik zou je schoonfamillie vermijden totdat ze weten hoeveel jij waard bent als gezelschap.

Beslamma

30-05-2007, 20:32

Citaat door VIEZEFR3DDIE:
misschien moet je beter je best doen, in plaats van alleen chips te eten en op de bank gtst kijken !

misschien dat je dan ook de ideale schoondochter wordt ( some day )


30-05-2007, 20:32

Citaat door VIEZEFR3DDIE:
misschien moet je beter je best doen, in plaats van alleen chips te eten en op de bank gtst kijken !

misschien dat je dan ook de ideale schoondochter wordt ( some day )



JIJ WEET HELEMAAL NIETS MAN!

30-05-2007, 20:47

Citaat door romai:
De ex-vrouw van mijn man is blijven hangen in de familie. Mijn schoonfamilie is gek op haar. Ze vinden haar de beste, liefste schoondochter en zus. Ik wordt hier gek van! Net of ik niet besta! Ze wordt overal uitgenodigd en ze doen net of ze nog familie is. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wij kennen dit helemaal niet bij ons in de familie. Gescheiden is wegwezen toch? Whoella ik haat haar gewoon. Of ben ik nou overdreven aan het doen?

Ja hallo het was zijn vrouw!!!!!

Weet je waar ik zo'n hekel aan heb aan vrouwen die mannen van andere af pakken

30-05-2007, 21:11
VIEZEFR3DDIE en stOut_MeisJhee

Ik verzoek jullie vriendelijk om ergens anders jullie chat voort te zetten. Dit kunnen jullie niet maken!

30-05-2007, 21:15

Citaat door romai:
De ex-vrouw van mijn man is blijven hangen in de familie. Mijn schoonfamilie is gek op haar. Ze vinden haar de beste, liefste schoondochter en zus. Ik wordt hier gek van! Net of ik niet besta! Ze wordt overal uitgenodigd en ze doen net of ze nog familie is. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wij kennen dit helemaal niet bij ons in de familie. Gescheiden is wegwezen toch? Whoella ik haat haar gewoon. Of ben ik nou overdreven aan het doen?



Dit komt vaker voor...
Dat de schoonfamilie nog heel goed, met de ex-schoondochter om kunnen gaan..terwijl hun zoon dat niet kan...

Lijkt me erg moeilijk, voor de "nieuwe" schoondochter...

Meid, doe je ding, en trek je er gewoon niks van aan...

30-05-2007, 21:27


Jeetje romai tog wat vervelend

30-05-2007, 21:32
Mensen reageer op de topic, of reageer niet..

Altijd moeten er weer een paar zijn, die het weer moeten verpesten...

30-05-2007, 21:43

Citaat door Celiek:
Ik wil niet al te persoonlijk ingaan maar als de ex van je man volgens jouw schoonfamilie de beste, leukste, liefste is waarom zijn ze dan gescheiden


HIJ wilde haar niet meer. Maar het maakt mij heel erg onzeker, want zo ziet hij haar ook nog steeds natuurlijk. Hij vindt het niet erg, maar als ik die blikken naar elkaar zie....
Ik weet dat hij wel van mij houdt, maar ik ben toch wel een beetje bang. Snap je?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6