Bekijk volle/desktop versie : Liefde & Leeftijd



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-08-2002, 19:39
Ik las vorige week in een weekblad "blik" in Belgie..

Over een man van 47 jaar die op de vlucht is met een 16 jarige 'liefje'

Deze mensen zijn gek verliefd op elkaar, en gaan nu al een jaar met elkaar..ze verwachten zelfs een kindje..tot grote woede van de moeder van het meisje..
deze meisje moet niets van haar moeder weten..ze heeft de man van haar leven gevonden..en wil kost wat kost bij hem blijven..

waarom zijn ze dan op de vlucht..het meisje is nog minderjarig en valt onder het hoederecht van haar moeder..haar moeder was en is ook geen mooi voorbeeld van respect en liefde..het meisje was een slaaf in haar ouderlijke woning, is uiteindelijk van het huis weggelopen en in een instelling terchtgekomen..weer thuis teruggekomen, iets later weer weggelopen..en ze leerde de cafebaas kennen..vanaf dat moment was het liefde op het eerste gezicht..deze mensen zijn stapelgek op elkaar..

Ze verblijven nu momenteel bij de vrienden van de cafebaas..ondergedoken welteverstaan..zolang tot het meisje 18 is geworden..zodat ze geen probleem meer zullen hebben met justitie..

Het meisje raakte zwanger..maar, ze heeft een miskraam gehad..





Dit is een uitzonderlijk waargebeurd verhaal..

Maar het gebeurd..

wat denken jullie hierover..

02-08-2002, 19:45


Ik zou zeggen:
stuur een psycholoog op dat meisje af. als de cafebaas echt van haar houdt, zou hij dit toestaan opdat er dan wordt onderzocht of dat gevoel wat dat meisje heeft werkelijk liefde is, of dat ze de cafebaas heeft opgezocht om te vluchten.
Het staat zoiezo vast dat het meisje in hem de gemiste ouderlijke liefde heeft gevonden die ze niet van haar ouders heeft mogen ontvangen: geborgenheid en veiligheid.
toch moet de dame onderzocht worden en als het goed gaat met haar, geestelijk als lichamelijk, zou ik zeggen: laat ze met rust. ze heeft gevonden wat ze 16 jaar heeft gemist... Liefde.
En al krijgt ze dat van een oudere man, zolang hij haar met alle respect behandelt, is dat niet fout.

02-08-2002, 19:51
Maar kan het en mag het ..of niet..

Je hebt ook oudere Marokkaanse mannen die zelfs getrouwd zijn, en toch een tweede vrouw nemen, die hun dochter kan zijn..

02-08-2002, 19:52
Hoi,

Ik weet niet precies hoe het met de belgische wetgeving zit, maar ehh in uitzonderlijke omstandigheden (dit zou ik er een noemen) hoeven ze beide niet tot de leeftijd van 18 jaar te wachten om te kunnen trouwen. Weigeren namelijk de ouders en/of de voogd toestemming dan kan op verzoek van de minderjarige de kantonrechter vervangende toestemming geven.

En wat ik er persoonlijk van vind...tja...ik denk dat wanneer je echt verliefd bent, dat leeftijd geen rol speelt.

Groetjes,

P.S Er zijn mannen die op oudere leeftijd pas echt aantrekkelijk worden. Sean Connery bijvoorbeeld vind ik echt een aantrekkelijke oud ventje!

02-08-2002, 19:57



Citaat:
P.S Er zijn mannen die op oudere leeftijd pas echt aantrekkelijk worden. Sean Connery bijvoorbeeld vind ik echt een aantrekkelijke oud ventje!



Maar Sean heeft geld

Stel dat hij blut is..wat kan een jong meisje nog in hem zien

02-08-2002, 19:59

Citaat:
Maar het lijkt of het de laatste tijd steeds vaker gebeurd, je ziet steeds mannen die een hele jonge vrouw hebben.



Dat klopt..wat zou de aanleiding van deze keuze geweest zijn..ik laat het aan jullie

02-08-2002, 20:01
Ik vind dat die wet er niet voor niks is. Als deze kerel echt van haar zou houden dan zou hij haar laten gaan, want ze heeft nog een heleboel mee te maken, en zou hij er voor haar zijn zo als een "ouder" pesoon er voor haar zou zijn (helpen en voor haar klaar staan)
Op zijn minst zou deze kerel, als hij echt van haar zou houden wachten tot dat het meisje 18 is, als ze dan nog steeds willen is het okey.
En zeker geen sex hebben tot ze volwassen is (en eventueel wel kunnen trouwen) Maar dit is hoe ik er over denk.
Getver ik zou er zelf niet aan moeten denken met zo'n ouwe vent, bah...

02-08-2002, 20:04
Mohammed Justice,

Geloof me, het heeft niets met zijn banksaldo te maken! De man is gewoon op oudere leeftijd aantrekkelijker geworden. Eerlijk hij is waarschijnlijk 50 jaar ouder dan dat ik ben (22) en toch vind ik het een aantrekkelijke man. Hij heeft gewoon iets....iets....hmmm!

02-08-2002, 20:04

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice



Dat klopt..wat zou de aanleiding van deze keuze geweest zijn..ik laat het aan jullie
Ik heb "ze" vaak horen zeggen: "VROUWEN WORDEN EERDER OUD DAN MANNEN" Niet letterlijk mischien maar als een echtpaar wat ouder is dan zie je heel vaak dat de man de vrouw verlaat voor een meid die zijn dochter had kunnen zijn. Waarom zou een meisje zoiets willen?
Mischien vallen ze op zn poen??? Of onder druk, of vallen ze op ouwe mannetjes????
Ik begrijp het ook niet, maar dat is al in de eeuwig heid zo hoor, en echt niet iets van de laatste tyd.

02-08-2002, 20:05

Citaat:
Getver ik zou er zelf niet aan moeten denken met zo'n ouwe vent, bah...



En als je toch verliefd wordt op zo iemand..tja..dan spreekt toch je hart en is je denken uitgeschakeld..niet..

02-08-2002, 20:07
Neeee Neeee dat KAN ik me ECHT niet voorstellen, ik walg al bij de gedachte! Ik val gewoon niet op oudere mannen echt niet, gatver!

02-08-2002, 20:08

Citaat:
Hij heeft gewoon iets....iets....hmmm!



Alabama..zeg het maar hoor..misschien leren we iets bij..

Ik begrijp je Alabama..

02-08-2002, 20:17


Mohammed J.

Ik geloof dat ik aan het kreunen was?!
Wow, wat een oud ventje allemaal niet los kan maken......

02-08-2002, 20:18
Hoe zit het dan met oudere vrouwen die een jongere vent nemen!
Als ik over de 50 ben, misschien wil ik dan ook wel een jonge vent!
Blijkbaar is het niet verboden.....

02-08-2002, 20:19

Citaat:
Origineel gepost door dulce_lamia
Neeee Neeee dat KAN ik me ECHT niet voorstellen, ik walg al bij de gedachte! Ik val gewoon niet op oudere mannen echt niet, gatver!
Ok..lamia..dat is een duidelijke mening..je valt niet op oude mannen rijk of niet rijk..

Voor diegenen die wel op oudere mannen vallen..waarom vinden jullie ze aantrekkelijk..is het omdat ze rijp zijn..en levenservaring hebben..en hun speelheid en wilde haren kwijt zijn..of om nog iets anders..

Pagina's : [1] 2 3 4 5