Bekijk volle/desktop versie : Mannen opzettelijk besmet met hiv op seksfeesten



Pagina's : [1] 2 3 4

30-05-2007, 12:06
http://www.ad.nl/binnenland/article1404384.ece


Citaat:
Aanhoudingen in ’grote’ zedenzaak

GRONINGEN - De politie in Groningen heeft drie verdachten aangehouden in een 'omvangrijke’ zedenzaak.
Dat heeft de politie woensdagochtend bekendgemaakt. Vanwege het gevoelige karakter van de zaak wilde een woordvoerster verder geen informatie geven. Aan het begin van de middag geven de politie, het Openbaar Ministerie en de GGD een persconferentie. De politie spreekt van een zeer bijzondere zaak. (ANP)
Hoewel er nog niet veel duidelijk is over de zaak, wil ik best weddenschappen afsluiten over de afkomst van de daders

Ik begin met het inzetten van 1000 Euro dat de daders blanke autochtonen zijn.

30-05-2007, 12:29


http://www.telegraaf.nl/binnenland/64565131/Aanhoudingen_in_omvangrijke_zedenzaak.html?p=2,1


Citaat:
GRONINGEN - UPDATE 12:03 De politie heeft drie personen in de provincie Groningen aangehouden in een omvangrijke zedenzaak. De politie spreekt van een schokkende zaak, maar er zouden geen kinderen slachtoffer van zijn geworden.
Vanwege het gevoelige karakter van de zaak wilde een woordvoerster verder geen informatie geven. De politie, het Openbaar Ministerie en de GGD geven woensdagmiddag om één uur in Groningen een persconferentie.

LATER MEER...

30-05-2007, 12:51
2000 euro, het zijn blanken!!

Bron: TV zender EEN

30-05-2007, 12:53
Word jij nooit moe van jezelf, Klon?

30-05-2007, 12:58



Citaat door mobr87:
Word jij nooit moe van jezelf, Klon?


Waarom zou hij moe zijn van zichzelf? Omdat hij gewoon de waarheid boven tafel wil hebben en laten zien dat er vieze gestoorde mensen happend to be die blanken zijn!!! Dat zijn echt twisted people! Als je gisteren op sbs6 heb gekeken die 25 waargebeurde nog wat.. jak

30-05-2007, 13:19

Citaat door Temsamenia84:
2000 euro, het zijn blanken!!

Bron: TV zender EEN


4000 euro dat het blanke autochtonen zijn

Nu maar hopen dat er een gek opstaat die zegt dat het geen blanke autochtonen zijn

30-05-2007, 13:21

Citaat door mobr87:
Word jij nooit moe van jezelf, Klon?


We leven niet meer in een maatschappij waar alles met de (s)linkse multiculturele mantel der liefde bedekt dient te worden. Het beestje moet gewoon bij de naam worden genoemd, en ik ben er vrijwel zeker van dat de daders blanke autochtonen zijn.

Daarnaast heb ik in het verleden al meerdere malen aangegeven dat ik de Marokkaanse Telegraaf ben. Dus ik word niet moe van mezelf nee.

30-05-2007, 13:31

Citaat door dr_Klon:
4000 euro dat het blanke autochtonen zijn

Nu maar hopen dat er een gek opstaat die zegt dat het geen blanke autochtonen zijn



30-05-2007, 13:31

Citaat:
UPDATE 13:20 Vier mannen zijn opzettelijk besmet met HIV nadat ze gedrogeerd waren op seksfeesten in Groningen.

Dat hebben politie, justitie en de GGD vanmiddag in Groningen bekendgemaakt. Het zou gaan om homo's die via chatboxen zijn gelokt naar seksfeesten. Daar zijn ze met GHB gedrogeerd. Er zijn drie verdachten angehouden. Twee van hen hebben bekend.

LATER MEER...


Sicko's

30-05-2007, 13:33

Citaat door _LanterFanter_:
Zo hard jullie nu lachen, zo hard janken jullie als er een Marokkaan van iets wordt beschuldigd.
Kijk hoe je Soennitische zusjes zich in Syrië prostitueren

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1449338



Hoppa, en het eerste voorspelbare gedrag is al binnen

30-05-2007, 13:35

Citaat door Temsamenia84:
Waarom zou hij moe zijn van zichzelf? Omdat hij gewoon de waarheid boven tafel wil hebben en laten zien dat er vieze gestoorde mensen happend to be die blanken zijn!!! Dat zijn echt twisted people! Als je gisteren op sbs6 heb gekeken die 25 waargebeurde nog wat.. jak



Mee eens hoor. Maar zijn marokkaanse "loverboys' niet ziek dan...??

30-05-2007, 13:37

Citaat door dr_Klon:
4000 euro dat het blanke autochtonen zijn

Nu maar hopen dat er een gek opstaat die zegt dat het geen blanke autochtonen zijn


Die gek zal ik niet zijn; ik wacht wel een weekje, en als alle stofwolken weer verdwenen zijn zien we wel weer verder.

30-05-2007, 13:37



Citaat door _LanterFanter_:
Zo hard jullie nu lachen, zo hard janken jullie als er een Marokkaan van iets wordt beschuldigd.
Kijk hoe je Soennitische zusjes zich in Syrië prostitueren

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1449338


Vergelijk jou zusjes of zussen NIET met die van ons! Dat is dus echt een belediging .. Maar wel erg voor je familie dat je zusje in Syrië als hoxeren werken.. Ze worden goed betaald en zeker goed behandeld!!!!

30-05-2007, 13:41

Citaat door pseu:
Mee eens hoor. Maar zijn marokkaanse "loverboys' niet ziek dan...??


Nee die sukkels willen geld verdienen, en als een nederlandse chick hem daarbij graag wilt 'helpen', dan is dat haar probleem toch? En ga me niet zeggen dat sommige worden gedwongen, dat kan wel zo zijn, maar je kunt best aangifte doen bij de politie die zowat om de hoek woont!
En er bestaan ook nl loverboys!!!

30-05-2007, 13:51

Citaat door Temsamenia84:
Nee die sukkels willen geld verdienen, en als een nederlandse chick hem daarbij graag wilt 'helpen', dan is dat haar probleem toch? En ga me niet zeggen dat sommige worden gedwongen, dat kan wel zo zijn, maar je kunt best aangifte doen bij de politie die zowat om de hoek woont!
En er bestaan ook nl loverboys!!!


De slachtoffers in dit verhaal gaat over "homo's die via chatboxen zijn gelokt naar seksfeesten." Die zijn ook zelfstandig naar een feest gegaan om zich te laten misbruiken. Ook niet gedwongen dus. Dan is dat toch ook hun probleem?

Maar dan is het volgens Temsamenia84 ineens wel ziek en twisted.


Pagina's : [1] 2 3 4