Bekijk volle/desktop versie : Smerige MEDIA, puur haat tegen moslims



30-05-2007, 13:26
Dit bericht komt van M.a.r.o.c.nl

Weggepest Joodse echtpaar blijkt grote leugen


Citaat:
Er is de laatste dagen veel aandacht geweest in de media voor het Joodse echtpaar Vet in Amsterdam, dat volgens verscheidene berichten weggepest zou worden uit hun wijk door Marokkaanse (Moslim) allochtonen.

Volgens het echtpaar zouden zij door Marokkaanse straat-terroristen zijn lastig gevallen. Er zou sprake zijn geweest van antisemitisme, hakenkruisen, graffiti, het ingooien van ruiten, besmeurde auto's, lek gestoken banden, poging tot inbraak, et cetera. En volgens het echtpaar dit allemaal specifiek gericht tegen hun, omdat zij Joods zijn.

De media heeft zoals altijd deze berichten, die haat veroorzaken jegens Moslims en allochtonen, klakkeloos overgenomen en opgeblazen zonder enige vorm van onpartijdig onderzoek. Hiermee heeft de media wederom een platform gecreëerd voor de toenemende intolerantie in Nederland jegens Moslims en allochtonen.

Echter wat blijkt bij nader onderzoek. Niemand van de geïnterviewden uit de wijk weet af van deze 'gruweldaden' en 'pesterijen' jegens de familie Vet. Geen enkele van de geïnterviewden blijkt op de hoogte te zijn van een weggepest echtpaar dat zich in hun wijk bevindt.

Bij verder onderzoek komt ook naar voren dat de foto in de Telegraaf van de familie Vet, uiteraard in het groot op de voorpagina, een regelrechte leugen is. De met graffiti bespoten deur waarvoor zij staan is namelijk niet de voordeur van de familie. Men 'vergeet' dit gemakshalve te vermelden.

De reporter stelt verder vast dat diffuus door heel de wijk heen sprake is van ingegooide ruiten en met graffiti bespoten deuren. En dat hierin dus geen enkel bewijs gevonden kan worden voor de beschuldiging dat het hier om specifieke handelingen tegen de Joodse familie gaat.

Wat men overhoudt zijn enkele onbewijsbare beschuldigingen van de familie Vet die naar hun mening gericht zouden zijn tegen hen door hun Joodse geloof. Gezien de betrouwbaarheid van de rest van het verhaal kan men echter met gerust hart ook deze beschuldigingen met een korrel zout nemen.

Wachten is nu op de media of deze zijn fout openbaar erkent, en de waarheid naar buiten brengt. Echter de Westerse media kennende, is de kans klein dat zij deze mogelijkheid om een negatief beeld van de Moslims te schetsen voorbij zullen laten gaan.
Dat geldt ook over het nieuwsbericht over homo's die in het water werden geduwd door Marokkanen. Allemaal puur leugens

Lees dit maar Klik

30-05-2007, 13:28


Klopt, ik zag het op NU.nl staan. Er stond NERGENS Marokkanen. Zo zie je hoe diep hun haat gaat.

30-05-2007, 14:21
Oud nieuws voor jou, maar nieuws voor anderen die spontaan in de media geloofden. Dit is weer het zoveelste bewijs dat media de haat tegen Marokkanen bewust doet.

30-05-2007, 14:36
dat van die homo in de grachtis wel waar
ken namelijk die jongens zelf majah jeugd van tegenwoordig

30-05-2007, 14:39


laat ze lekker lu llen wat ze willen. Zolang wij beter weten deert het ons niet.


afz bokito

30-05-2007, 15:21
was te verwachten van die honden

30-05-2007, 15:58
nou de media staat er al altijd bekend om dat ze ons willen zwart maken.
maar hun zullen nooit toegeven dat ze fouten maken.
maar ja soms zijn onze marokkaantjes ook niet heilig.
maar ja overal zit er wel een rotte appel.
ik geloof al niet zo veel meer wat de media te melden heeft.
zolang men weet dat hij of zij niks verkeerds doet.
boeit het mij niet wat er op de t.v. gezegd word hoor.
gaat mijn ene oor in, en mijn andere oor weer uit.