Bekijk volle/desktop versie : moslim is populair



Pagina's : [1] 2

30-05-2007, 12:28
Noem de woorden Moslim, Islam of de inwoners van een Islamitische land en je hebt mondiaal (westers) aandacht .

Ben je Ex moslim en ga je afkomst dissen krijg je oorkundes ,prijzen en geld toe.


wat vinden jullie hiervan ? zielig he ?

30-05-2007, 12:32



Citaat door taouil:
Noem de woorden Moslim, Islam of de inwoners van een Islamitische land en je hebt mondiaal (westers) aandacht .

Ben je Ex moslim en ga je afkomst dissen krijg je oorkundes ,prijzen en geld toe.


wat vinden jullie hiervan ? zielig he ?
Tja broeder, dat is niet nieuw. De Ongelovigen proberen al decennia lang de islaam te stoppen maar ze weten dondersgoed dat dat niet kan. Niemand zal of kan de licht van Allah doven. Zelfs voor de profeet Mohamed saw probeerden de kinderen van apen en varkens de profeten en boodschappers en moslims te doden opdat zij de waarheid niet wilde aanhoren. De Ongelovigen zetten alles in zoals geld en materie om de Islaam te stoppen het zal ze nooit en te nimmer lukken.

Maar hamdoelilah aan Allah hebben wij genoeg en zullen we op de Dag des Oordeels zien dat de Ongelovigen tot de verliezers zullen behoren.

Wa salaam,

Oujdi

30-05-2007, 12:36
ik heb ze door jullie ook ? broeders we hoeven geen respect van hun respect is iets wat je voor jezelf hebt en als de ander je dist is dat te wijten aan de mentaliteit van de ander tenzij het op persoonlijk vlak is en tercht zoniet kus mijn asx

30-05-2007, 12:42

Citaat door taouil:
Noem de woorden Moslim, Islam of de inwoners van een Islamitische land en je hebt mondiaal (westers) aandacht .

Ben je Ex moslim en ga je afkomst dissen krijg je oorkundes ,prijzen en geld toe.


wat vinden jullie hiervan ? zielig he ?


Die mensen doen dat omdat ze aandacht tekort krijgen meer niet, stel zielige losers Tfoe echt zo nep allemaal, kijken waar ze naartoe gaan als ze dood gaan..

30-05-2007, 12:42



Citaat door Luxenberg:
Mag ik ff bedanken...?!?!.....



mijn bxl dan ? je smeekt erom maar ik doe het niet het is een metafoor zielige homo niet klagen als je in de plomp wordt gegooid.

30-05-2007, 12:44

Citaat door Temsamenia84:
Die mensen doen dat omdat ze aandacht tekort krijgen meer niet, stel zielige losers Tfoe echt zo nep allemaal, kijken waar ze naartoe gaan als ze dood gaan..



Weet je wat belangrijk is dat je geweldig bent een goed persoon met alle mogelijkheden gewoon zelfvertrouwen enzo ipv die shit die je de grond wilt inboren zodat je het gaat geloven dan hebben zij gewonnen.

30-05-2007, 15:07

Citaat door taouil:
Weet je wat belangrijk is dat je geweldig bent een goed persoon met alle mogelijkheden gewoon zelfvertrouwen enzo ipv die shit die je de grond wilt inboren zodat je het gaat geloven dan hebben zij gewonnen.


Jah oke je hebt gelijk maar wordt er zo moeeeee van!

30-05-2007, 15:09
They don't like us, we don't care!!

30-05-2007, 15:31

Citaat door Luxenberg:
Mag ik jou dan met je hoofd naar beneden van de Rembrandttoren kieperen...
je mag het proberen

30-05-2007, 15:46

Citaat door taouil:
Noem de woorden Moslim, Islam of de inwoners van een Islamitische land en je hebt mondiaal (westers) aandacht .

Ben je Ex moslim en ga je afkomst dissen krijg je oorkundes ,prijzen en geld toe.


wat vinden jullie hiervan ? zielig he ?


A salamoe ailaikoem warahmatoe Allah wabarakatoeh,

Je kunt geen ex-moslim zijn, wanneer iemand uit zijn geloof treedt dan is hij afvallig (Ar-Riddah).

Wanneer een moslim weigert te geloven in Allah en zijn boodschapper vrede zij met hem ontkent dan gaat hij buiten de oevers van de islaam.

Deze persoon wordt afvallige genoemt en geen ex-moslim . Hij is gewoon afvallig dan, hij behoort niet meer tot de moslims.

Er mag niet van hem gehouden worden, omdat hij geen moslim is.

30-05-2007, 16:09

Citaat door krabbel33:
Iedereen die afstand doet van zijn religie, heeft zichzelf en het begrensde denken overwonnen en verdient daarom alleen al een oorkonde



Praat voor jezelf ongelovige !!

30-05-2007, 16:13

Citaat door si-sibrahim:
A salamoe ailaikoem warahmatoe Allah wabarakatoeh,

Je kunt geen ex-moslim zijn, wanneer iemand uit zijn geloof treedt dan is hij afvallig (Ar-Riddah).

Wanneer een moslim weigert te geloven in Allah en zijn boodschapper vrede zij met hem ontkent dan gaat hij buiten de oevers van de islaam.

Deze persoon wordt afvallige genoemt en geen ex-moslim . Hij is gewoon afvallig dan, hij behoort niet meer tot de moslims.

Er mag niet van hem gehouden worden, omdat hij geen moslim is.


Masallah van wie heb je het gehoord

30-05-2007, 16:15



Citaat door Luxenberg:
Mag ik jou dan met je hoofd naar beneden van de Rembrandttoren kieperen...

Ja ik geloof graag dat je ziek bent in je hoofd,Beterschap

30-05-2007, 16:22

Citaat door taouil:
Noem de woorden Moslim, Islam of de inwoners van een Islamitische land en je hebt mondiaal (westers) aandacht .

Ben je Ex moslim en ga je afkomst dissen krijg je oorkundes ,prijzen en geld toe.


wat vinden jullie hiervan ? zielig he ?



Noem de woorden Jood, Judaisme or de inwoners van Israel en je hebt mondiaal (arabische) aandacht.

Ben je Ex jood en ga je afkomst dissen krijg je oorkundes ,prijzen en
geld toe.

wat vinden jullie hiervan? zielig he ?

30-05-2007, 16:28

Citaat door Jeepsri:
Joden en zionistische kankergezwellen trekken zelf de aandacht naar zichzelf toe. Jankebak.



Nu, daar hoeven ze helemaal niets voor te doen, meneer een-oog

Pagina's : [1] 2