Bekijk volle/desktop versie : 25 juli nador? wie?



30-05-2007, 11:40
salaam

welke mensen vliegen net als ik naar nador ,25 juli om half 10 met ram?
ben benieuwd hahaha

30-05-2007, 12:21


ikkkkk vlieg ook 25 juli naar nador via

31-05-2007, 21:00
Ikke ikke ikke vanuit Amsterdam.

01-06-2007, 20:55
o wat leuk zusters , ben benieuwd wie jullie zijn??

zullen we een herkeningsteken doen hihihihi

jullie zullen mij wel herkennen ben de einge nl''se met hoofdoek daar inshaAllah en met dochtertje met rood haar haha

en met wie gaan jullie? pa en ma of alleen? of met husband

02-06-2007, 23:35


Ik zal wel een gil geven als ik je zie. Of ik roep heel hard Marokko.nl

Ik ga dit jaar met mijn zus, broertje en mijn moeder. Ik ga vier weken op reis en jij?

Groet Soum.

03-06-2007, 10:16
ja o mashaAllah ,gezellig met het gezin
ik ga alleen met mijn dochtertje van 3 en mijn man gaat met de auto met ons zoontje van 6 , die wilde hem graag meenemen , dus dan kan ik hem dat niet ontzeggen (hoe graag ik ook nee zou willen zeggen )
ik ga dus lekker luxe in het vliegtuig , omdat ik reisziek ben , in alles hoor boot , vliegtuig en auto noem maar op ,maar ja liever 3 uur ziek dan 30 of niet dan

ik ga ook 4 wkn dus inshaAllah zitten we dan ook op terug reis bij elkaar in het vliegtuig !gezellig

en waar ga je heen? als ik zo nieuwsgierig mag zijn wij gaan naar auriet als ik het teminste zo goed schrijf!

o ja gil maar marokko .nl hahaha kijkt gelijk heel marokko om daar !

heb je al eerder gevlogen met ram? en wat zijn jou bevindingen dan met hun ? heb al veel slechte ervaringen gehoord , ik zelf heb nog maar 2 keer met hun gevlogen en dat was wel oke!

zo dat was weer een hele waslijst hihi laat je niet afschrikken, zo ben ik nu eenmaal, to much van alles

07-06-2007, 20:59
vertrek ook 25 juli adam-nador 9.45

08-06-2007, 16:03
Je gaat lekker laat, tegen die tijd heb ik nog geen eens 2 weken te gaan in Marokko en dan kom ik terug naar Nederland