Bekijk volle/desktop versie : Ben ik de enige die niet als levensdoel heeft om zo snel mogelijk te trouwen?



Pagina's : [1] 2 3

30-05-2007, 09:56

Citaat door Bovenmens:
Misschien dat ik het op mijn dertigste serieus ga overwegen. Maar ik besteed mijn tijd liever aan nuttigere zaken dan een '' mogelijke '' echtgenoot aan de haak te slaan, eigelijk.

Waarom willen vrouwen zo graag trouwen?Zo graag zelfs dat ze alles maar pikken voor een jongen en zich in allerlei bochten wringen om maar zo snel mogelijk aan de man te geraken.

Weird
.

30-05-2007, 09:57


En wat wil je bereiken met je topic?

30-05-2007, 09:58

Citaat door Bovenmens:
Misschien dat ik het op mijn dertigste serieus ga overwegen. Maar ik besteed mijn tijd liever aan nuttigere zaken dan een '' mogelijke '' echtgenoot aan de haak te slaan, eigelijk.

Waarom willen vrouwen zo graag trouwen?Zo graag zelfs dat ze alles maar pikken voor een jongen en zich in allerlei bochten wringen om maar zo snel mogelijk aan de man te geraken.

Weird



euhmm...ik wil niet trouwen..zie mij topic...en ik ben volgens mij de enige marokaanse meisje die het niet wilt!...majah zie topic : Ik wil niet trouwen!

30-05-2007, 09:59

Citaat door Miss_Krayzie:
euhmm...ik wil niet trouwen..zie mij topic...en ik ben volgens mij de enige marokaanse meisje diet het niet wilt!...majah zie topic : Ik wil niet trouwen!

current phase: denial...

30-05-2007, 10:03


Ik ga binnekort trouwen, heerlijk.

30-05-2007, 10:04

Citaat door Ehmien:
current phase: denial...



ik ontken helemaal niks............................ik ga nooit trouwen! ..........ga weg met die onzin!

30-05-2007, 10:04

Citaat door Miss_Krayzie:
euhmm...ik wil niet trouwen..zie mij topic...en ik ben volgens mij de enige marokaanse meisje die het niet wilt!...majah zie topic : Ik wil niet trouwen!



ik wil ook nog langg niet trouwen nog effe genieten voordat ik ga trouwen

30-05-2007, 10:04
je bent cker niet de enige..
als ik ga trouwen doe ik dat voor mezelf, niet onder druk van familie die me zo snel mogelijk de deur uit willen omdat ik zoveel eet..

30-05-2007, 10:05

Citaat door Bovenmens:
Zeg natuurlijk nooit, nooit

Maar meiden zijn er naar mijn ervaring teveel op gebrand en dat terwijl de helft van de stellen die jong/snel getrouwd zijn zo weer zijn gescheiden.

Betere kun je aan onafhankelijkheid werken dan je zo snel mogelijk weer vast te willen leggen, denk ik dan


daar ben ik het je met eens..en daar ben ik zeker mee bezig!...maar nu wat anders..: als ik zeg dat ik niet ga trouwen dan ga ik niet trouwen...kom maar met een eerlijke liefe leuke gezellige schattige grappige mooie man met een mooie hart...dan typen we verder...want tegenwoordig is er alleen maar trailer park trash daar buiten tfoé....dus voor mij geen le mariage!

30-05-2007, 10:06

Citaat door samia_for_life:
ik wil ook nog langg niet trouwen nog effe genieten voordat ik ga trouwen



Van wat genieten??

30-05-2007, 10:06

Citaat door La_Cosa_Nostra:
je bent cker niet de enige..
als ik ga trouwen doe ik dat voor mezelf, niet onder druk van familie die me zo snel mogelijk de deur uit willen omdat ik zoveel eet..



whahahaa omdat je veel eet?......

30-05-2007, 10:07

Citaat door Bovenmens:
Zeg natuurlijk nooit, nooit

Maar meiden zijn er naar mijn ervaring teveel op gebrand en dat terwijl de helft van de stellen die jong/snel getrouwd zijn zo weer zijn gescheiden.

Betere kun je aan onafhankelijkheid werken dan je zo snel mogelijk weer vast te willen leggen, denk ik dan


Inderdaad. Onafhankelijkheid is heel erg belangrijk.

Er zijn veel Marokkaanse meisjes die alleen maar willen trouwen om uit huis te gaan en bij sommige kan ik best begrijpen waarom ze het huis uit willen maar goed ik vind dat helemaal geen reden om een huwelijk te beginnen, als je het thuis niet goed hebt dan bespreek je dat en mocht dat niet lukken dan moet je er maar mee leven.

30-05-2007, 10:07



Citaat door nadiatjuh_:
Van wat genieten??



genieten kan je ook met je zelf en niet met een ander....BETER GELUKKIG EN ALLEEN DAN ONGELUKKIG MET EEN ANDER!....POWER 2 THE VRIJGEZELLE MENSEN!....alsof je een man nodig hebt om echt van het leven te genieten....MY BIG FAT ASS!

30-05-2007, 10:08

Citaat door Miss_Krayzie:
whahahaa omdat je veel eet?......

ja scheelt weer veel in de portomonee ..

maar nee, mn vader kan nog niet eens zelf een mailtje juist versturen, dus die zet er nog laaange geen druk achter hoor..

30-05-2007, 10:09

Citaat door Miss_Krayzie:
genieten kan je ook met je zelf en niet met een ander....BETER GELUKKIG EN ALLEEN DAN ONGELUKKIG MET EEN ANDER!....POWER 2 THE VRIJGEZELLE MENSEN!....alsof je een man nodig hebt om echt van het leven te genieten....MY BIG FAT ASS!



Ja maar je trouwt niet als je weet dat je ongelukkig wordt heh.
Genieten kan ooklater

Pagina's : [1] 2 3