Bekijk volle/desktop versie : Vijf Britten ontvoerd in Bagdad



29-05-2007, 22:07
Vijf Britten ontvoerd in Bagdad
ANP


BAGDAD - Gewapende mannen hebben dinsdag in Bagdad vijf Britten ontvoerd. Dat heeft het Britse ministerie van Buitenlandse zaken bevestigd. Vier van hen zijn medewerkers van een Canadees beveiligingsbedrijf.Het vijftal werd bij het ministerie van Financiën ontvoerd door mannen in politie-uniformen. De Britten overleggen met de Iraakse autoriteiten over maatregelen om de ontvoerden terug te vinden.


Hoeveel gaatjes krijgen ze de huurlingen ?

trouwens de mensen die allemaal naar Irak gaan zogenaamd voor beveiliging a 12.000 euro p/m zijn echte gelukzoekers over de ruggen van de inwoners van Irak.

wie is het er met mij eens?

29-05-2007, 23:25



Citaat door Mugabe:
Vijf Britten ontvoerd in Bagdad
ANP


BAGDAD - Gewapende mannen hebben dinsdag in Bagdad vijf Britten ontvoerd. Dat heeft het Britse ministerie van Buitenlandse zaken bevestigd. Vier van hen zijn medewerkers van een Canadees beveiligingsbedrijf.Het vijftal werd bij het ministerie van Financiën ontvoerd door mannen in politie-uniformen. De Britten overleggen met de Iraakse autoriteiten over maatregelen om de ontvoerden terug te vinden.


Hoeveel gaatjes krijgen ze de huurlingen ?

trouwens de mensen die allemaal naar Irak gaan zogenaamd voor beveiliging a 12.000 euro p/m zijn echte gelukzoekers over de ruggen van de inwoners van Irak.

wie is het er met mij eens?
Het zijn duidelijke verachtelijke methoden, waar geen zinnig mens achter kan staan, want die mensen werken, gelijk Margareth Hassan voor het heil van de Irakesen, die ga je toch niet iets aandoen, tenzij je geen hersens hebt, mensen die al een gaatje in hun hoofd hebben, of ze vervangen hebben door foutief duivels geloof, dat het toestaat dingen vanuit het verborgene te doen, vanuit de onderwereld zoals dat heet.

29-05-2007, 23:39

Citaat door Mugabe:
trouwens de mensen die allemaal naar Irak gaan zogenaamd voor beveiliging a 12.000 euro p/m zijn echte gelukzoekers over de ruggen van de inwoners van Irak.

wie is het er met mij eens?


Fuck you homo, zou jij voor dat geld een kogel vangen of ben je daar te laf voor?

29-05-2007, 23:40

Citaat door Mugabe:
Hoeveel gaatjes krijgen ze de huurlingen ?


Ik zal jouw gaatje alvast opgeven voor als ze terug zijn......

30-05-2007, 09:39



Citaat door LieverMens:
Fuck you homo, zou jij voor dat geld een kogel vangen of ben je daar te laf voor?



ik ben geen huurling en ik ben niet onmenselijk om de situatie in Irak uittebuiten maar als ik zou gaan niet als huurling maar ik doe het gratis en voor niets .

p.s zouden de Britten al in hun broek hebben gepist?

30-05-2007, 09:41

Citaat door LieverMens:
Ik zal jouw gaatje alvast opgeven voor als ze terug zijn......



die v.n helm is zo mooi alleen jammer dat ze chicken zijn net als jij of mogen ze niets van papa USA?

30-05-2007, 09:47

Citaat door Cherub:
Het zijn duidelijke verachtelijke methoden, waar geen zinnig mens achter kan staan, want die mensen werken, gelijk Margareth Hassan voor het heil van de Irakesen, die ga je toch niet iets aandoen, tenzij je geen hersens hebt, mensen die al een gaatje in hun hoofd hebben, of ze vervangen hebben door foutief duivels geloof, dat het toestaat dingen vanuit het verborgene te doen, vanuit de onderwereld zoals dat heet.
het christelijke geloof of de geloof in massa vernietiging wapen ?

die ga je niets aandoen .

en CHAVEZ heeft gelijk de duivel is er hij zit in het witte huis.

en stop die heil maar in je gaatje want er is niets heilzaams in Irak sinds de inval.

30-05-2007, 09:47

Citaat door taouil:
ik ben geen huurling en ik ben niet onmenselijk om de situatie in Irak uittebuiten maar als ik zou gaan niet als huurling maar ik doe het gratis en voor niets .

p.s zouden de Britten al in hun broek hebben gepist?


ben het met je eens pac

ik hoor de britten huilen en gillen naar hun moeder

30-05-2007, 09:48

Citaat door LieverMens:
Fuck you homo, zou jij voor dat geld een kogel vangen of ben je daar te laf voor?


holle vaten klinken het hardst jij zat waarschijnlijk ook in het verzet.

03-06-2007, 11:54

Citaat door Mugabe:


en stop die heil maar in je gaatje want er is niets heilzaams in Irak sinds de inval.

daarvoor ook al niet hoor, beware!!

03-06-2007, 12:02
Risico van het vak.

03-06-2007, 12:24

Citaat door Palestine:
Risico van het vak.


welk vak ?

03-06-2007, 12:27



Citaat door Cherub:
welk vak ?


Irak is geen land om op vakantie te gaan en dat weet jij en ik heel goed.

03-06-2007, 12:40

Citaat door Palestine:
Irak is geen land om op vakantie te gaan en dat weet jij en ik heel goed.
vakantie vieren lukt nog wel als buitenlander, geld spreekt hun geloof wel aan, zoals de kaaba elk jaar om elkaar uit te zuigen, maar
er wonen gaat meestal moeilijker als moslim in een moslimland, ze komen niet voor niets en mass naar het westen, als ze de kans krijgen, en zeker niet om ontwikkelingshulp te verlenen, om daarna zoals Margareth Hassan in Irak erom vermoord te worden als dankbaarheid.

03-06-2007, 13:32

Citaat door Palestine:
Irak is geen land om op vakantie te gaan en dat weet jij en ik heel goed.

Voor mij géén enkel moslimland meer.
Die tijd is voorbij.
Kwestie van de risico's te beperken.