Bekijk volle/desktop versie : Ooooverdreven Ferlieft !!!



Pagina's : [1] 2

29-05-2007, 22:05
[ Al een tijdje ben ik zoooo verliefd op een jongen op me school. We praten af en toe eens, lachen met elkaar... We geven elkaar veel aandacht. We zoeken elkaars ogen altijd op. Echt overdreven, maar verder niets. Hij heeft zo mooie handen, mooie kont, mogen wimpers, ahh... . En hij is nog eens superlief, slim en grappig. En nu is het bijna einde schooljaar en ben bang dat ik hem nooit meer zal zien. Ik heb hem wel op msn, maar ik wil daar niet tegen praten omdat ik nooit wat te zeggen heb.

Wie kan me tips geven? Alvast bedankt. ]

29-05-2007, 22:33


Somebody Anybody

29-05-2007, 22:39
Ik niet weet..

29-05-2007, 23:00

Citaat door maffiagurl:
Msn met hem.Begin vriendschappelijk. Gewoon over leuke dingen praten, zorg ervoor dat jullie op die manier een goede band met mekaar krijgen.[/FONT]
[FONT=Fixedsys][/FONT]
[FONT=Fixedsys][/FONT]
[FONT=Fixedsys]En dan stap voor stap...

29-05-2007, 23:27


ahh, meskiena ino

maak je niet druk, het komt wel goed

29-05-2007, 23:42
Probeer gewoon contact te leggen, heb je examens nu vraag hem dan over een bepaald vak en daarna vraag je verder of hij nog plannen heeft na de examens en of hij nog op vakantie gaat dan komt het vanzelf, wees spontaan maar niet te gewoon jezelf blijven! Ik wil je best helpen maar ik weet niet hoe hij is dus ik wil je niet het verkeerde advies geven.

29-05-2007, 23:46
Ja je kan toch wel typen op msn. maakt niet uit was, hallo? alles goed blabla wat is daar zo moelijk aan? moeilijkdoende mensen

29-05-2007, 23:53
het moeilijke is het eerste stukje na die '' Ja goed''
ik begrijp wel wat ze bedoelt, ze wilt gespreksstof hebben en niet voor paal staan, maar begin met simpele dingen dus over het dagelijks leven

30-05-2007, 00:01
Tja ik begrijp dat niet hoor, je kan toch over van alles praten.

30-05-2007, 00:14

Citaat door Shinny:
Tja ik begrijp dat niet hoor, je kan toch over van alles praten.



ja ik heb er ook geen moeite mee, maar niet iedereen is zoals wij

30-05-2007, 00:18

Citaat door Mar0ekkaas:
ja ik heb er ook geen moeite mee, maar niet iedereen is zoals wij


Oke, laten we haar een handje helpen dan.


Maffiagirl, vraag bijv. aan hem wat ie tegen zijn puisten doet! en of dat goed werkt of waar hij z'n bril heeft gekocht!

30-05-2007, 00:46

Citaat door Shinny:
Oke, laten we haar een handje helpen dan.


Maffiagirl, vraag bijv. aan hem wat ie tegen zijn puisten doet! en of dat goed werkt of waar hij z'n bril heeft gekocht!



hahaha you're going the wrong way..

30-05-2007, 01:58



Citaat door Mar0ekkaas:
het moeilijke is het eerste stukje na die '' Ja goed''
ik begrijp wel wat ze bedoelt, ze wilt gespreksstof hebben en niet voor paal staan, maar begin met simpele dingen dus over het dagelijks leven



Daarom begin ik me gesprekken ook nooit zo. I hate that!

30-05-2007, 15:51

Citaat door troubleMan:
Daarom begin ik me gesprekken ook nooit zo. I hate that!



haha, je moet je niet zo onzeker voelen. Bedenk gewoon dat diegene waarmee je praat waarschijnlijk met hetzelfde probleem zit, gewoon vraagje hoe zijn/haar dagje was en of hij/zij nog plannen heeft voor het weekend. Dan komen de onderwerpen vanzelf

30-05-2007, 15:53

Citaat door Mar0ekkaas:
haha, je moet je niet zo onzeker voelen. Bedenk gewoon dat diegene waarmee je praat waarschijnlijk met hetzelfde probleem zit, gewoon vraagje hoe zijn/haar dagje was en of hij/zij nog plannen heeft voor het weekend. Dan komen de onderwerpen vanzelf



Onzeker?

Nee, daar bedoel ik mee dat als ik zo begin het altijd heel kortaf is. Begin een gesprek altijd anders.

Pagina's : [1] 2