Bekijk volle/desktop versie : Betekenis van een droom?



29-05-2007, 21:05
In de naam van Allah de Barmhartige de Alwetende -

Kan iemand mij een site aanraden waar dromen op islamitische wijze worden uitgelegd.

05-06-2007, 14:12


Nee, maar ik heb wel de boek 'Uitleg van dromen' van Ibn Sirin
Ik denk van uitgeverij NOER, maar of het betrouwbaar is Allah hoe a3lam

07-06-2007, 00:40
weet iemand wat het betekent asl je droomt dat je aan het trouwen(bruidsjurk aan hebt) bent en dat iemadn je handen versiert met henna.....

08-06-2007, 20:46
ja die droom heb ik een tijdje terug ook gedroomd een paar keer verschillende dromen 1 keer met trouwjurk aan en 1 keer met een takchita aan.....

08-06-2007, 20:50



Citaat door Misss_ikram:
ja die droom heb ik een tijdje terug ook gedroomd een paar keer verschillende dromen 1 keer met trouwjurk aan en 1 keer met een takchita aan.....



volgens me moeder betekent het "de dood"

iemand die trouwt hoef niet perse te betekenen dat die gene die trouwt in je dromen dood gaat...maar iemand van de familie...en die mensen die op je bruiloft in je dromen zijn betekent de mensen die condoleren

ik schrok wel man.....

08-06-2007, 20:51
en takshita aan hebben is iets goeds....of een man in je leven dus trouwen of een kind krijgen.....

08-06-2007, 21:09
dank je meid maar ik heb nagevraagd wat het betkent maar het gaat er uit eindelijk om wat voor gevoel je hebt in de droom of na de droom stel je ziet mensen huilen of je hebt er een rot gevoel bij dan betekent het meestal dat er iemand dood gaat maar als het een gewone bruiloft is dan betkent het denk ik wel iets goeds meid en ik heb dit gedroomd nadat ik salat listighara heb gedaan over die persoon waar het over ging en heb ook in die zelfde meriode gedroomd dat ik trouwde en dat ik 1 keer een witte bruidsjurk aan heb en 2 keer ongeveer heb ik gedroomd dat ik takchita aan heb en een bruid ben in de droom

08-06-2007, 23:53

Citaat door Misss_ikram:
dank je meid maar ik heb nagevraagd wat het betkent maar het gaat er uit eindelijk om wat voor gevoel je hebt in de droom of na de droom stel je ziet mensen huilen of je hebt er een rot gevoel bij dan betekent het meestal dat er iemand dood gaat maar als het een gewone bruiloft is dan betkent het denk ik wel iets goeds meid en ik heb dit gedroomd nadat ik salat listighara heb gedaan over die persoon waar het over ging en heb ook in die zelfde meriode gedroomd dat ik trouwde en dat ik 1 keer een witte bruidsjurk aan heb en 2 keer ongeveer heb ik gedroomd dat ik takchita aan heb en een bruid ben in de droom



echt waar!!!

ik was zo blij in me dromen z3ma..en me handen werden versiert met henna....ik kon ze3ma niet wachten om met hem te trouwen...(een man die ik niet eens ken)

naar mijn wete is gelach in een droom altijd gehuil in werkelijkheid....allah oe a3lam...moge allah swt ons bij staan in slechte tijden..amien

09-06-2007, 23:52
ik hoop dat het de dromen die we hebben gekregen wel een goede betekenis hebben inshallah......

10-06-2007, 10:19
[QUOTE=Misss_ikram;34214017]ik hoop dat het de dromen die we hebben gekregen wel een goede betekenis hebben inshallah......[

weet jij wat het betekent als je droomt dat jou man aan je een kus geeft.

thanks.

10-06-2007, 10:59
lah wehlem maar sommige dromen hebben zeker een betkenis ik moet zeggen dat een paar dromen echt uit zijn gekomen bij mij en sebhallah die dromen klopten ook dat zijn allemaal tekenen van allah s.w.t. dus ik hoop inshallah gir... met de volgende dromen....