Bekijk volle/desktop versie : NOVA krijgt Koninklijk afval in handen



29-05-2007, 20:31
NOVA krijgt Koninklijk afval in handen[/SIZE]

NOVA is in het bezit gekomen van vertrouwelijke stukken van Koningin Beatrix. De documenten zijn door haar secretariaat, het Kabinet der Koningin, bij het vuilnis gezet. Het actualiteitenprogramma besteeds er vanavond aandacht aan (22:15 uur, Nederland 2).

NOVA onderzocht 24 vuilniszakken die vlak buiten de poort van het kantoor van het kabinet der Koningin in Den Haag stonden. Daarin zaten onder andere notities, telefoonnummers, werkroosters, visitekaartjes, agenda's en uitnodigingen. Zo ontvangt de koningin de komende weken een aantal ministers.

En er lag er tussen het afval een rapport over de beveiliging van handcomputers en telefoons.

NOVA heeft al het materiaal inmiddels overhandigd aan de Rijksvoorlichtingsdienst. De dienst zegt dat er maatregelen zijn genomen om herhaling te voorkomen.

[SIZE="1"]Bron: http://www.nieuwsfeit.nl

29-05-2007, 20:34



Citaat door Verzet_nu:
NOVA krijgt Koninklijk afval in handen[/SIZE]

NOVA is in het bezit gekomen van vertrouwelijke stukken van Koningin Beatrix. De documenten zijn door haar secretariaat, het Kabinet der Koningin, bij het vuilnis gezet. Het actualiteitenprogramma besteeds er vanavond aandacht aan (22:15 uur, Nederland 2).

NOVA onderzocht 24 vuilniszakken die vlak buiten de poort van het kantoor van het kabinet der Koningin in Den Haag stonden. Daarin zaten onder andere notities, telefoonnummers, werkroosters, visitekaartjes, agenda's en uitnodigingen. Zo ontvangt de koningin de komende weken een aantal ministers.

En er lag er tussen het afval een rapport over de beveiliging van handcomputers en telefoons.

NOVA heeft al het materiaal inmiddels overhandigd aan de Rijksvoorlichtingsdienst. De dienst zegt dat er maatregelen zijn genomen om herhaling te voorkomen.

[SIZE="1"]Bron: http://www.nieuwsfeit.nl


Ach ja.

Dom dommer domst.

Maar ik vind dat NOVA er wel een lintje voor verdient.

29-05-2007, 20:47
Tussen de koninklijke sigarettepeuken(was vast 80% van het huisvuil:hihi
wroeten naar informatie

29-05-2007, 20:56

Citaat door fauna:
Tussen de koninklijke sigarettepeuken(was vast 80% van het huisvuil:hihi
wroeten naar informatie


Vroeger wroette ik altijd in huisvuil.
Heel wat waardevols verzameld hoor.

Maar tegenwoordig wordt dat steeds lastiger.

Er komen steeds meer van die afgesloten containers waar je met een paskaartje toegang hebt en je vuilnis in kan dumpen.

Dat is de dood in de pot voor verzamelaars.

29-05-2007, 21:12



Citaat door aplat:
Vroeger wroette ik altijd in huisvuil.
Heel wat waardevols verzameld hoor.

Maar tegenwoordig wordt dat steeds lastiger.

Er komen steeds meer van die afgesloten containers waar je met een paskaartje toegang hebt en je vuilnis in kan dumpen.

Dat is de dood in de pot voor verzamelaars.


Zocht je naar iets specifieks?

Vroeger in de flat waar mijn grootouders woonden, hadden ze een garage waar de bewoners wegens overcompleet spullen brachten. Van briefpapier tot kleding en van lampenkappen tot complete bankstellen. Als niemand ze wilden hebben, kwam de vuilophaaldienst het spul ophalen.

Nu, meer dan 20 jaar later, is idd alles afgesloten en kan je alleen je vuilniszakken in de containers droppen. grootvuil moet je op afspraak laten ophalen.



Wat mij verwondert: hoe gooit koningin Beatrix haar vuil weg? In kliko's langs de kant, net als ik?
Hoe is NOVA aan haar rotzooi gekomen?

29-05-2007, 21:18

Citaat door fauna:
Zocht je naar iets specifieks?
Ja antieke klokken en oude boeken.


Citaat:



Vroeger in de flat waar mijn grootouders woonden, hadden ze een garage waar de bewoners wegens overcompleet spullen brachten. Van briefpapier tot kleding en van lampenkappen tot complete bankstellen. Als niemand ze wilden hebben, kwam de vuilophaaldienst het spul ophalen.

Nu, meer dan 20 jaar later, is idd alles afgesloten en kan je alleen je vuilniszakken in de containers droppen. grootvuil moet je op afspraak laten ophalen.
Tsja vroeger kon je ook nog wel eens wat op het waterlooplein aantreffen.
Helaas. Die tijd is voorbij.



Citaat:

Wat mij verwondert: hoe gooit koningin Beatrix haar vuil weg? In kliko's langs de kant, net als ik?
Hoe is NOVA aan haar rotzooi gekomen?


Ik denk dat BEA zo haar "getrainde" personeel daar voor heeft.

En natuurlijk staan de jongens in het geheim altijd klaar om haar gangen te volgen.