Bekijk volle/desktop versie : Na Overvecht belagen jongeren opnieuw agenten in de Utrechtse wijk Kanlaneiland



Pagina's : [1] 2 3

29-05-2007, 18:54
Gisteren in de wijk Overvecht en vandaag in Kanaleneiland. Dit zijn al de zoveelste relletjes met agenten op rij sinds 2 jaar ! Agenten zijn gewoon te slap!





Jongeren Kanaleneiland vallen politie aan





UTRECHT - In de Utrechtse wijk Kanaleneiland heeft de politie opnieuw een aantal jongeren opgepakt. Een groep van zo'n dertig relschoppers zocht op de Bernadottelaan bewust de confrontatie met een aantal agenten. Er zijn tien arrestaties verricht. Omdat het al weken onrustig is in de wijk, hanteert de politie een hardere aanpak.



bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/154747

29-05-2007, 19:01



Citaat:
Omdat het al weken onrustig is in de wijk, hanteert de politie een hardere aanpak.
En waar bestaat die hardere aanpak dan precies uit?

1. Geen mintthee maar Earl Grey met die jongens op het buro drinken?

2. Ze krijgen geen Vlindervakantie meer aangeboden, maar een Berber-aapjesvakantie?

3. Ze krijgen ook nog bezoek van Prem op het buro?

4. ?

04-06-2007, 21:54
is wel een goeie

04-06-2007, 22:09
In Utrecht weten ze tenminste om te gaan met lastige terroriserende agentjes. In Amsterdam gaan ze gelijk uithuilen bij de burgemeester als ze worden lastig gevallen door die terroriserende agenten.

04-06-2007, 23:12



Citaat door dr_Klon:
In Utrecht weten ze tenminste om te gaan met lastige terroriserende agentjes. In Amsterdam gaan ze gelijk uithuilen bij de burgemeester als ze worden lastig gevallen door die terroriserende agenten.



in utrecht zijn altijd rellen met agenten dus ik weet niet wat je hier zegt

04-06-2007, 23:14

Citaat door maffia_utrecht:
in utrecht zijn altijd rellen met agenten dus ik weet niet wat je hier zegt


Dat het beter is om op te komen voor je rechten dan uithuilen bij de burgemeester

04-06-2007, 23:19

Citaat door shoot_bank:
zoals me vader zegt de jongeren van nederland hebbe de marokkaanse politie nodig ffe kijke of we dan zo vervelend zijn net als voetbalwedstrijden in marokko wrm komt niemand op et veld want ze weten wat er gebeurt geen broodje kaas met warme thee in de cel

Waren er laatst geen rellen na een wedstrijd in Nador ofzo?

05-06-2007, 00:32
tzzz en Arnhem willen ze hard gaan aanpakken voor nix, als ik zo kijk denk ik wrm word arnhem zo hard aangepakt met zoveel ibahesj en kijk wat er in utrecht gebeurt en dan willen ze nu gaan ingrijpen

05-06-2007, 00:49

Citaat door Loop:
Jah bro, iek begraip joe probleem bro.
Maar wil die mocro ooit veranderen moet je die lui hard aanpakken. Send them in the street.In a string without bling bling. In jail give them no bail.

seynoet check

05-06-2007, 00:56

Citaat door Loop:
Je vatie heeft helemaal gelijk. De mocro is anders. De mocro moet hard worden aangepakt, anders blijft ie maar rotzooi trappen.


Marokkaanse ouders kunnen maar beter een keer beginnen met hun kinderen op te voeden. Dan hoeft de politie dat niet te doen.

05-06-2007, 01:08
AlsofJullieNustStoerZijnJullieZettenAlleenJullieEi genVoorPaaal!!

05-06-2007, 23:25

Citaat door mocro_nidal:
tzzz en Arnhem willen ze hard gaan aanpakken voor nix, als ik zo kijk denk ik wrm word arnhem zo hard aangepakt met zoveel ibahesj en kijk wat er in utrecht gebeurt en dan willen ze nu gaan ingrijpen
hier wordt er elke keer gereld met agenten in kanaleneiland zijn zelf gewonden gevallen bij agenten maar ze durven niks

05-06-2007, 23:28



Citaat door maffia_utrecht:
hier wordt er elke keer gereld met agenten in kanaleneiland zijn zelf gewonden gevallen bij agenten maar ze durven niks

maar tog staan ze niet op nummer 1 op de misdaadmeter

05-06-2007, 23:30

Citaat door mocro_nidal:
maar tog staan ze niet op nummer 1 op de misdaadmeter



ik geloof die misdaadmeter niet 2 maanden geleden zeiden ze utrecht is de gemeente met de meeste criminaliteit vorige maand zeiden ze eindhoven en een tijdje terug weer rotterdam onzin allemaal

05-06-2007, 23:35

Citaat door maffia_utrecht:
ik geloof die misdaadmeter niet 2 maanden geleden zeiden ze utrecht is de gemeente met de meeste criminaliteit vorige maand zeiden ze eindhoven en een tijdje terug weer rotterdam onzin allemaal

ewa jaa wat is eindhoven woellah ze3ma eindhoven fuck die kk eindhoven

Pagina's : [1] 2 3