Bekijk volle/desktop versie : Teletubbies in Polen verdacht van homoseksualiteit



29-05-2007, 18:30
Zijn de bij de allerkleinsten populaire Teletubbies homoseksueel? Die vraag was voor de Poolse ombudsvrouw voor kinderen de aanleiding om psychologen een onderzoek naar het televisieprogramma te vragen. "Ze moeten inschatten of het in het openbaar op televisie kan worden getoond", verklaarde Eva Sowinska aan het magazine Wprost.

Extreem-rechts
Sowinska is niet aan haar proefstuk toe. Dit voorjaar nog pleitte ze voor een beroepsverbod voor homoseksuele leraars, sporttrainers en kunstdocenten. Homo's zouden wat haar betreft geen omgang mogen hebben met kinderen en jongeren in scholen. Sowinska, die deel uitmaakt van de extreem-rechtse Liga van Poolse Families, een van de drie coalitiegenoten in de ultraconservatieve regering van premier Jaroslaw Kaczynski, wilde zelfs dat er een exhaustieve lijst komt van functies die homoseksuelen niet mogen uitvoeren.

Dat nu ook het kinderprogramma wordt verdacht van "homoseksuele propaganda", ligt aan het figuurtje Tinky Winky. "Ik heb gemerkt dat Tinky Winky een handtas draagt, maar het was mij onbekend dat het een jongen is", aldus een bezorgde Sowinska. "Later ben ik te weten gekomen dat er een homoseksueel verband kan verborgen liggen".


bron http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_474659.html?wt.bron=homeArt8

29-05-2007, 20:35


Ben ik de enige die dit wel grappig nieuws vond

29-05-2007, 20:38
Als het aan marokkanen over zouden laten dan moest Tinky Winky 2 uur lang in een meer zwemmen terwijl er stokken naar hem gegooit werden.

29-05-2007, 20:44

Citaat door SpeakUp:
Ben ik de enige die dit wel grappig nieuws vond



haha Ongelovelijk!...Wordt steeds gekker...
Binnenkort ben je Pedo als je naar De Efteling gaat...Tjunne junne seg..

29-05-2007, 20:48



Citaat door varken:
Als het aan marokkanen over zouden laten dan moest Tinky Winky 2 uur lang in een meer zwemmen terwijl er stokken naar hem gegooit werden.



wuahahaha en niet te vergeten te mishandelen ervoor... Net als die gozers met dat homo's-gooien-in-de-sloot

29-05-2007, 20:55

Citaat door varken:
Als het aan marokkanen over zouden laten dan moest Tinky Winky 2 uur lang in een meer zwemmen terwijl er stokken naar hem gegooit werden.


Dat vind ik ook triest, jammer dat zoveel Marokkaanse jongens vergeten dat juist dat soort mensen heel erg tolerant zijn. Daarnaast vergeten de Marokkaanse jongens ook nog eens dat sommige steden in Marokko juist het walhalla zijn voor homo's

29-05-2007, 20:57

Citaat door GEWOONMILA:
haha Ongelovelijk!...Wordt steeds gekker...
Binnenkort ben je Pedo als je naar De Efteling gaat...Tjunne junne seg..


Is dat niet raar dan als volwassene tussen al die kleine kinderen


29-05-2007, 21:01

Citaat door SpeakUp:
Is dat niet raar dan als volwassene tussen al die kleine kinderen




Haha nah ja!.... Ze zeggen toch dat t kind daar boven in je komt?,....of was dat reclame van n ander pretpark?

29-05-2007, 22:02
geweldig toch...

Alsof een land niks te doen heeft dan te onderzoeken waarom een teletubie een handtas draagt...

29-05-2007, 22:18
Inderdaad, hebben ze daar niks beters te doen .....



Is dit een gevaar voor de Poolse volksgezondheid?

Straks beginnen ze nog over die rare vormen op hun hoofdjes.
Bekijk ze eens goed. Daar is vast ook wat mee aan de hand ....