Bekijk volle/desktop versie : Alweer 8 VS militairen gedood.



Pagina's : [1] 2

29-05-2007, 14:50
BAGHDAD, Iraq (CNN) -- Eight U.S. troops were killed Monday in an attack in Iraq's Diyala province, a U.S. military official said.

The official said that a Kiowa helicopter was shot down between Baquba and Muqdadiya with small arms, killing the chopper's two pilots.

A quick-reaction force was called in to recover the chopper.

One of the force's vehicles was struck by a roadside bomb, and five more U.S. troops were killed. A second vehicle in the force was hit, killing one soldier.

The number of U.S. troops killed in Iraq during May is 112, making it one of the deadliest months of the war.

The deadliest months for U.S. troops occurred in 2004 -- 137 in November and 135 in April.

Since the start of the war, 3,454 U.S. service members have died. Seven civilian contractors of the Defense Department also have been killed in the war.

http://www.cnn.com/2007/WORLD/meast/05/29/iraq.main/index.html

De aanvallen op de VS militairen worden steeds dodelijker.

29-05-2007, 14:51


Yes The Deadliest Month. A New Record!!!!

29-05-2007, 15:29
Tikkie triest dat je het sneuvelen van mensen aanmoedigt. Of je nu voor of tegen die oorlog bent, het blijft erg zielig dat je vrolijk word van mensen die gestorven zijn, of dat nu Irakezen of Amerikanen zijn.....

29-05-2007, 15:35

Citaat door Yasmin_Zoran:
Tikkie triest dat je het sneuvelen van mensen aanmoedigt. Of je nu voor of tegen die oorlog bent, het blijft erg zielig dat je vrolijk word van mensen die gestorven zijn, of dat nu Irakezen of Amerikanen zijn.....


Idd. Moet je eens met Palestijnen doen.
Kijken hoe hij er dan tegen aan kijkt.....

29-05-2007, 15:38



Citaat door Yasmin_Zoran:
Tikkie triest dat je het sneuvelen van mensen aanmoedigt. Of je nu voor of tegen die oorlog bent, het blijft erg zielig dat je vrolijk word van mensen die gestorven zijn, of dat nu Irakezen of Amerikanen zijn.....



tuurlijk heb ik het te doen met die huilende afro/americans en latino mama's. maarja...ik heb het ook te doen met de mama's in irak en dat zijn er veel meer.

29-05-2007, 15:44

Citaat door CosmoPoll:
tuurlijk heb ik het te doen met die huilende afro/americans en latino mama's. maarja...ik heb het ook te doen met de mama's in irak en dat zijn er veel meer.



Wij ook....

En zie ook niemand een topic openen met : weer 8 Irakeze burgers gedood.
of wel....??

29-05-2007, 15:45

Citaat door pseu:
Idd. Moet je eens met Palestijnen doen.
Kijken hoe hij er dan tegen aan kijkt.....



jongen jij bent nog krommer dan een verkeerd geboren banaan. denk je nou echt dat ik met je discussie ga?

29-05-2007, 15:46

Citaat door CosmoPoll:
jongen jij bent nog krommer dan een verkeerd geboren banaan. denk je nou echt dat ik met je discussie ga?



Nee hoor,dat hoeft niet als je dat niet wilt....Maar iemand die staat te juigen bij het overlijden van mensen. Heeft zelf volgens mij een "kromme" gedachtengang.....

29-05-2007, 16:46
wat vervelend nou......de dood je bent het namelijk zo.

29-05-2007, 18:51

Citaat door Yasmin_Zoran:
Tikkie triest dat je het sneuvelen van mensen aanmoedigt. Of je nu voor of tegen die oorlog bent, het blijft erg zielig dat je vrolijk word van mensen die gestorven zijn, of dat nu Irakezen of Amerikanen zijn.....



Het zijn wel onze moslimbroeders die doodgaan in Irak, Iran Palestina door die xxxAmerikanen

29-05-2007, 19:10

Citaat door Cees_H:
Mijn hart straalt spontaan als ik hoor dat er weer Amerikanen zijn gedood.. Hoe meer Amerikaanse dooie hoe meer mijn hart straalt.. Klinkt heel bot van mij maar ik ben een felle tegenstander van die oorlog en van de hele regering Bush. Dus hoe meer dooie hoe beter!! (Vind ik he)


Ok, je zegt dus dat je tegen de regering van Bush bent, fair enough, maar hoe helpen dode Amerikaanse soldaten aan het tegen de regering van Bush zijn? Ik zie niet hoe doden soldaten ook maar enig invloed op Bush hebben.

Los daarvan, de oorlog is gevochten en of die nu goed of slecht was, de amerikanen zijn er momenteel. Dus we moeten nu kijken, wat is het beste voor Irak. Zo ver ik kan zien zijn er 3 scenarios die kunnen gebeuren.

1. Amerikanen blijven, blijft nog lang rommelig maar langzaam maar zeker wordt het land een "harde" democratie, zoals zuid korea in de jaren 60, wel democratisch maar zeer liberaal met mensen rechten.

2. Amerikanen vertrekken en het land stort zich in een burger-oorlog die netzo als afganistan oneindig wordt.

3. Amerikanen vertrekken en het wordt een fundamentalist land zoals Iran en raakt dus nog verder ge-isoleert van de rest van de wereld.

Zeg jij maar wat jou de beste oplossing lijkt....

29-05-2007, 19:25

Citaat door Palestine:
BAGHDAD, Iraq (CNN) -- Eight U.S. troops were killed Monday in an attack in Iraq's Diyala province, a U.S. military official said.

The official said that a Kiowa helicopter was shot down between Baquba and Muqdadiya with small arms, killing the chopper's two pilots.

A quick-reaction force was called in to recover the chopper.

One of the force's vehicles was struck by a roadside bomb, and five more U.S. troops were killed. A second vehicle in the force was hit, killing one soldier.

The number of U.S. troops killed in Iraq during May is 112, making it one of the deadliest months of the war.

The deadliest months for U.S. troops occurred in 2004 -- 137 in November and 135 in April.

Since the start of the war, 3,454 U.S. service members have died. Seven civilian contractors of the Defense Department also have been killed in the war.

http://www.cnn.com/2007/WORLD/meast/05/29/iraq.main/index.html

De aanvallen op de VS militairen worden steeds dodelijker.



We hebben nog 2 dagen voor een nieuw record.

29-05-2007, 19:32



Citaat door CosmoPoll:
tuurlijk heb ik het te doen met die huilende afro/americans en latino mama's. maarja...ik heb het ook te doen met de mama's in irak en dat zijn er veel meer.


En die worden voor het overgrote deel óók vermoord door dezelfde lui die het ook op die Amerikanen gemunt hebben.

In mijn ogen is iedere dode er één teveel. Maakt niet uit aan welke kant hij valt of wie hem neerschiet.


Tja, en die malloten die hier juichen om een nieuw "maandrecord" aan Amerikaanse doden moeten helemaal aan hun hoofd voelen.
Zeker als je ziet dat het aantal Amerikaanse doden wat in één maand valt nog aanzienlijk veel minder is dan het aantal Irakese doden (inclusief vrouwen en kinderen) die er in een gemiddelde weekvallen door aanslagen van Sjiïeten en Soennieten onderling.
Soms sterven er bij dat soort aanslagen op één dag al meer doden. En al die doden zijn zinloos gevallen.


Juichen om de dood van een mens ... Hoe in en in ziek kun je zijn?

29-05-2007, 20:31

Citaat door CosmoPoll:
tuurlijk heb ik het te doen met die huilende afro/americans en latino mama's. maarja...ik heb het ook te doen met de mama's in irak en dat zijn er veel meer.
Mooi dat je recht doet aan de samenstelling van de Amerikaanse bevolking en dus aan de samenstelling van hun leger.

Jij praat over meer of minder achterblijvers. Kun jij verdriet meten, wanhoop cijfermatig tot een gemiddelde berekenen?

In Irak leren die mensen dat hun zoon aan flarden is geblazen voor Allah, in Amerika leren ze dat hun zoon is ontmand en geslacht voor de vrede.

Je bent vast jong en dat maakt het vergefelijk wat je schrijft maar probeer eens 1 seconde te denken aan de doek waaronder jullie zoon of aan het vliegtuig waarin hij naar huis wordt getransporteerd.

1 seconde.

31-05-2007, 16:20

Citaat door Scottie:
Mooi dat je recht doet aan de samenstelling van de Amerikaanse bevolking en dus aan de samenstelling van hun leger.

Jij praat over meer of minder achterblijvers. Kun jij verdriet meten, wanhoop cijfermatig tot een gemiddelde berekenen?

In Irak leren die mensen dat hun zoon aan flarden is geblazen voor Allah, in Amerika leren ze dat hun zoon is ontmand en geslacht voor de vrede.

Je bent vast jong en dat maakt het vergefelijk wat je schrijft maar probeer eens 1 seconde te denken aan de doek waaronder jullie zoon of aan het vliegtuig waarin hij naar huis wordt getransporteerd.

1 seconde.



niet door allah maar door mensen en niet voor vrede maar voor oorlog scottie je ziet alles verkeerd

Pagina's : [1] 2