Bekijk volle/desktop versie : De islamisering van Nederland is begonnen. Muahahahahah



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-05-2007, 14:22
http://www.telegraaf.nl/binnenland/64497081/Rotterdamse_haven_halal-proof.html?p=1,1



Citaat:
Rotterdamse haven halal-proof
ROTTERDAM - De Rotterdamse haven heeft in Kuala Lumpur een halal-certificaat ontvangen. De haven is hiermee de eerste Europese haven waar producten kunnen worden gedistribueerd die voldoen aan islamitische religieuze wetten. Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam liet dat dinsdag vanuit de Maleisische hoofdstad weten. Opstelten is in Maleisië op uitnodiging van het World Islamic Economic Forum (WIEF). Hij heeft daar gesproken over de aanpak van de arbeidsmarkt in Rotterdam. In het gevolg van de burgemeester was een delegatie van het Rotterdamse Havenbedrijf aanwezig.
Vrees de toorn van de moslimsmannen. Wees bang, wees zeer bang. Muahahahahaha

29-05-2007, 14:27


Je hebt noord-holland niet veroverd, het was maar een halal certificaat

30-05-2007, 00:00

Citaat door Arabianboy:
WHAHHAA droogkloot



jouw ot is lauw


30-05-2007, 00:32

Citaat door dr_Klon:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/64497081/Rotterdamse_haven_halal-proof.html?p=1,1





Vrees de toorn van de moslimsmannen. Wees bang, wees zeer bang. Muahahahahaha





30-05-2007, 03:32



Citaat door AlMujahida:

jouw ot is lauw



hij had het over jou.

30-05-2007, 05:37

Citaat door dr_Klon:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/64497081/Rotterdamse_haven_halal-proof.html?p=1,1

Vrees de toorn van de moslimsmannen. Wees bang, wees zeer bang. Muahahahahaha
Je begrijpt het niet goed.

Dat is allemaal om hier beter controle te houden op illegale malversatieve praktijken vanuit Maleisie.


02-06-2007, 15:19

Citaat door ramona_25:
hij had het over jou.



ik voel me niet aangesproken anders zou ik er ookniet om lachen


02-06-2007, 15:39

Citaat door AlMujahida:

jouw ot is lauw




Jou ot is ook wel duidelijk.

Volgens jou zal de islam de wereld domineren. Maar kennelijk wel alleen maar door grof geweld.

Jij bent dus duidelijk geen echte moslim. Want een echte moslim gaat voor de vrede.

02-06-2007, 15:40
AlMujahida



02-06-2007, 15:41

Citaat door Peej:
Jou ot is ook wel duidelijk.

Volgens jou zal de islam de wereld domineren. Maar kennelijk wel alleen maar door grof geweld.

Jij bent dus duidelijk geen echte moslim. Want een echte moslim gaat voor de vrede.



mij ot is zeker lauw jaah waar staat het dat het gaat dmv grof geweld dat verzin jij dr bij

dus jij oordeelt of ik wel of geen goede moslim ben door een plaatje om niet oordelen over iets waar jij niet over hoort te oordelen


02-06-2007, 15:42

Citaat door AlMujahida:

mij ot is zeker lauw jaah waar staat het dat het gaat dmv grof geweld dat verzin jij dr bij





dus jij oordeelt of ik wel of geen goede moslim ben door een plaatje om niet oordelen over iets waar jij niet over hoort te oordelen



Het wapen wat die gemaskerde gek op jou foto vasthoud vind ik een instrument van grof geweld.

02-06-2007, 15:50

Citaat door AlMujahida:

ik voel me niet aangesproken anders zou ik er ookniet om lachen



Wat een gezellige nick, avatar en O.T. heb jij zeg

02-06-2007, 15:51



Citaat door Peej:
Jou ot is ook wel duidelijk.

Volgens jou zal de islam de wereld domineren. Maar kennelijk wel alleen maar door grof geweld.

Jij bent dus duidelijk geen echte moslim. Want een echte moslim gaat voor de vrede.


Komaan Peej, Iran, Saudi-Arabie, dat zijn toch wereldmachten...

02-06-2007, 15:52

Citaat door AlMujahida:

mij ot is zeker lauw jaah waar staat het dat het gaat dmv grof geweld dat verzin jij dr bij

dus jij oordeelt of ik wel of geen goede moslim ben door een plaatje om niet oordelen over iets waar jij niet over hoort te oordelen



Die held met zijn wapen daar, dat wijst toch op geweld ?

02-06-2007, 16:06

Citaat door Peej:
Jou ot is ook wel duidelijk.

Volgens jou zal de islam de wereld domineren. Maar kennelijk wel alleen maar door grof geweld.

Jij bent dus duidelijk geen echte moslim. Want een echte moslim gaat voor de vrede.



ja en vrede komt pas als de indringers allemaal uitgeroeid worden uit de islam-landen zelfverdediging is in islam 200% toegestaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5