Bekijk volle/desktop versie : De Gouden Kooi



28-05-2007, 20:35
HE DAMES

WIE KIJKT ER NAAR DE GOUDEN KOOI

EN WIE IS JOU FAVOURIET
DE MIJN IS EIGENLIJK JAAP OMDAT HIJ ZE GEK MAAKT EN OMDAT IK ALTIJD OM HEM KAN LACHEN.

HIER IS EEN VOORBEELD
http://www.youtube.com/watch?v=2UrVURyrW2M

ALS JULLIE OOK FILMPJES HEBBEN ZET ZE EROP

28-05-2007, 20:43


Ik, Ik, Ik!!



Huub is mijn favo! Huubje is een bloedzuiger

28-05-2007, 20:50
Ik heb een gruwelijke maar dan ook een gruwelijke hekel aan die natasia....ieuwww en dan dat stemmetje van haar
Waarom gooien ze haar niet bij bokito ...heeft die gorilla ook weer wat te doen..

28-05-2007, 21:03

Citaat door sgatje22:
Ik heb een gruwelijke maar dan ook een gruwelijke hekel aan die natasia....ieuwww en dan dat stemmetje van haar
Waarom gooien ze haar niet bij bokito ...heeft die gorilla ook weer wat te doen..




28-05-2007, 21:06


wie kan me kort en krachtig uitleggen wat de gouden kooi nou precies inhoudt , en wat lullen ze over 'de spel"

ik irriteer me zwaar aan bokita (diedikke)
daarna irriteer ik me aan die sloerie (zo'n blonde troela)
vervolgens irriteer ik me aan die zemmel ( zemmel met stropdas)
en natuurlijk irriteer ik me ook aan natascha (donkere vrouw)
kortom ik mag ze allemaal nie 1 voor 1 nie..
vind wel zielig voor die schoonmaaksters/serveersters...wat doen ze daar??!!?!?!

oke korte uitleg aub

28-05-2007, 21:09
Ik vond het altijd wel leuk, maar kijk het eigenlijk niet meer, vind het echt ranzig geworden en alleen ruzie en schelden, niet normaal meer.

28-05-2007, 21:15
ik vind BRAIN SO HOT !!!!!!
Hij is mijn FAVORIET !!!!!

28-05-2007, 21:16
allemaal rotzooi bijelkaar.

28-05-2007, 21:17

Citaat door danaaaa:
Ik, Ik, Ik!!



Huub is mijn favo! Huubje is een bloedzuiger



Ik kan die Huub niet uitstaan. Wie denkt die gast wel niet dat hij is!! Hij praat alsof hij kei veel voorstelt. Maar het is gewoon een klein jongetje!!!

28-05-2007, 21:39
dat mensen daar naar kijken

zo walgelijk en ordinair

28-05-2007, 21:44
Ik keek er eens naar, maar ze ruzieen alleen maar.
Verder snap ik de spelregels niet. Het is best een ranzig programma.

28-05-2007, 22:58
ik WAS verslaafd aan dgk, hamdullah ben ik afgekickt door de komst van die ransjaap

Huub was mijn favo en brian vond ik de viese pararat

28-05-2007, 23:42


Ik kijk soms stukjes, nou één en al actie daar. Altijd dat gescheld en ze vliegen elkaar altijd de haren in. Ik zag gister nog een stukje van dikke die zijn rommel niet opruimde, vervolgens heeft die blonde, Lieke geloof ik wat in zijn bed gegooid (waarschijnlijk zijn troep). Nou hij pakt ineens een volle prullenbak en gooide dat zo in haar bed Jakkes...En toen ineens gooide hij ook zeep op haar en maar schelden..Pff, jeetje zeg, wat zijn ze toch gefrustreerd daar!

29-05-2007, 09:26
braiiinnn

29-05-2007, 10:45

Citaat door ouanis:
HE DAMES

WIE KIJKT ER NAAR DE GOUDEN KOOI

EN WIE IS JOU FAVOURIET
DE MIJN IS EIGENLIJK JAAP OMDAT HIJ ZE GEK MAAKT EN OMDAT IK ALTIJD OM HEM KAN LACHEN.

HIER IS EEN VOORBEELD
http://www.youtube.com/watch?v=2UrVURyrW2M

ALS JULLIE OOK FILMPJES HEBBEN ZET ZE EROP


Ziekke iets is dat...Wel leuk om te zien...
Kvin die bryan wel grappig...Vooral alsie zo flipt als zn vriendin weer es heeft liggen rollebollen met n ander...

schattig die jaloerzie...