Bekijk volle/desktop versie : Columns schrijven voor een nieuw website



Pagina's : [1] 2 3 4

28-05-2007, 19:54
Sallam oelaikoem Broeders en zusters,

Wie zou het leuk lijken om een column te schrijven? Column dient te gaan over de islam en de moslims en hun dagelijkse bezigheden. Bij je column komt een foto te staan van jou.

stuur mij een PM dan vertel ik je meer inschallah

Fi Amani ALlah,

28-05-2007, 19:58


Moet er een foto te komen staan?

Foto's mogen ook niet in de islam.

28-05-2007, 20:06
Om welk website gaat het?

28-05-2007, 20:08
Is zo'n foto als in m'n avatar ook goed?

28-05-2007, 20:11



Citaat door Umm_Al_Irbaadh:
Is zo'n foto als in m'n avatar ook goed?


Sallam oegt,

Ja zon foto is ook wel goed. Heb je geen close up foto met niqaab...

28-05-2007, 20:33
Igwaan....kom op....

28-05-2007, 20:45
Maar mag ik weten om welk website het gaat? En wat zijn de voorwaarden? Dus hoe vaak is het de bedoeling dat je een column schrijft. Wekelijks, maandelijks? En is het tegen betaling of vrijwillig? En ben je opzoek naar een professionele columnist of is ervaring geen vereiste? Graag wat meer info! Als je het niet hier wil plaatsen, zou je me dan willen pm'en?

28-05-2007, 21:10

Citaat door wortelsapje:
Maar mag ik weten om welk website het gaat? En wat zijn de voorwaarden? Dus hoe vaak is het de bedoeling dat je een column schrijft. Wekelijks, maandelijks? En is het tegen betaling of vrijwillig? En ben je opzoek naar een professionele columnist of is ervaring geen vereiste? Graag wat meer info! Als je het niet hier wil plaatsen, zou je me dan willen pm'en?


Het gaat om een nieuwe website voor een moslimorganisatie. De voorwaarde is dat je goed bent in schrijven en duidelijk op papier kunt zetten wat je wil zeggen en duidelijk wil maken aan de buitenwereld. Het gaat om informatieve columns schrijven. Schrijven over wat moslimjongeren dwars zit en problematieken in de samenleving en ongenoegen of juistleuke dingen. Nee ben niet op zoek naar profs. Het gaat opzich om per maand 1 stuk schrijven.

Hoop je vragen voldoende te hebben beantwoord inschallah.
Fi Amani Allah.

28-05-2007, 21:12
Sayyid Qutb?

28-05-2007, 21:41
Beste broeder Abou Isa,

Weet je wat mij zo vaak irriteert aan deze hoek. Is dat je eigen broeders je niet eens met respect dingen vragen.

28-05-2007, 21:47
En wat voor foto moet et zijn? pasfoto? want kheb geen echt mooie pasfoto's

28-05-2007, 21:54

Citaat door Degever:
Het gaat om een nieuwe website voor een moslimorganisatie. De voorwaarde is dat je goed bent in schrijven en duidelijk op papier kunt zetten wat je wil zeggen en duidelijk wil maken aan de buitenwereld. Het gaat om informatieve columns schrijven. Schrijven over wat moslimjongeren dwars zit en problematieken in de samenleving en ongenoegen of juistleuke dingen. Nee ben niet op zoek naar profs. Het gaat opzich om per maand 1 stuk schrijven.

Hoop je vragen voldoende te hebben beantwoord inschallah.
Fi Amani Allah.


Bedankt! Maar nog een paar vraagjes. Moeten de columns perse over geloofskwesties gaan, of mag het ook gaan over cultureel/maatschappelijke kwesties? Wat is de doelgroep? Marokkaanse jongeren? En columns horen toch juist subjectief te zijn, en in mindere mate informatief? En is het nou wel of niet tegen betaling? Niet dat dat heel erg relevant is, maar ik wil gewoon precies weten wat de voorwaarden zijn als ik ergens voor ga schrijven en om wat voor soort blad of website het gaat en wat de doelgroep is.

Op zich heb ik wel interesse. Ik heb ruim 2.5 jaar voor een Marokkaans tijdschrift geschreven, dus ik kan wel wat op papier zetten.

28-05-2007, 22:05



Citaat door anash:
En wat voor foto moet et zijn? pasfoto? want kheb geen echt mooie pasfoto's


Het gaat om een close-up foto broeder.

28-05-2007, 22:10

Citaat door wortelsapje:
Bedankt! Maar nog een paar vraagjes. Moeten de columns perse over geloofskwesties gaan, of mag het ook gaan over cultureel/maatschappelijke kwesties? Wat is de doelgroep? Marokkaanse jongeren? En columns horen toch juist subjectief te zijn, en in mindere mate informatief? En is het nou wel of niet tegen betaling? Niet dat dat heel erg relevant is, maar ik wil gewoon precies weten wat de voorwaarden zijn als ik ergens voor ga schrijven en om wat voor soort blad of website het gaat en wat de doelgroep is.

Op zich heb ik wel interesse. Ik heb ruim 2.5 jaar voor een Marokkaans tijdschrift geschreven, dus ik kan wel wat op papier zetten.


Neen, de columns hoeven als je niet wil niet perse over geloofskwesties te gaan. Doelgroep voor de columns zijn: moslims en niet moslims ect. Uiteraard heb je informatieve columns maar ook subjectieve columns. Het is niet tegen betaling om het een vrijwilligers organisaties is beste zuster. Heb je geschreven voor MZIN?

28-05-2007, 22:24
Hoezo 'subjectieve' columns? Dienen columns en teksten niet steeds objectief weergegeven te worden?

Pagina's : [1] 2 3 4